Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:maare wie komt er morgen kijken bij het springen? Word volgens mij heel rustig
Ikkeen Eline
Yeaaahhhh !
!! Zou je alsjebliefttttttt weer willen filmen
? Mijn dank zou heeeel groot zijn ! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, die liepen overal..
Gegaloppeerd in het bos op het galoppeerpad! hij ging wel erruuggg hard en toen wilde hij niet meer stoppen, en het einde van het pad naderde... dus toen heb ik 'm omgetrokken en toen stopte hij gelukkig en stond ie nog heel hard te snuiven
We hebben nog blaffende honden achter ons aan gehad die aan de achterbenen gingen snuffelen. Hij geeft er niets om en blijft gewoon doorlopen
Braaafff paard
! Dat voelde vast heerlijk zo buiten met je knappe tornado!!
. Ze heeft nu toch een schone staart, gij wilt niet weten
. Ook ingevlochten zodat ze mooie krullies krijgt

Kirsten_S schreef:Aah wat een braverd! Dat voelde vast heerlijk zo buiten met je knappe tornado!!
Ik sta nu buiten te grazen mer gina, gina dan niet ik. Ze heeft nu toch een schone staart, gij wilt niet weten
gina2003 schreef:Kirsten_S schreef:Aah wat een braverd! Dat voelde vast heerlijk zo buiten met je knappe tornado!!
Ik sta nu buiten te grazen mer gina, gina dan niet ik. Ze heeft nu toch een schone staart, gij wilt niet weten
Heey,
alles geod gegaan buiten?
Niet losgebroken of iets?
Bij mij flikt ze dat nog weleens nl, als ik weg wil, wil zij niet en dan gaat ze...
gina2003 schreef:Netjes hoor.
Het belangrijkste is bij haar als ze losbreekt er niet als een kip zonder kop erachteraan gaan, dan stopt ze toch niet...
Dat weet ik inmiddels wel en als ze losbreekt, vooral niet boos worden als je haar te pakken hebt, dan straf je nl dat je haar weer hebt, maar ben blij dat het goed ging.
Verder nog wat gedaan met haar?
. Soms dan zag je echt
,zit echt een gina2003 schreef:Was haar staart zo vies dan?
Ik had hem vorige week ook al gewassen, toen was hij mooi wit.
Ja, het blijft een dondersteen hoor!
Ik vind haar zz wel lekker zitten, wel in de bak dan, buiten heb ik het nog niet gedaan..
Maar ze is zo lekker breed, dus kun je lekker zitten, ze loopt wel stil met haar rug, gaat gelukkig wel meer bewegen, dus dat zit ook lekker..
, jaa hij was een beetje vies, wetende dat jij
. Ze was buiten hartstikke braaf hoor,