Elja schreef:
maaar eerst moet ie ontspannender gaan lopen
bij mij dan he
jaaa,, maar dat komt wel!! Hoe vaker je 'm rijdt hoe beter
het zal gaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:
maaar eerst moet ie ontspannender gaan lopen
bij mij dan he

Yaraa schreef:jaaa,, maar dat komt wel!! Hoe vaker je 'm rijdt hoe beter
het zal gaan
XxNimezxX schreef:ging gister kijken voor verzorgpaaardje maar die stond toch te ver weg echt balen =(
XxNimezxX schreef:almere buiten maar echt gewoon helemaal de andere kant van almere, en het waren echt twee schatten van paarden!, maar gewoon niet te doen 2dagen in de week daar heen..

Elja schreef:
fallenangel3 schreef:Ik vind Rox zeker in het begin veel fijner om met een lossere teugel te rijden. Dan gaat ze vaak wat lager lopen!! Maar van Nicole moet ik er dan al heel snel oppaken.... als ik dan zo door blijf rijden dan merk ik dat ze al heel snel in protest gaat (sterk wordt!).
En Frans zei toen ook, Rox heeft echt even de tijd nodig om wat losser te worden en vooraal bij het vooruit rijden de ruimte nodig dus 'handen naar voren'... toen ik tegen hem zei dat ik mijn handen echt niet verder naar voren kon doen zei die ook echt heel droog 'ja, dus die teugels een stuk langer'... En als ik die methode bij Nicole probeer dan zegt ze bijna meteen 'je moet de teugels niet zo los gooien' terwijl dit bij Frans juist wel heel overdreven moest... dus Sammie is een beetje in de war
DenK4ever schreef:Morgen heb ik theorie examen voor mijn motorrijbewijs...
en dan denkt ik dat ik alles weet, ga ik zo'n proef examen doen en zak ik steeds op 1 fout te veel
Elja schreef:

Kirsten_D schreef:Komt net van me paardje, heb echt heerlijk gereden..
Nog niet perfect, maar vergeleken het proefrijden. Koppie ging lekker af en toe naar beneden, ze begint al een stuk soepeler te worden. Ik nu effies me foto's op de computer zetten en uploaden, heb ook nog filmpje.. :d
!
! Kirsten_D schreef:Komt net van me paardje, heb echt heerlijk gereden..
Nog niet perfect, maar vergeleken het proefrijden. Koppie ging lekker af en toe naar beneden, ze begint al een stuk soepeler te worden. Ik nu effies me foto's op de computer zetten en uploaden, heb ook nog filmpje.. :d
. Tot ik mijn eigen heb mag ik ze lenen, dus dat is vooral in de zomer wel lekker !
whahhaa