Het gaat de laatste tijd wel goed met dat gat in me hand . Ik heb er even iets overheen gelegt zodat ie dicht is . Ik heb tijdens mijn stage (verdiende 177 in de maand) toch een vakantie van 700 en nog iets bij elkaar gespaard . En dat naast de standaard uitgaven.
Die heb ik gelukkig al . Mijn mams heeft altijd zo'n groeirekening voor me gehad dus toen ik 18 was werd die op mijn naam gezet en dat was een errug leuk bedrag .
Ik moet hem zelf betalen maar daar heb ik nog 3 jaar voor
Saskia89
Geplaatst: 22-01-09 20:26
En ik spaar niet (Tenminste niet met een bepaald doel) Ik zou voor m'n rijbewijs kunnen sparen, maar met wat ik nu maandelijks binnenkrijg is dat een hopenloze zaak Eerst even een ander baantje zoeken!
Jaa ik hoor mijn rijbewijs gewoon te krijgen maar omdat lotte dom moet zijn om te willen roken moet lotte hem helemaal zelf gaan betalen van haar eigen centjes..
Ik zei ook als je je hele leven rookt, Stel je wordt 80 jaar. Je bent nu 16. Dat is 64 jaar roken. 64×600=38.400 euro. Oké dat is geen villa, een schuurtje misschien
En Lotte, wat een nieuws, na tig afleveringen Draadstaal, Nieuw Dier en de Lama's was dat me nog noooit opgevallen
ik rekende het ook maar even zo uit mijn hoofd uit, maar jij had het over je héle leven maar goed, dan wordt mijn persoon toch lekker 96?
Saskia89
Geplaatst: 22-01-09 20:48
Dat is goed hoor, die van jou mag 96 worden. Niet iedereen wordt immers even oud. Als jouw persoon dan ook gewoon een kettingroker is komt het bedrag misschien ook nog wel uit
Het leven is wel oneerlijk hoor, iemand die 80 jaar rookt wordt gewoon 96 terwijl gezonde mensen dat vaak niet halen