Volgens mij heb ik hem nog geprobeerd te pakken Ik moest molly een andere zwartr ijslander hebben. En er waren twee zonder halster eb pas toen ik er eeb gad merkte ij dat het de verkeerde zwarte was
SsSimonee
Geplaatst: 17-06-14 22:51
Thuis rij ik een geweldige kwpn merrie bij. Een merrie vos met een steekje los genaamd Twister.
Bij het fjordenpaard vind ik maxima denk ik wel de leukste maar ook Duke, only doenja en sneljo vind ik erg leuk
AfricanLady
Geplaatst: 17-06-14 22:56
Hier komt een lijstje waar ik nog allemaal op wil schrik niet
Afra Doenja Plu Puck (komt hoop ik net als Berend terug ) Calipso Fancy Happy Hero Jamilla Jolito Madelin Mandy Maxima Only Quatro Rapido Snowy Tiamo Tinka Tjasse Twoface
even kijken rijtje waar ik ooit op gereden heb : - bonny - bastiaan - dennis - doenja - duke - ella - elvira - finn - happy - jamie - jelle - jodi - kira - maan - madonna - mandy - marije - maxima - muis - only - obelix - pepsi - puck - quatro - rexona - rik - safari - safier - sammy - tiamo - tjasse - wolinka - nog een fjord x fries kan even niet op de naam komen haha
en natuurlijk de paarden met spelletjes met kamp maar die staan niet in het rijtje
waar ik nog eens op wil - classic - eva - fanta - gucci - gwen - jamilla - nadia - plu - rimano - river - suus
mariekeoo
Geplaatst: 17-06-14 23:51
Britt_Sisi schreef:
Wil ik wel marieke! Dus ik ga nooit meer met jou huren.
dan maar lekker niet! mag jij er voor de eerste keer weer op na zijn winterstop , wacht ik nog ff
Mijn lijstje waar ik al opgereden heb. Helaas al een aardig deel van verkocht. Wanda Frija Renka Mandy Gabana Kinky Sahara Fifa Madalin Imani Josha Marije Quatro Oneill Fanny Pepsi Sneljo Maxima Rimano Karinka
simoneval
Geplaatst: 18-06-14 07:50
Heb bericht van José gekregen waarom er geen foto is van Jort als veulen. De veulens stonden dat jaar ergens anders 5 km verderop, vandaar dat niemand foto's heeft van hem. Jammer maar helaas. Had leuk geweest een foto als veulen. Dus op filmpje Youtube is ook geen Jort.
Hee allemaal daar ben ik weer eens, heb tentamens, dus kwam hier weer eens loeren haha. Wat een ontzettend leuke pony is Jort! Ik heb een keer op aivy gezeten(wisselen met iemand die niet meer verder durfde, ook een galopje) maar ze is indedaad erg smal en lenig haha ik zelf ben meer van de iets grotere paarden. Al ben ik door het fp helemaal fan van ijslanders geworden(vooral zonder zadel het meer in!!). Ik kijk zo erg uit naar het leidingweekendje over 2 weken, wie is er nog meer bij?:) Liefs, Fee
eigenlijk ben ik de enige hier die al een hele poos niet meer naar het fp is geweest. Ben wel op kamp geweest en een paar keer gehuurd maar nu komt het er niet echt meer van.
waarschijnlijk ook omdat ik nu een eigen pony heb, de laatste keer naar het fp heb ik haar een week meegenomen. Toen was ze nog verzorgpony en hebben we besloten haar te kopen!
en eigenlijk zou ik haar na de zomer weer moeten verkopen ivm studie maar smurf gaat toch mee naar Wageningen!
Dat zit daar aan de overkant. Is docentenopleiding voor de groene vakken en kan dan ook biologie lesgeven. En nee, ik zit niet op kamers. Ga jij wel doen?
Ja ik mag dan op vmbo en mbo lesgeven. Loop nu stage op het wellant in montfoort. Dit is van bb tot gl niveau.
simoneval
Geplaatst: 19-06-14 07:02
Hoop dat jullie goede juffen worden.
Gister Jort voor het eerst zadel op gedaan. Hij maakte er niets van. Ook even op zijn rug gehangen, maar deed hij ook niets. Dus zondag wil ik proberen op hem te gaan zitten. Ben zo trots op hem, had niet verwacht dat hij zo makkelijk met het zadel zou zijn.