Meerreell schreef:En die ene die we gingen oppakken , die Jeany en ik lieten vallen? xDHeeft die nog last van een hersenpudding ? Volgens mij is dat degene die steeds op zijn rug zwemt ahahahah
KarinW86 schreef:Meerreell schreef:En die ene die we gingen oppakken , die Jeany en ik lieten vallen? xDHeeft die nog last van een hersenpudding ? Volgens mij is dat degene die steeds op zijn rug zwemt ahahahah Ooh help. Zou dat onze schuld zijn? xDMaar hoe kan die eigenlijk zwemmen?
jhiihhiihihhi hij krabbelt zich omhoog tegen de wand en valt dan op zijn rug dan ligtie trappelend op zijn rug ahahahahhahahahah
Hahahahahahaha Hij is een beetje gehersenspoeld geloof ik Het was die ene die naast China-Gapie zat trouwens.
bovenste is ulyssa mijn teamgenoot van mijn eindprojectVan links naar rechts (zijn naam even vergeten) / Ik / Ulyssa / Olga / Renske / Nadine klasgenoten (jongen uit andere klas)
Ik schrijf me ook maar in voor 3 mei... en dan zie ik wel of ik het zaterdag haal, maar anders pas ik er niet meer tussen.