Kan je der niet ff een foto van maken?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iriis_ schreef:Wow 5 euro is wel een koopje joh!
Lekker Em![]()
Je jurk is vet Kirsten! Volgens mij heb ik die ook aan gehad![]()
Zit er op je rug van die 'aansnoer' touwtjes?![]()
Ik vind hem echt leuk! Dat paars staat ook echt mooi bij je, en je haar is vet!
!
Astor schreef:Goede morgen
Ik ben al vroeg op want ga zo even op een stal kijken =)
Maar Kirsten wat balen zeg van je jurk, ik had het gisteren ook he..
Net boswandeling gekocht, had vette dorst, laatste muntje, en ja hoor een jongen duwd kijk haar tegen me aan.
Hele boswandeling over me kleren en over me tasje en handen en armen. Gadverdamme alles plakte..
Men ik was echt pissig bij mij was de avond ook gelijk verpest haha.
Maar je jurk staat je echt goed en je bent mooi opgemaakt wijfie, echt een knap dametje zo
Jaaa het is echt niet leuk dan meer! Die jongens zijn ook zó onhandig! Soms gewoon niet leuk! Sukkels
! Echt leuk om te horen!

!

Manon_S schreef:Goedemorgen.
Gister was gala van Baken Park, Sabine had me uitgenodigd.
Jeetje wat had Elja een leuke jurk aan.
Het was erg gezellig.

) paard op wagentje zetten en gaan met die banaan! (Was overigens echt een prachtig dier
)
waarschijnlijk is het terug te zien op http://www.filmloop.nl, zal zo even kijjken en anders heb ik het voor de geintresseerde op me mobiel staan 
Wauw!!!
heel warm, ook voor de peerden.

http://www.hippischhengelo.nl/
Remco moest Z 

.
.
.

Wel leuke fotos gemaakt maar die heeft Anna 
Met een roseetje en een overheerlijke pizza, toen liepen we verder kwamen we de hele club tegen bij een Irish Pub naajaa wij dus natuurlijk weer een wijntje
Was echt top met Luca, Anna en Nathalie 

).
. En fijn dat het rijden goed ging en dat zij er ook even op geklommen is
.
)

had vrijdag echt me 'ik ben er met mijn hoofd niet bij en zeg gekke dingen dag'. Had Bailey als derde keus voor kerstspringen, heb daar nu eigenlijk best spijt van 
. Ach ja, het is even wennen dat geschaats en sommige stukken zijn leuker dan andere. Weet niet of ik zelf een flink bedrag (40 euro is duurste) maar gratis was het zeer zeker de moeite waard. Wel jammer dat holiday on ice zijn schaatsers niet bekend maakt, ik had toch wel willen weten naar wie ik nu toch heb zitten kijken! 

Jane_ schreef:Minder Sam dat je wat slechter reed.. maar komt vast goed
HoI trekt mij dus echt niet
Les mis speelt lekker ding in
Rene van Kooten..
(tenzij die ziek is of zo, maar dat was hij afgelopen week al en hoe vaak word je nu ziek binnen een maand
)