Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. En nu gaat Mel het gebruiken, en heb ik het niet meer. Dus als je alles nog even zou willen opsturen, dan zou ik dat heel fijn vinden
. Gewoon de info waar Mel om vroeg
Het is niet erfelijk, dus is het waarschijnelijk een virus geweest die naar binnen is gekropen toen ik nog in de buik aan het zwemmen was. Als klein penny meisje ben ik altijd al met paarden bezig geweest en vond ik ze gewoon leuk. Het penny-meisje heeft nu een enkele reis naar een tropisch eiland gekregen.
! Het kan natuurlijk altijd beter

...... dieren..... toekomst.....reizen.....huizen..... 
, heb ik een biologische boerderij
. En doneeer ik heeeeeeeeeel veeeeeeel geld aan elk goede doel! Wil ik duizenden scholen bouwen, huizen, waterputten, ziekenhuizen, opvanghuizen voor dieren en ga zoo maar door !
Emmaa_ schreef:@ Kirsten; Iedereen moet gewoon even opnieuw insturen, want ik had alles verwijderd omdat ik dacht dat het niet meer nodig was. En nu gaat Mel het gebruiken, en heb ik het niet meer. Dus als je alles nog even zou willen opsturen, dan zou ik dat heel fijn vinden
. Gewoon de info waar Mel om vroeg

Iriis_ schreef:Wat dan?
Daan neemt dat soort dingen vaak niet zo sirrieus..
Dus misschien dat hij een 'grap' maakte...

! 
!
.
. Als ik arts ben geworden
, wil ik het liefste op de eerste hulp werken want huisarts zijn lijkt me best saai 

.
oja en hard heeeel hard galloperen 
. Nu kan ik niet meer terug, ik ben blond
Elja schreef:Iriis_ schreef:Wat dan?
Daan neemt dat soort dingen vaak niet zo sirrieus..
Dus misschien dat hij een 'grap' maakte...
leuk grapj edan
ik heb het em een paar keer gevraagd en hij was gewoon enthousiast enzo =O

Elja schreef:Privéles nee.
Is duur en paard moet ook nog mee.
We gaan gewoon een keertje in de les
Elja schreef:Wat is dat voor reactie?
van jas en mij samen
Kirsten_S schreef:Elja schreef:Wat is dat voor reactie?
noujah, persoonlijk had ik hem niet gevraagd. je weet vast wel waarom..![]()
Annie_ schreef:HOe snel is snel dat er een foto moet komenvan jas en mij samen
. Dus ik spreek jullie vanavond/morgenochtend vroeg of morgenavond laat wel weer