Zooooo ik kom ook weer is opdagen!! Ik heb ondertussen thuis wel internet maar dat is zooo onwijs sloom dat ik een uur ben bezig geweest om 5 mailtjes te checken! Dus toen had ik er geen zin meer in! maar nu moet ik weer naar school dus kon ik weer even kijken!
Deeeeem wilde jij nog mee op westernweekend?? want we willen waarschijnlijk die datum van 10 oktober doen! Dus als er nog meer mensen willen ik ga dan nu josé mailen! om te zeggen!
veilig terug uit Stroe, toen snel thuis afgezet op de scooter naar school de herkansing maken en toen weer terug naar huis...pff wat is vakantie toch haasten zeg .... he Nan ik ga gewoon mee hoor op westernweekend schijt aan school, dan kom ik terug van werkweek en dan meteen op westernweekend whaha lekker dan nou mazzel we gaan eten en dan de was doen
Ik kan ook niet mee nanda! en ik baal echt als een stekker. ik had echt graag mee gewillt, maar ik kan het geld niet bij elkaar krijgen! Echt stom vind ik het!
Corsica was trouwens heeeerlijk hoor! lekker gezond, gezeilt en paardgereden!
ja het weekendje was heerlijk, zo genoten lekker kleurtje gekregen ben nu redelijk duo panotie, onder wit boven bruin: whaha het ziet er ook niet uit maar ja boeiend, maar ik ga nu heel snel me aankleden heb late dienst op me stage dus moet opschieten en ik ben zo maar bang dat het vandaag ook egt een latertje gaat worden kijken wat ik nu weer beleef daarzo cia0o
jammer meiden dat jullie niet meekunnen!!! hadjullie graag meegewilt!!!! enne deem je kan nog tot oktober sparen hé hahaha!! nettanja gereden !!ging heerlijkzitnu opdie achterlijkecomputers in debieb met diekut spatie!!
nee als jij op westernweekend wil moet je 17 jaar of ouder zijn. Wij gaan nu zelf met een groep op westernweekend en dan mogen er wel jongere bij zitten. maar dit is dan puur omdat we de groep zelf hebben samen gesteld! Hoe gaat t met je school kiek?