Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 21:05

Mmh ik heb je echt niet gezien, snorry... :o :D

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:05

Twinklebel schreef:
Morgen Vien haar toekomst bespreken....

Succes Fiek! Heb je wel op papier gezet wat je wil bespreken, is misschien wel handig, kan je niets vergeten...Het is natuurlijk geen makkelijk gesprek, sterkte!

Twinklebel

Re: Met de dames op stok, in het Langelanerskippehok...! deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:06

Ja, ze is al flink hengstig, net wat te vroeg voor het handige, dus dat wordt pas de volgende hengstigheid dekken.....wil eerst alles duidelijk geregeld hebben.

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:06

Haha het is je vergeven hoor! Hoe ging het met Thompie? Had hij nog last van de vliegjes?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:07

Sandy_ schreef:
Twinklebel schreef:
Morgen Vien haar toekomst bespreken....

Succes Fiek! Heb je wel op papier gezet wat je wil bespreken, is misschien wel handig, kan je niets vergeten...Het is natuurlijk geen makkelijk gesprek, sterkte!

Ja, heb ik, anders sla ik de helft over....wil ook het een en ander op contract hebben, dus die moet ik dan daarna ook nog maken. En volgende week af laten keuren voor de verzekering.

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:09

Jeetje Fieke, dat zijn geen makkelijke dingen om allemaal te regelen! Sterkte!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:18

Zie er ook behoorlijk tegenop......maar wil het aan de andere kant allemaal zo snel mogelijk duidelijk hebben. Maar ik vrees dat het laatste traantje hierover nog niet gevallen is, wist niet dat er zoveel water in 1 week uit een mens kon komen....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 21:20

Hij had de afgelopen twee dagen weinig tot geen last meer van die kleine vliegjes. Gelukkig zijn de wondjes ook verder helemaal dicht dus kunnen ze daar ook niks meer besmetten. Hij heeft gister ongeveer anderhalf uur op het land gestaan maar kwam daar op een of andere manier niet helemaal lekker vanaf. Ik kon niet helemaal bepalen of het nou van het land kwam of van de warmte. Hij was echt beroerd. Ik heb hem daarna gewandeld en gewassen en toen knapte hij eindelijk weer een beetje op. Vanmiddag stond hij ook ruim anderhalf uur en kwam verder goed van het land. Helaas was hij vanmiddag wel erg benauwd en moest vaak stoppen bij ons wandelingetje op de laan... :\

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:20

Kan ik me voorstellen, maar misschien geeft het wel een stukje rust, als je weet hoe het allemaal gaat lopen.
Laat de tranen lekker de vrije loop, dat kan soms zo opluchten!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 21:21

Twinklebel schreef:
Zie er ook behoorlijk tegenop......maar wil het aan de andere kant allemaal zo snel mogelijk duidelijk hebben. Maar ik vrees dat het laatste traantje hierover nog niet gevallen is, wist niet dat er zoveel water in 1 week uit een mens kon komen....

Nou dat kan ik wel begrijpen hoor. Het is toch een hele beslissing wat ook nog tegen je gevoel in gaat..

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:22

Serada schreef:
Hij had de afgelopen twee dagen weinig tot geen last meer van die kleine vliegjes. Gelukkig zijn de wondjes ook verder helemaal dicht dus kunnen ze daar ook niks meer besmetten. Hij heeft gister ongeveer anderhalf uur op het land gestaan maar kwam daar op een of andere manier niet helemaal lekker vanaf. Ik kon niet helemaal bepalen of het nou van het land kwam of van de warmte. Hij was echt beroerd. Ik heb hem daarna gewandeld en gewassen en toen knapte hij eindelijk weer een beetje op. Vanmiddag stond hij ook ruim anderhalf uur en kwam verder goed van het land. Helaas was hij vanmiddag wel erg benauwd en moest vaak stoppen bij ons wandelingetje op de laan... :\

Gelukkig dat hij geen last meer had van de vliegjes. Zag er erg vies uit!
Wat balen dat hij toch weer niet goed van het land kwam en weer erg benauwd was! Zal ik hem morgen ook weer anderhalf uur zetten?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:23

Serada schreef:

Wat balen Lin en San, dat het nog steeds niet fijn wil gaan met Thom.....het begon zo veelbelovendmet hem dit landseizoen.....

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:28

Bonjour madames et madamoiselles

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:29

wat een temperatuur zeg....t was net gewoon nog dik 25gr op stal....
K ga misschien in juni weekendje boscrossen met Veer....Dus ehm Lin...kan ik dan de trailer gebruiken?? En binnenkort om te oefenen met laden :o
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 07-05-11 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 21:30

Ja het zag er in het begin inderdaad hoopvol uit maar ik kan nu niet zo goed voorspellen hoe hij het verder gaat doen. Hij wisselt nog teveel en ik kan er nog niet helemaal een lijn in volgen. Misschien komt dat nog...

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:30

Was tie weer koliekerig?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 21:31

Esther28 schreef:

Aah bonjour, het is inderdaad nog steeds errug warm. Net al even een lekker rood wijntje op de bank gehad maar het is eigenlijk meer terrasweer hé!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:31

Ik hoop het, als je er een lijn in vind kan je misschien ook een oplossing vinden voor zijn problemen, want dit moet ook erg moeilijk voor jullie zijn om te zien, dat die zich steeds niet lekker voelt...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 21:32

Esther28 schreef:
Was tie weer koliekerig?

Mwauh ik kan er niet helemaal mijn vinger op leggen of het nou van zijn benauwdheid of van zijn krampen af komt.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:32

Serada schreef:
Esther28 schreef:

Aah bonjour, het is inderdaad nog steeds errug warm. Net al even een lekker rood wijntje op de bank gehad maar het is eigenlijk meer terrasweer hé!

ja eigenlijk wel he....... :D
Maar eh bonjour maar weer...ik ga aan de hapjes en drankje en filmpje kieken...tjuuuuuuuussssssssssssss

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:33

Als ik morgen een beetje op tijd uit Haaksbergen terug rijd en niet teveel over de zeik ben ga ik nog even bij Kealy langs, daar kom ik zo ongeveer langs, en heb haar na de verhuizing niet meer gezien....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 21:33

Twinklebel schreef:
Ik hoop het, als je er een lijn in vind kan je misschien ook een oplossing vinden voor zijn problemen, want dit moet ook erg moeilijk voor jullie zijn om te zien, dat die zich steeds niet lekker voelt...

Ja dat is nou inderdaad het probleem. Op deze manier kunnen we niet goed achterkomen wat Thom nou wel of niet kan verdragen. Bietje moeilijk zo...

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 21:35

Leuk Fiek, doe haar maar de groetjes van mij. Ik ga nu ook lekker even met Dave naar een leuke film kijken. Beneden zit het huis weer vol met volk dus wij verkassen lekker naar de slaapkamer. Truste voor straks meiden... :wave:

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:38

Het is erg lastig om achter te komen, wanneer komt het door de koliek, wanneer door de warmte en waarneer door iets anders?? Het is zoiezo niet fijn om te zien als hij niet lekker in z'n vel zit...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:38

Hangse Lin! Ik ga zo mijn bedje in, wil morgen om half negen ongeveer al wegrijden.....dan is het nog niet zo heet en lekker rustig op de weg...