duin manege van poelenburgh

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

memerel

Re: duin manege van poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 10:59

ooohhhhh
wij gaan 8 maart ook op wintersport wrs, maar weet niet waarheen.....
strakjes rijden Lachen

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 11:13

Je gaat Armani toch laten castreren?

Tem heeft gister btw voor het eerst in de molen gestaan. Mocht het even proberen omdat ze er dinsdag door de manege ingezet gaat worden en wou even zien of dat ze braaf was.
Was ze wel. Haha! Alleen wou ze steeds langs het hek en toen ze moest omdraaien ging ze eerst heel lang achteruit lopen en toen dacht ze, oooja ik kan ook omdraaien. Haha!

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 11:21

jaa over anderhalve week word hij gecastereerd, word nu wel erg heftig menneer aap Clown

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 11:42

maai, heb jij eigelijk dat nieuwe paardje van gertjan allis gezien??

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 11:45

Neehoor. Geen behoefte aan.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 11:45

ok..Tong uitsteken

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 12:32

jah dat draaien is ff wennen in t begin maaik maar daarna gaat dat eigenlijk vanzeluf.. hebje nog concour dit weekend.. ?

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 21:17

Nee deze week ff niet. Haha!
Vandaag springles gehad, ging heel fijn. Poownie staat op wat meer voer dus trekt weer ff fijner aan nu.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 22:37

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 09:19

Leuk. Lachen

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 15:21

was gister nog 2e geworden! Lachen
had 213 punten Lachen
was wel tevreden Haha!

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 18:40

gefeliciteerd!!

PDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 18:57

ik had vandaag kur op muziek Haha! ging niet heel goed maar de jury vond het blijkbaar toch goed genoeg Tong uitsteken 69,5% had ik en een 2e plaats van de b,l,m,z Haha!

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 19:02

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 03-03-24 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 19:06

Netjes hoor Tess ! Lachen

Vandaag ook wel lekker gereden. Ze mag wel meer voorwaartser, dus ze gaat ook weer lekker op meer voer ! Pling

Vandaag met navigatie maaike ff opgehaald hoor, 3 kwartier over gedaan, he maaik Knipoog

En ff rondje gereden en toen leuk te doen met een moter, maar die won Tong uitsteken

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 19:36

Haha ja muts. "Euhmm..woon jij bij een dichte luxaflex?" Clown
Neehoor wel bedankt dat je me ff wou ophalen. Lachen

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 21:10

maaike...ik vraag het maar even namens aniek, want heb nog niks gehoord...maar zou jij later willen starten zaterdagavond.....?

LoisenLouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 21:26

tessa, gefeliciteerd met je Kur! en denk je aan je coupons voor zondag? Lachen

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 23:44

Citaat:
'Een potje poolen en daarna naar Wonders', zo waren de plannen voor de zaterdagavond van Anouk, Mieke, Linda, Eva en die van mij.

We hadden al een heel gezellig dagje in Amsterdam gehad, lekker geshopt! Anouk, eva en ik hadden nog wel leuke pumps mét hak gekocht.... en die besloten we aan te doen bij het poolen.

Het poolen was heel gezellig en de wijn vloeide rijkelijk. Daarna zijn we zoals afgesproken naar Bergen gegaan en hebben daar even bij de Wonders gezeten. Helaas moesten we wegens omstandigheden eerder weg. Aangezien onze maagjes nogal knorden, kregen we het geniale plan om naar de McDonalds te gaan, de McDrive!! We waren net over de Friese Brug in Alkmaar toen de Citroën AX van Eva begon te stotteren. Het AX-je reageerde nergens meer op en zo kwamen wij stil te staan op een redelijke drukke weg.

Nu was het midden in de nacht dus er reed niet zo heel veel verkeer. Eerst de ouders van Eva maar eens opgebeld en vervolgens iemand aangehouden die ons het nummer gaf van de ANWB. Toen we deze hadden gebeld besloten we de auto maar even wat veiliger weg te zetten. Eva ging rijden en de overgebleven 4 dames (die al heel de avond op hakken liepen!!) mochten duwen. Stel het je maar eens voor . We hadden het namelijk al niet meer omdat we niet meer konden lopen op onze geweldige schoenen, laat staan rennend een auto duwen! De opmerkingen die we kregen van voorbijgangers kregen, varieerden van 'LEKKER KONTJEEEE!' tot 'hahaha lekker hoor, succes'.

We stonden net achter de auto of er kwam een politiebusje aanrijden met 2 mannelijke agenten en die vroegen uiteraard waar wij in hemelsnaam mee bezig waren.. Na enige uitleg besloten ze ons te helpen, en niet door ff leuk mee te duwen maar door doodleuk ons te ondersteunen met het zwaailicht. We hadden al de slappe lach maar toen we dat zagen pisten we natuurlijk al bijna helemaal in ons broek van het lachen. Ons gevoel voor humor waren we niet verloren, ons hongergevoel bleef echter wel en bovendien kregen we het koud.

Toen we eenmaal op een veilige plek stonden (de bushalte), was het nog een tijd wachten op de ANWB, te weten 3 kwartier. Onze redder in nood bleek een man met een onwijs vlotte babbel wat de tijd een stuk sneller deed gaan (wederom toch nog zo'n 3 kwartier!) geluk bij een ongeluk! Tevens bleek hij een collega te zijn van de oom van Linda.
We begonnen te banketstaaf over alles en nog wat, zongen over de Toppers en verheugden ons al op de McDrive!!

Helaas was de dynamo van het lieftallige AX-je op en wilde de-meneer-van-de-ANWB zeker weten dat we thuis zouden komen door achter ons aan te rijden nadat hij deze voldoende had geladen. Dit betekende toch geen McDrive, helaas.

Dit was toch wel een grote tegenslag na afgeknelde voeten (ik had dankzij my new shoes letterlijk geen poot meer om op te staan ) en kou..! Toch kwam Mieke met een goeie oplossing; frituren bij haar thuis om 4 uur 's nachts / 's ochtends. Ieder gehuld in sokken en diverse dekens van de familie Wever, desalniettemin heeft een tosti en patat ons nog nooit zo goed gesmaakt! Uiteindelijk lagen we lekker half 6 in ons warme bedje..!

Dames, wat doen we volgend weekend?

Mijn zaterdagnacht... Haha! Gaaaap

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 07:01

goeiemorgen.. Zo weer richting deurne.. en 27ste ga ik met je mee hoor maaik naar beukers.. Komt goed Haha!

PDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 09:10

Heee bonny dan ben ik er ook! Haha!

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 11:05

Whahaha Manon, wat een verhaal!! Ik zie het al helemaal voor me!! Haha!

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 11:57

Even een vraagje, ik moet een nieuwe rijbroek. Wat voor rijbroek raden jullie mij aan? Hij moet gewoon lekker zitten, en niet te duur zijn!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 12:34

gezellig tes... Haha!

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 14:23

LoisenLouise schreef:
maaike...ik vraag het maar even namens aniek, want heb nog niks gehoord...maar zou jij later willen starten zaterdagavond.....?

Jahoor, no problem. Lachen