Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Re: Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 4!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:20

@ ella jaa die! En fijn dat je broer home is!
Zer heeft tatoo op der heup zegmaar hoe heet dat daar?

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:44

haha dnakje, maar nee ik ben dinsdag jarig, maar vierde t gister al :P :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:46

woow dat is wel heel snel :|
en idd tatoo zou ik echt nooit doen, dan zit je altijd met dat ding als t uit gaat..

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:52

Hahahahahahaha dom kind xD
Oh ik voel mezelf ook weer beetje kind (A) Zit allemaal paardenspelletjes te spelen maar sommige zijn niet zo leuk haha.
Ja me broer was vannacht thuis gekomen maar heeft nog steeds geen woord gesproken

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:16

Nee idd vraagt iemand, wat heb je op je heup? Je was toch met bv erik?
Ja klopt maar dis is van me ex bv Max :')

Net helemaal verzopen bij smurf .

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:28

haha ja dat is wel heel slecht idd xD
loop je de heletijd met de naam van degene die je eigenlijk wilt vergeten op je heup xD
en als je m weg laat halen krijg je zo'n litteken..

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:35

heb echt zin om weer naar faron te gaan morgen! :D
kijken of t verzamelen weer zo goed gaat als gister, want dat deed ze echt super!! :D <3
en dat was pas de 2e x dat we er mee bezig waren.
mn moeder (die paarden toch best wel eng vind als ze dichtbij komen :+ ) heeft haar naar t land gebracht gister :P
ze begint paarden best wel leuk te vinden :P ze is ook al vriendjes met pedro geworden :+

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:37

Nou lucy nu nog zorgen dat ze een leuk paard ziet en die toevallig daar kan staan en dat je dan toevallig een eigen paard krijgt :P

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:53

hahaha xD
ik ga eerst maar eens zorgen dat ze faron of pedro durft te poetsten enzo :P
en als we nou eens gaan verhuizen, kunnen we mooi ergens gaan wonen met een stukje land erbij O:) xD
en dan moet er natuurlijk wel iets op dat land komen te staan O:)

haha nee hoor, ik ben voorlopig blij met een verzorgpaardje, dat is toch wat handiger met school enzo, en geen kosten maar wel rijden en verzorgen :D helemaal perfect :+.
ben ook benieuwd hoeveel tijd ik over hou voor de paardjes met mn volgende opleiding..

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:58

Haha precies dat zeiden mijn ouders ook altijd.
Maar ik heb me moeder zo ver gekregen dat ze zelfs even op smurf heeft gereden :P
Weet je al watvoor opleiding?
Wanneer hoor je trouwens of je geslaagd bent?

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 14:14

facilitair leidinggevende :P
de 15e krijg ik uitslag.

mmm mn moeder op faron.. denk niet dat dat erg goed zal gaan :P
ik heb mn moeder wel een keer op een bongert(manege) paard gekregen waarvan we wisten dat ie geen stap verkeerd zet.
maar mn moeder heeft wel eens gezien dat faron er vandoor schoot ofzo, dus denk niet dat ze dat durft :P
en denk dat t niet zo handig is met faron, ik denk dat die er nogal zenuwachtig van word omdat mn moeder dat ook is, en ze gaat soms vervelend doen met opstappen, dus al helemaal als dat niet helemaal soepel gaat :+

mr mn moeder vind faron ook een beetje eng, omdat ze in t begin nog wel eens probeerde te bijten of slaan, dus kan me ook wel voorstellen dat ze faron een beetje eng vind..
met pedro gaat wel redelijk goed, als zn deken scheef ligt ofzo legt ze m wel eens recht en zulde dingen, maar hij is zo verschrikkelijk lomp :P
dan zet ie zn hele gewicht tegen je aan als je gaat kriebelen ofzo, dus daar moet ze dan ook weer voorzichtig mee zijn, want hij loopt ook zo door je heen als je niet uit kijk xD

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:06

Hahaha handig paard xd
Me moeder poetst smurf wel want dan staat smurf toch heel rustig en die vind het wel best.
Maar had smurf nog wel vastgehouden met rijden haha

Oee spannend! De 15e is me broertje trouwens jarig.
Leidinggevend oe klinkt duur :+

Bij smurf hebben ze nu iets bedacht dat iedere keer dat smurf kim wil schoppen gooien ze van die kiezelstenen op haar kont. Haha arme smurf. Jenze zei: Stomme kleine steentjes gooi er gelijk een hunebed op :+

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:08

Oke jongens leun even achterover in je stoel, hier komt mijn verslag van me wedstrijddag.

