om raad vragen, want ik denk echt wel dat er een mini paardjes voeding bestaat
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Annie_ schreef:Genezen verklaren doen ze jammer genoeg niet meer. Het was nog even spannend want ze dachten dat het weer terug was operatie was al gepland door het Flevozkh maar gelukkig trok amc aan de rem.
En bleek het om vocht bulten in me buik te gaan en niet om kanker. Daardoor moet ik nu wel 3 keer in de maand op controle. 1 keer röntgenfoto van me longen of niet uitzaaid, een mri en bloed onderzoek. Vraag me niet waarom het nooit op 1 dag gepland wordt.
Waar nu is in ieder geval alles stabiel gelukkig.
Maar het vocht moet vanzelf wegtrekken neem ik aan? Annie_ schreef:Die vocht bel is gekomen door 1 van de 2 operaties ze hebben dan perongelijk een vochtstroom in mijn lichaam geblokkeerd dit vocht loopt dus weg tussen andere cellen en slaat zich op in verschillende compartimenten als de druk gelijk wordt aan de druk van de stroom groeien ze niet meer en is het stabiel. Verwijderen kan maar dan komen er gewoon weer nieuwe. Het is afwachten wanneer de druk gelijk wordt en hopen dat ik er dan geen last van heb zodat het kan blijven zitten.
Emmaa_ schreef:Mooie foto's Anna!
De shet die bij Roos staat wordt zover ik weet niet bijgevoerd Manon. Die is echt al moddervet van zichzelf en hij krijgt gewoon kuil. Dit weekend of ergens volgende week gaat hij ook gewoon het land weer op. Ik denk dat het met Shets/minipaarden wel moeilijk is want ze worden natuurlijk snel dik, tenminste, Spikkel heeft echt een bol buikje. Ik denk dat je in principe niet heel veel bij hoeft te voeren, zo lang het gras goed blijft en ze daar flink van kan eten... Evt zou je inderdaad van die pavo koeken, eens per dag een halve of een kwart kunnen geven, maar ik denk persoonlijk dat als je haar af en toe wat wortels en een snoepje na het werk toespeelt dat dat genoeg is voor de training die je nu met haar doet
. Gras krijgt ze dus niet veel binnen omdat er momenteel veel in het gras zit dus daar zijn we heel voorzichtig mee. Daarom wordt ze ook hooi bijgevoerd met hooi. 
Manon_S schreef:@ Nadine: Ja dat heb ik ook gelezen van het brood. Dat krijgt ze ook niet van mij.
@ Sabine: Dat van die koeken had ik ook gevonden, las alleen slechte ervaringen daarover van bokkers.
Ik heb een topic eroverd geopend, maar even afwachten wat mensen geven enzo, misschien dat ik het dan bij de wortels gewoon houd!
. Echt stoer dat je zo kan buiten rijden
.
.
. Nu hebben we weer iets erbij om af te wisselen! Fietsen met haar gaat 'em niet worden. Ze is als de doods voor trekkers en vrachtwagens en laten die nou net steeds bij ons op de weg rijden... Met wandelen vind ik al eng hoe ze doet laat staan als ik ook nog eens op een fiets zit...
.
Manon_S schreef:Jaa ik was wel blij toen ik merkte dat ze er lol in had. Izzy vond het niks die moest ik er bij wijze van overheen slepen. Nu hebben we weer iets erbij om af te wisselen! Fietsen met haar gaat 'em niet worden. Ze is als de doods voor trekkers en vrachtwagens en laten die nou net steeds bij ons op de weg rijden... Met wandelen vind ik al eng hoe ze doet laat staan als ik ook nog eens op een fiets zit...
Jammer dat ze niet kan vrijspringen in de bak (geen laag draad dus ontsnapt ze zo), nu moet ik mee rennen en springen over de hindernis, heerlijk in het best zware zand wahaha.