wij gaan 8 maart ook op wintersport wrs, maar weet niet waarheen.....
strakjes rijden
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Alleen wou ze steeds langs het hek en toen ze moest omdraaien ging ze eerst heel lang achteruit lopen en toen dacht ze, oooja ik kan ook omdraaien.

! 

ging niet heel goed maar de jury vond het blijkbaar toch goed genoeg
69,5% had ik en een 2e plaats van de b,l,m,z

Citaat:'Een potje poolen en daarna naar Wonders', zo waren de plannen voor de zaterdagavond van Anouk, Mieke, Linda, Eva en die van mij.
We hadden al een heel gezellig dagje in Amsterdam gehad, lekker geshopt! Anouk, eva en ik hadden nog wel leuke pumps mét hak gekocht.... en die besloten we aan te doen bij het poolen.
Het poolen was heel gezellig en de wijn vloeide rijkelijk. Daarna zijn we zoals afgesproken naar Bergen gegaan en hebben daar even bij de Wonders gezeten. Helaas moesten we wegens omstandigheden eerder weg. Aangezien onze maagjes nogal knorden, kregen we het geniale plan om naar de McDonalds te gaan, de McDrive!! We waren net over de Friese Brug in Alkmaar toen de Citroën AX van Eva begon te stotteren. Het AX-je reageerde nergens meer op en zo kwamen wij stil te staan op een redelijke drukke weg.
Nu was het midden in de nacht dus er reed niet zo heel veel verkeer. Eerst de ouders van Eva maar eens opgebeld en vervolgens iemand aangehouden die ons het nummer gaf van de ANWB. Toen we deze hadden gebeld besloten we de auto maar even wat veiliger weg te zetten. Eva ging rijden en de overgebleven 4 dames (die al heel de avond op hakken liepen!!) mochten duwen. Stel het je maar eens voor . We hadden het namelijk al niet meer omdat we niet meer konden lopen op onze geweldige schoenen, laat staan rennend een auto duwen! De opmerkingen die we kregen van voorbijgangers kregen, varieerden van 'LEKKER KONTJEEEE!' tot 'hahaha lekker hoor, succes'.
We stonden net achter de auto of er kwam een politiebusje aanrijden met 2 mannelijke agenten en die vroegen uiteraard waar wij in hemelsnaam mee bezig waren.. Na enige uitleg besloten ze ons te helpen, en niet door ff leuk mee te duwen maar door doodleuk ons te ondersteunen met het zwaailicht. We hadden al de slappe lach maar toen we dat zagen pisten we natuurlijk al bijna helemaal in ons broek van het lachen. Ons gevoel voor humor waren we niet verloren, ons hongergevoel bleef echter wel en bovendien kregen we het koud.
Toen we eenmaal op een veilige plek stonden (de bushalte), was het nog een tijd wachten op de ANWB, te weten 3 kwartier. Onze redder in nood bleek een man met een onwijs vlotte babbel wat de tijd een stuk sneller deed gaan (wederom toch nog zo'n 3 kwartier!) geluk bij een ongeluk! Tevens bleek hij een collega te zijn van de oom van Linda.
We begonnen te banketstaaf over alles en nog wat, zongen over de Toppers en verheugden ons al op de McDrive!!
Helaas was de dynamo van het lieftallige AX-je op en wilde de-meneer-van-de-ANWB zeker weten dat we thuis zouden komen door achter ons aan te rijden nadat hij deze voldoende had geladen. Dit betekende toch geen McDrive, helaas.
Dit was toch wel een grote tegenslag na afgeknelde voeten (ik had dankzij my new shoes letterlijk geen poot meer om op te staan ) en kou..! Toch kwam Mieke met een goeie oplossing; frituren bij haar thuis om 4 uur 's nachts / 's ochtends. Ieder gehuld in sokken en diverse dekens van de familie Wever, desalniettemin heeft een tosti en patat ons nog nooit zo goed gesmaakt! Uiteindelijk lagen we lekker half 6 in ons warme bedje..!
Dames, wat doen we volgend weekend?

LoisenLouise schreef:maaike...ik vraag het maar even namens aniek, want heb nog niks gehoord...maar zou jij later willen starten zaterdagavond.....?