Het was me een chaotische boel! Ik zou dus op Don Quichotte me proef doen. Marlous zou er als eerst op moeten en dan ik. Marlous ging inrijden, draafde aan en weer liep Don kreupel... de jury is er naar gaan kijken en die besloot dat Don weer op stal moest. Iemand anders was King aan het inrijden en Marlous ging toen op King. Ik wilde echt niet op King want dat ging vorige keer echt niet goed en wilde dat niet weer aan gaan. Dus toen wilde ik na overleg op Popje. Had ook nog maar 1x eerder op Popje gereden maar oke. Dus wij Popje opzadelen. Komt de eigenaar van de manege naar me toe, weer helemaal boos op me dat ik echt niet op Popje ging. Komt er op neer dat hij vind dat ik al die beesten kreupel rij. Ik dus daarna huilen want ik kan dr onwijs slecht tegen als iemand boos tegen me doet. Nou toen ging ik dus op Killy. Ik even inrijden op Killy (niet voorwaarts...is ze nooit....niet nageeflijk....) en me proef rijden. Ik groet af en die jury zegt tegen mij: weet je op wie jij je proef had moeten doen! Op Larissa...ik zo: ja maar op Larissa kan ik helemaal niet zitten... (is een tuiger...) zegt de jury: ja maar jij heb zo'n goede houding en kan zo goed zitten, dat als je Larissa nageeflijk rijd je ook op haar kan zitten. Ik geef je nu de mogelijkheid om je proef over te doen....dan verscheuren we deze... nou ik meteen oke gezegd natuurlijk.
Dus hup, ik Larissa opzadelen, inrijden (kon goed rustig inrijden, en ze was nog een beetje warm want had daarvoor ook een proefje gelopen en stond pas net weer in stal) en hup na de pauze de proef in. Ik groet weer af en krijg 2 dikke duimen van de jury! Was wel helemaal doodop. Vlak voor de prijsuitreiking zie ik de jury weer en zocht ze mij. Ze zegt tegen me: weetje wat jij moet doen. Je moet een eigen paard gaan kopen, knhs gaan starten en je rijd zo door naar de M2. En ze verklapte ook me punten al, 227! Ruim gehaald dus!! Ik heb geloof ik wel 10x tegen ze gezegd dat ze egt TOP waren, egt een TOP jury!!!!
En schijnbaar zei Marlous ook nog voor ik me proef ging rijden dat ik mee mocht doen met de zitcompetitie en toen zeiden ze van jaah logisch, dat snappen we.
Dus al bij al, ben ik helemaal happy nu!! En me mams belde net en toen zei ik nog maar een x dat ik toch echt een eigen paard voor me verjaardag wil!! Haha...ben 17 juli jarig :P

Zo einde verhaal :P

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:11

Wow idd een heel verhaal, ik kan er ook zo slecht tegen als mensen boos tegen me doen!
Mooie punten nou wat voor paard word het>? :P

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:14

haha mooi dat het uiteindelijk toch allemaal goed kwam! :)
en altijd leuk natuurlijk als iemand zoiets zegt! (dan van de jury dan he :P)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:20

L_bonsai_L schreef:
haha ja dat is wel heel slecht idd xD
loop je de heletijd met de naam van degene die je eigenlijk wilt vergeten op je heup xD
en als je m weg laat halen krijg je zo'n litteken..

naja der broer en nichtje hebben dezelfde letter
maar toch je zet em met betekenis voor hem

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:21

kim345 schreef:
Wow idd een heel verhaal, ik kan er ook zo slecht tegen als mensen boos tegen me doen!

ja ik ook! Plus dat het gewoon compleet onterecht is! Maar ik en nog wat meiden gaan met me instructrice praten hierover en dan kijken of we met me instructrice erbij met hem kunnen praten, want vind het gewoon echt niet gaan zo!

