. Hele dag paardjes rijden ofzo... Maar ja helaas je moet werken
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hele dag paardjes rijden ofzo... Maar ja helaas je moet werken
.
. Zelfs stallen uitmesten en vegen enz gaat me niet vervelen.... En de schapen in de gaten houden of ze er geen lammetjes uit gooien
. Misschien moet ik maar mee gaan doen aan boer zoekt vrouw, als er een leuke boer mee doet tenminste (en wel eentje met dieren).
. Voeren, hokken schoonmaken bij koeien nog melken
. En vaak zit je in the middle of nowhere dus ruimte genoeg om paarden aan huis te houden. Dan heb je toch echt een super leven
. Veel buiten (want wat voor beesten het ook zijn, ik wil scharreldieren
) en heerlijk met dieren... Vind het wel leuk! Vandaag nog lammetjes eten gegeven met de fles, zo lief!! 
. En als je een goede boer hebt heeft ie mensen in dienst en zorg jij gewoon dat het ontbijt op tafel staat om een uurtje of 10 tussen het melken door
.
. Er zijn al een aantal schapen dood gegaan bij ons op stal en dr stond er eentje van ja kon die dat schaap dan niet nog snel opensnijden en de lammetjes eruit halen, die zijn nu ook dood. Tja that's life... En heb ook heel lief tegen een schaap staan duwen met mijn voet om te kijken of ie het nog deed
. En die deed het ook niet meer... Het jaar van de dode schapen
. Dr waren dr een paar ziek en eentje was waarschijnlijk drachtig van 4 lammetjes en dat redde die niet meer... Nu ligt er ook eentje die het waarschijnlijk niet gaat halen. Maar ja tegen die paar schapen heb je wel weer behoorlijk wat lammeren...
.
of gewoon met een melkrobot
. En ik laat mijn man gewoon achter bij de koeien en ga wel met vriendinnen of met mijn moeder ofzo op vakantie
. 
. Hier kun je haar volgen: http://fennavb.waarbenjij.nu/index.php? ... id=3350913
Veel gelachen, af en toe erg flauw en verder veel muziek!
.
?