Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Tjemig Liquita, ff een domper zo.
Ik hoop dat je je morgen weer een stukje beter voelt, en dat je een goede nacht hebt. En pijnstillers zijn uitgevonden om de pijn te stillen, dus lekker doorslikken zolang je nog pijn hebt.
Beterschap meissie
LIQUITA schreef:Ik heb een redelijk goede nacht gehad. Moest veel plassen. Kan waarschijnlijk niet goed uit plassen.
Kreeg de morfine via het infuus. Die er vanmorgen vroeg uit is gegaan omdat ik aan ben blijven hangen. Hahhaa, deed ik expres hoor, nu ben ik er lekker van af. Werd vanmorgen om kwart over zeven gewekt met paracetamol en een drankje om te poepen. En een broodje en thee natuurlijk. Hoop dat ik me zo zelf mag gaan wassen. Ik voel me eigen best goed, als ik niet beweeg ook geen pijn. Alleen die huilende baby's op de afdeling zijn een beetje vervelend. Oh...nee hoor, vind het gewoon zielig. Ze liggen soms lang te huilen.
Ik mag me zo gaan wassen, verpleegkuindige gaat vragen of ik mag douchen. Maar dat geloof ik nooit met die hechtingen ( nietjes). Afwachten maar. Tot laters maar weer!!! X
LIQUITA schreef:Ik heb een redelijk goede nacht gehad. Moest veel plassen. Kan waarschijnlijk niet goed uit plassen.
Kreeg de morfine via het infuus. Die er vanmorgen vroeg uit is gegaan omdat ik aan ben blijven hangen. Hahhaa, deed ik expres hoor, nu ben ik er lekker van af. Werd vanmorgen om kwart over zeven gewekt met paracetamol en een drankje om te poepen. En een broodje en thee natuurlijk. Hoop dat ik me zo zelf mag gaan wassen. Ik voel me eigen best goed, als ik niet beweeg ook geen pijn. Alleen die huilende baby's op de afdeling zijn een beetje vervelend. Oh...nee hoor, vind het gewoon zielig. Ze liggen soms lang te huilen.
Ik mag me zo gaan wassen, verpleegkuindige gaat vragen of ik mag douchen. Maar dat geloof ik nooit met die hechtingen ( nietjes). Afwachten maar. Tot laters maar weer!!! X
Ben zelfs op vakantie van een camping weggegaan, vanwege dat irritante gejank (excuses voor mijn woordgebruik, maar dat is gewoon iets waar ik me vreselijk aan stoor). Nergens voor nodig, tenzij ze iets medisch hebben (en dan nog vind ik het onnodig om ze onophoudelijk te laten huilen). Misschien mag je op een andere kamer, zodat je niet gestoord wordt daardoor. Mocht ik onverhoopt in een ziekenhuis terecht komen, dan zou ik dat als eerste vragen. Krijg daar zo'n stress van! Heb wat dat betreft een lot uit de loterij met Wesley gehad: die huilde bijna nooit!
Maar dat even terzijde.

LIQUITA schreef:@Shenavallie: Zo veel last heb ik niet van de baby's hoor, en daarbij ben ik gewend om met oordoppen te slapen
@Xan: ik mocht vandaag nog niet naar huis, en ik denk morgen ook nog niet. Maar eigenlijk is het ook niet zo verkeerd. Ik voel me op m'n buik na best goed, denk dat ik thuis toch te veel ga doen.
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Ik heb een redelijk goede nacht gehad. Moest veel plassen. Kan waarschijnlijk niet goed uit plassen.
Huilende baby's kan ik sowieso niet tegen, vreselijk!!!!!!!!!!!!Ben zelfs op vakantie van een camping weggegaan, vanwege dat irritante gejank (excuses voor mijn woordgebruik, maar dat is gewoon iets waar ik me vreselijk aan stoor). Nergens voor nodig, tenzij ze iets medisch hebben (en dan nog vind ik het onnodig om ze onophoudelijk te laten huilen). Misschien mag je op een andere kamer, zodat je niet gestoord wordt daardoor. Mocht ik onverhoopt in een ziekenhuis terecht komen, dan zou ik dat als eerste vragen. Krijg daar zo'n stress van! Heb wat dat betreft een lot uit de loterij met Wesley gehad: die huilde bijna nooit!
