Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sandy_ schreef:Twinklebel schreef:Morgen Vien haar toekomst bespreken....
Succes Fiek! Heb je wel op papier gezet wat je wil bespreken, is misschien wel handig, kan je niets vergeten...Het is natuurlijk geen makkelijk gesprek, sterkte!

Twinklebel schreef:Zie er ook behoorlijk tegenop......maar wil het aan de andere kant allemaal zo snel mogelijk duidelijk hebben. Maar ik vrees dat het laatste traantje hierover nog niet gevallen is, wist niet dat er zoveel water in 1 week uit een mens kon komen....

Serada schreef:Hij had de afgelopen twee dagen weinig tot geen last meer van die kleine vliegjes. Gelukkig zijn de wondjes ook verder helemaal dicht dus kunnen ze daar ook niks meer besmetten. Hij heeft gister ongeveer anderhalf uur op het land gestaan maar kwam daar op een of andere manier niet helemaal lekker vanaf. Ik kon niet helemaal bepalen of het nou van het land kwam of van de warmte. Hij was echt beroerd. Ik heb hem daarna gewandeld en gewassen en toen knapte hij eindelijk weer een beetje op. Vanmiddag stond hij ook ruim anderhalf uur en kwam verder goed van het land. Helaas was hij vanmiddag wel erg benauwd en moest vaak stoppen bij ons wandelingetje op de laan...
Serada schreef:Hij had de afgelopen twee dagen weinig tot geen last meer van die kleine vliegjes. Gelukkig zijn de wondjes ook verder helemaal dicht dus kunnen ze daar ook niks meer besmetten. Hij heeft gister ongeveer anderhalf uur op het land gestaan maar kwam daar op een of andere manier niet helemaal lekker vanaf. Ik kon niet helemaal bepalen of het nou van het land kwam of van de warmte. Hij was echt beroerd. Ik heb hem daarna gewandeld en gewassen en toen knapte hij eindelijk weer een beetje op. Vanmiddag stond hij ook ruim anderhalf uur en kwam verder goed van het land. Helaas was hij vanmiddag wel erg benauwd en moest vaak stoppen bij ons wandelingetje op de laan...
Serada schreef:Esther28 schreef:wat een temperatuur zeg....t was net gewoon nog dik 25gr op stal....
Aah bonjour, het is inderdaad nog steeds errug warm. Net al even een lekker rood wijntje op de bank gehad maar het is eigenlijk meer terrasweer hé!
Twinklebel schreef:Ik hoop het, als je er een lijn in vind kan je misschien ook een oplossing vinden voor zijn problemen, want dit moet ook erg moeilijk voor jullie zijn om te zien, dat die zich steeds niet lekker voelt...