Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:De andere Jack van Johanna heet Jacky, vind ik wel een hele leuke naam. Pasha, doet me te veel denken aan de vroegere hond van mijn Opa en Oma, die hete ook Pasha. Heb ik trouwens nog een klein litteken van in mijn gezicht, hihi.Hahaha, er staat PULK tussen de namen.
Ik vind Pasha wel leuk, of Jacky

LIQUITA schreef:meelen schreef:De andere Jack van Johanna heet Jacky, vind ik wel een hele leuke naam. Pasha, doet me te veel denken aan de vroegere hond van mijn Opa en Oma, die hete ook Pasha. Heb ik trouwens nog een klein litteken van in mijn gezicht, hihi.Hahaha, er staat PULK tussen de namen.
Ik vind Pasha wel leuk, of Jacky
rockoo schreef:Nikee is beter mag alles weer droes bult is nu nog 6 cm en ze blijven nog twee weken spuiten. Dus super goed nieuws.
.
) helemaal lopen, net of ze flink gewerkt heeft. Ze is in mijn ogen wat sloom, ze heeft haar biks dat op de grond lag laten liggen. Zit me nu ineens te bedenken
(na het stukje te lezen van Erna over Blitz "wil niet echt zn hoofd laag doen") dat Liquita daar dan ook wel eens moeite mee kan hebben. Biks ligt onder haar voerbak helemaal in het hoekje. Vanavond maar weer kijken hoe het gaat met haar.