Leuke foto's Ilvy. Wat een mooi draf laat ie zien. Lekker ruim hoor.
Marion ik heb gestemd hoor. Was het al weer vergeten...
Werdt vanmorgen wakker met een pijn mijn hoofd. En wat doe je dan als een normaal mens. Ja ja bukken want misschien dat je het dan ontwijkt.. Ik af en toe van die momenten dan ben ik iets aan het doen en dan denk ik bij mezelf waar ben je nou mee bezig. Gister een flinke dot haar van het kleine draakje af weten te halen. Bedankt daarvoor Lindsey. Ga nog even door daarmee het werkt als een trein. Zaterdag haal ik er zelf even een is wel erg handig.
cassandra84
Geplaatst: 25-03-10 08:51
Mogge allemaal.
Iedereen die haar kent krijgt de groetjes van Marion (Alana) Ik ben gister langs geweest in Kootwijk zo gaaf daar. Vooral voor buitenritten en Alana heeft met een groep echt een mega stuk land. Ik zou zo willen ruilen, maar ja dan zit je met je baan hier en om elke dag 1 1/2 te reizen nee bedankt. Maar als het goed is komt ze deze zomer is langs.
jarrah
Geplaatst: 25-03-10 08:54
taverno schreef:
Jarrah,nog steeds leker gereden met je nieuwe zadel?
Ik ben bang dat het hem niet gaat worden, heb er nu drie keerr mee gereden, maar ze loopt niet fijn Ik ga vanavond of morgen nogmaals met Yvon's zadel rijden en als ze daar wel lekker onder loopt, bel ik de zadelmaker en wil ik zo'n zelfde zadel nog eens op proef. Ik ben benieuwd
Wel hetzelfde merk, allebei een prestige, maar net een ander type (yvon heeft de doge en ik de topdressage) Hij vertelde dat dat kwa onderkant voor het paard exact hetzelfde is, en deze was 500,- goedkoper, dus vond het wel het proberen waard. Alleen het dieptepunt ligt bij beide zadels net anders, dus mogelijk dat daar het verschil in zit kwa ligging voor Tiff (dat hoop ik iig, anders wordt ik er echt moedeloos van )
Mooie foto's trouwens Ilvy, ziet er goed uit
_Noah
Geplaatst: 25-03-10 09:43
Balen he Jarrah, maar neem de tijd voor je keuze. Beter dat je straks een zadel hebt wat helemaal naar je zin is dan dat je er over twijfelt. Marlon, drink sinasappelsap en een brufen doet wonderen! Bedankt voor jullie leuke reacties ! Ik ga aan de bak lange vlucht vandaag 12 uur ooch. Ben er zondag weer bye bye xx
Noah ga je naar singapore??? Dat is 12 uur vliegen ongeveer je kiest volgens mij wel lekkere landen op qua temperatuur? Je hardloop spullen weer bij je?
Hè Jarrah wat jammer van het zadel,maar als je paard niet goed loopt is het duidelijk dat het niet lekker ligt.
Dat merk ik van tence ook,ieder zadel wat er op gelegen heeft daar liep hij niet fijn bij en bij zijn oude zadel niet. Ik ben blij dat die nog aangepast kon worden want het is al een ouwetje.