Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:ATE schreef:jammer wil ze een keer bokten weet ze het niet ik ben altijd ingelogt hoef nooit opnieuw te doen
Ze snapt het zelf ook niet.
winnitou schreef:ATE schreef:
ben benieuwd of je ooit iets van gaat horen
ik laat het weten (of jullie zien op een dag een opstappodium in de bakrand)

winnitou schreef:meelen schreef:Bij deze dan LIQUITA
ziet er gezellig uit.
Baal dat ik niet kan shoppen, wil van die hele lange bakken ook vol met bollen (voor in de vensterbanken, lekker het voorjaar in huis. Ondertussen zijn al m'n potten en mandjes met bollen uitgebloeid.
Wordt tijd dat ik weer wat meer de deur uit ga (help wanneer mag ik weer zelf autorijden) Geld brandt in mijn zak (valt wel mee)
winnitou schreef:Je kunt toch een berichtje sturen naar bokt dat je je wachtwoord vergeten bent
. Ik zal dat morgen zeggen tegen haar. meelen schreef:winnitou schreef:Kanik je komen helpen Meelen, heb ik een goeddoel om te lopen
Alleen als je op een scootmobiel komt.
ATE schreef:winnitou schreef:ik laat het weten (of jullie zien op een dag een opstappodium in de bakrand)
ik denk eerder dat ze je doorstuurt naar de blije ruiters

meelen schreef:Truste voor diegen die gaan slapen.

xan schreef:meelen schreef:Truste voor diegen die gaan slapen.
Wij zijn nog harstikke wakker van ons hobbelen![]()
![]()
![]()
We hadden een borrel moeten nemen, dan waren we vast wat moeier

LIQUITA schreef:winnitou schreef:Heb een oplossing gevonden voor het opstappen in de binnenbak.
http://www.verenigingfpg.nl/hndop_perronwegklap.php
Stuur die link door naar info@manegeveldt.nl.

meelen schreef:Maar ik heb wel lekker gereden zo voor de eerste keer weer.
) 
xan schreef:LIQUITA schreef:
Misschien kun je ook een één of ander fonds aanschrijven die daar een bijdrage aan levert, of iets waar je subsidie voor zo'n aanpassing voor kan krijgen. Er zijn vast wel wat potjes te vinden, zou ik denken.
xan schreef:meelen schreef:Maar ik heb wel lekker gereden zo voor de eerste keer weer.
TOP, dan kan ik je vast inschrijven voor de onderlinge wedstrijd in April![]()
Eigenlijk moeten we dan weer eens met vele meedoen. Het was afgelopen zaterdag maar een matte boel hoor. Meelen jij bent de eerste, Sanne wil ook weer meedoen, voor Ate wordt het ook weer eens tijd, en ik ga dan eens op een ander paard. En Winnitou niet vergeten natuurlijk, dan mag jij vast wel een A proefje doen (dan mag je het op en afstappen overslaan)

xan schreef:Winnitou, was jij niet al richting je bed ????
Volgens mij las ik een aantal blz terug dat je naar je bed ging.

winnitou schreef:Donderdagochtend haalt Henk me weer op, voor het wekelijkse knuffel uurtje (ja met Henk natuurlijk) op de manege.
xan schreef:winnitou schreef:Donderdagochtend haalt Henk me weer op, voor het wekelijkse knuffel uurtje (ja met Henk natuurlijk) op de manege.
Wat is het toch een lieverdAlvast veel plezier, ik moet werken dus kan helaas ook niet even langskomen. Misschien een volgende keer.

winnitou schreef:dankje , denk je dat ik een grade (dispensatie zal moeten aanvragen)