Hillie is sinds vandaag een chineesje. Zijn oog is zo dik dat hij nauwelijks meer kan kijken. Reden is me niet helemaal duidelijk, hij heeft er niet meer last van dan normaal. Hij stond lekker op het stro te knabbelen vandaag toen ik kwam, had eigenlijk geen tijd voor me.
Hij moest vandaag bijna binnen blijven, vanochtend had hij geen halster om, dus Cees dacht dat hij niet mee mocht. Toen hebben ze hem verhuist om zijn stal uit te mesten, tijdens het mesten kwamen ze zijn halster tegen. Meneer heeft zoveel jeuk denk ik dat hij zo heeft gekrabt dat zijn halster afgegaan is. Vermoed ook dat de zwelling begint uit te zakken en nu net vervelend zit rond zijn oog. Komt een hoop vocht uit, maar geen pus meer, dus dat is positief... Eventueel kon ik nog een oogzalf ophalen als hij er last van krijgt.
Kreeg het advies om even een ruwe doek op te hangen in zijn stal zodat hij zich niet open krabt aan de staldeuren.
taverno
Geplaatst: 15-11-11 09:13
Goedemorgen
Ik hoorde vanmorgen diverse mensen hun autoruiten krabben,lekker koud dus en ook flink mistig.
gaaf zeg, benieuwd of jullie het wat vinden. Lijkt me stiekem best eng, zo zonder bit. Slaat natuurlijk nergens op, zit meer tussen mijn oren... Het was echt veel te koud, moest ook krabben vanochtend. Bah!
Goedemorgen! Gelukkig dat het wat beter gaat met Hill. Gister weer beetje geoeffend voor de kur, Noah doet goed zijn best, we hebben ons rot gelachen .
EsvanEs
Geplaatst: 16-11-11 10:55
Goedemorgen!!!
Wat ziet het dr weer koud uit buiten!!
Gisteravond met Xantha gesprongen! Ik vond het weer erg leuk... Degene die dr naast stonden hebben zeer verbaasd gekeken, maar gelukkig ook gelachen! Xantha is niet echt een springpaard Maar toen de hindernis steeds hoger ging, kwam dr toch wel een 'echt' sprongetje uit..haha!
_Noah, Wat leuk dat jullie zo'n lol hebben gehad voor de kur!! Voorbereidingen zijn het allerleukste! Tav, jeeejj je bitloze hoofdstel binnen! Ben benieuwd hoe Tence dr op gaat reageren! Sec, Fijn dat het beter gaat met Hill! We blijven duimen!
Nou ik ga zondag maar het e.a. in elkaar knutselen voor de nieuwe opening van het volgende topic! Hebben jullie al leuke ideeen voor een nieuwe titel??
Nu eerst mn kamer opruimen, stoffen en stofzuigen.....bleghh rot klusje!
cassandra84
Geplaatst: 16-11-11 13:24
Met Xantha gesprongen leuk zeg!!! Als je zelf maar lol hebt toch en je paard ook ook al gaat het niet super.
Noah lol gehad met de kür oefenen dat zal wat worden straks gezellie, maar ik zou ook van te voren lol hebben en daarna als het echt begint de kür toch wel de zenuwen
Tav ben benieuwd hoe het gaat met rijden met je bitloze hoofdstel.
Es je kamer opruimen dat is en blijft een rotklus, maar ik moet zeggen ik ben nu wel netter geworden. Haha alles onder je bed of onder in de kast.
Zo, lekker een vakantie geboekt naar Ierland, vliegen is echt enorm goedkoop als je vertrekt op 26 december en terugkomt op 1 januari ... En oud&nieuw vieren in Belfast heeft wel wat vind je niet ?
Ohja, en mochten er nog mensen zijn die werk weten: vanaf 1 februari ben ik werkeloos, was het zo enorm zat in het onderwijs dat ik nog liever ga vakkenvullen dan nog een dag langer daar ongelukkig te zijn.... Ben vast niet de enige die zoekt in deze tijd, maargoed, elke dag ongelukkig naar werk gaan is ook niet alles
taverno
Geplaatst: 16-11-11 17:38
Lekker er even tussen uit Ruitje. Succes met het zoeken naar werk.
Er staat een leuk schapenverhaal op de site bij nieuws.
@Sec. Fijn dat het weer beter gaat met Hill! @Noah. Jullie zijn er al vlot bij met het oefenen voor de kuur. Ik heb alleen nog maar de muziek gedownload en de kleding gekocht. Maar ga dit weekend er ook verder mee aan de slag. @Esther. Leuk dat je gesprongen hebt met Xantha. Is weer eens wat anders. @Marion. Ik hoop dat Tence het hoofdstel wat vindt. @Ruitje. Gewaagd hoor om je baan op te zeggen voordat je iets anders hebt. Maar je hebt inderdaad gelijk. Het is niks om steeds met een steen in je maag naar je werk te gaan. Dan kun je beter de knoop doorhakken. Dat lucht dan in ieder geval op. Wat voor werk zoek je nu?
Het is inderdaad koud zeg 's avonds op stal. Heb Fa vandaag losgegooid. Het was zeer druk op de weg terug naar huis. Heb er een uur over gedaan. Toen had ik geen zin meer om te gaan rijden.....
Cathy...heeft Evelien nog doorgegeven dat ze niet meer mee doet met de kur? Ze heeft 10 dec wedstrijd...jammer maar dan doe ik volgende keer lekker zelf mee! hihi
Gisteravond heb ik Pry los laten springen en samen nog met mijn vriend gelongeerd. Best romantisch hoor zo samen, alleen zag het er mega suf uit. Bas met zijn zweep achter pry aan huppelen en ik had haar met 1 hand vast met de longe (in de hoop dat ze niet zou trekken) we hebben wel gelachen omdat we nogal stonden te klungelen maarrrr het is gelukt! Vandaag krijgt ze lekker een dagje rust en morgen mag ze weer werken met Eef. En jeeeeeeemig wat is het koud, brrrrrr
Inderdaad! Ik maak namelijk weer een hele goede kans
Xantha
Geplaatst: 18-11-11 16:58
Vandaag hebben Xantha en ik de kür geoefend, nou Cynthia, maak je borst maar nat hoor!! Wat is de bak opeens klein he als je echt figuren wilt gaan rijden, ik heb af en toe dubbel gelegen omdat ik weer niet uitkwam
Tencie is vandaag door Angelique met zijn nieuwe bitloze hoofdstel gereden. Het zag er goed uit,hij liep er keurig mee. Het viel niet eens op dat hij geen bit in had.