Maar dat even terzijde.
Wat een heerlijk gevoel moet dat geven om even te kunnen douchen! Lijkt dan wel een luxe, he?
Shenavallie schreef:@ Winnitou: Ik zal vanavond met de les even vragen hoe laat er gestart wordt zondag!Er is een dressuurproef en een vaardigheidsproef (kegels met balletjes). Ben benieuwd!!!!
LIQUITA schreef:.
Kreeg de morfine via het infuus. Die er vanmorgen vroeg uit is gegaan omdat ik aan ben blijven hangen. Hahhaa, deed ik expres hoor, nu ben ik er lekker van af. .
Citaat:Citaat:Huilende baby's kan ik sowieso niet tegen, vreselijk!!!!!!!!!!!!Ben zelfs op vakantie van een camping weggegaan, vanwege dat irritante gejank (excuses voor mijn woordgebruik, maar dat is gewoon iets waar ik me vreselijk aan stoor). Nergens voor nodig, tenzij ze iets medisch hebben (en dan nog vind ik het onnodig om ze onophoudelijk te laten huilen). Misschien mag je op een andere kamer, zodat je niet gestoord wordt daardoor. Mocht ik onverhoopt in een ziekenhuis terecht komen, dan zou ik dat als eerste vragen. Krijg daar zo'n stress van! Heb wat dat betreft een lot uit de loterij met Wesley gehad: die huilde bijna nooit!
Maar dat even terzijde.
Wat een heerlijk gevoel moet dat geven om even te kunnen douchen! Lijkt dan wel een luxe, he?
je bent weer lekker kort door de bocht Shenna. Baby's op die leeftijd (pasgeboren) geven wel degelijk met hun huilen wat aan. Ze zijn nog niet zo dat ze al verpest zijn door de ouders als ze pas op de wereld zijn. Een baby kan niet net als een groter iemand aangeven wat er is en hun communicatiemiddel is o.a. huilen.
huilen omdat ze dorst hebben, honger hebben, de geborgenheid/warmte van de buik missen, darmkrampjes hebben, een vieze luier hebben, de geluiden om hun heen niet kennen, gevoelig zijn voor de prikkels om hun heen, slaap hebben, moeten wennen aan de voeding die ze krijgen, en wat dacht je van de verwrongen houding waar de baby in geperst zijn bij de bevalling om door het baringskanaal te passen daar hebben kinderen geboren d.m.v. een sectio caesarea minder last van.
winnitou schreef:Shenavallie schreef:@ Winnitou: Ik zal vanavond met de les even vragen hoe laat er gestart wordt zondag!Er is een dressuurproef en een vaardigheidsproef (kegels met balletjes). Ben benieuwd!!!!
ben ook benieuwd, vind het wel leuk om te kijken maar moet wel op een beetje haalbare tijd zijn, moet op de camping verder aan de slag
. Ben benieuwd! Vanavond was Sytje weer eens onhoudbaar in de eerste 20 minuten en zelfs tijdens het uitstappen had ze het op haar heupen
. Tijdens de les moesten we aan de lange zijden in gestrekte draf, dus ik was weer een hele poos bezig om haar rustig te krijgen
. Ook toen een mede-lesser een keer een klak-geluidje maakte: zoef..... weg was ze
! Ik vroeg de instructeur nog of hij niet een andere oplossing had dan ophoudingen maken, waarop hij zei: "Oh ja hoor, die is er wel. Dat heet het slachthuis
!". Ik moest er ergens wel om lachen
, maar ik weet ook dat hij een hekel aan Sytje heeft, dus het was een beetje dubbel!
Shenavallie schreef:@ Xan: Was wel leuk met de kinderen vandaag op stal, he? Ze hingen aan je lippen toen je van alles over de paarden vertelde!