En wat voor paard wordt het...tjah een mooie :P

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:23

pff lekker dan linda dat die zei je rijd alle paarden kreupel, alsof jij er wat aan kan doen!
fijn dat je em toch gehaald heb dan!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:26

_Linn_ schreef:
kim345 schreef:

ja ik ook! Plus dat het gewoon compleet onterecht is! Maar ik en nog wat meiden gaan met me instructrice praten hierover en dan kijken of we met me instructrice erbij met hem kunnen praten, want vind het gewoon echt niet gaan zo!

En wat voor paard wordt het...tjah een mooie :P

Ja idd als het onterecht is kan ik daar zoooo boos over worden he?
Maar ik vind het ook helemaal niet leuk als mensen dan boos doen, moet dan niet huilen of zo maar toch voelt het niet fijn...
Ook dat hele gedoe om me laatste verzorgpony vond ik ook helemaal niks.

Je moet geen standaard kwpn doen dan hoor! Dat si zo saai :Y)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:32

Citaat:
Ja idd als het onterecht is kan ik daar zoooo boos over worden he?
Maar ik vind het ook helemaal niet leuk als mensen dan boos doen, moet dan niet huilen of zo maar toch voelt het niet fijn...
Ook dat hele gedoe om me laatste verzorgpony vond ik ook helemaal niks.

Je moet geen standaard kwpn doen dan hoor! Dat si zo saai :Y)

ja en stel dat ik dan later met hem wil gaan praten omdat ik het niet leuk vind dat het zo gaat, dan helpt dat voor geen meter! Hij luistert gewoon echt niet naar je.

En ik wil dan wel een beesie die kan dressuren en kan springen, en dan kom je vaak toch wel aan een kwpn achtig paard :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:32

Oh en ik moet zo ook weeeer werken, maar ga denk vragen of ik miss wat eerder naar huis kan. Ben echt moe na zo'n chaotische dag en heb hoofdpijn! Heb dan 4 dagen achter elkaar gewerkt...

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:37

Haha ik vind KWPN'ers zo saai.
Als je op bokt kijkt staan er meestal allemaal van die paarden op.
Maar ja ik heb er niks mee denk ik, doe mij maar een NRPS of arabier of zo!

Gisteren is het NK endurance gereden in Ermelo,
best gaaf om die filmpjes te zien dien mensen hebben echt niet normaal hoge gemiddelde snelheid!
www.endurancevereniging.nl
Maar waren helaas ook heel wat afgekeurd maar was ook zo warm en zwaar terein...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:38

kim345 schreef:
Haha ik vind KWPN'ers zo saai.
Als je op bokt kijkt staan er meestal allemaal van die paarden op.
Maar ja ik heb er niks mee denk ik, doe mij maar een NRPS of arabier of zo!

Gisteren is het NK endurance gereden in Ermelo,
best gaaf om die filmpjes te zien dien mensen hebben echt niet normaal hoge gemiddelde snelheid!
http://www.endurancevereniging.nl
Maar waren helaas ook heel wat afgekeurd maar was ook zo warm en zwaar terein...

ja maar een arabier en nrps zijn vaak erg klein hea....ik wil toch wel een paard van minimaal 1.65 eigenlijk.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:41

1.65 haha dat vind ik echt reuzen!
Maar jij bent vast ook een stuk groter dan ik xd
Als je een eigen paard krijgt op je verjaardag moet je wel een keer een endurance gaan rijden hoor O:)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 15:42

hee linda ik zag volgensmij laatst coco in de stad maar ik weet het nier zeker, haha spreek jij em nog?
want hij riep
Britt
britt
britt en fleur

en ik was met renee
en in het asiel had je 2 honden britt en fleur, daar haalde iedereen ons mee door de war met die namen, dus het moest wel iemand van het asiel zijn, enige die ik kon bedenken was coco