Silco is jarenlang manegepony geweest op Veldt,en daarna pensioner geworden.
Rosa (draver merrie) heeft maar even op Veldt gestaan.
Beide in de buitenboxen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
. Dit gaat vast goed komen, ook voor hem is het wennen. We geven hem ook extra aandacht, hij moet zich niet achter gesteld gaan voelen. 

LIQUITA schreef:Hallo....daar ben ik dan.
Ik heb het inderdaad heel druk met mijn nieuwe aanwinst, hihi. Nee hoor, ik moets het natuurlijk even de hele wereld vertellen dat we gezinsuitbreiding hebben. Dus....druk, druk aan de foon.
Het hondje hebben we vlak na de geboorte Spooky genoemd, maar eigenlijk weet ik niet zo goed of ik dat echt wel zo leuk vind. Maar ik kan op het moment nog niks anders bedenken.
Maar Spooky heeft het vannacht goed gedaan. Toen we naar bed gingen heeft ze iets van een kwartiertje liggen piepen. Rond half 3 werden we wakken van geblaf van Casper. Dit is opzich vreemd want dat doe hij nooit. We zijn er met z'n 2en uit gegaan om ze uit te laten. Daarna Spooky weer in z'n bench en wij weer naar bed. Ze heeft weer iets van een kwartier gepiept en daarna was het stil. Toen Erik naar z'n werk ging ben ik weer met ze op straat gegaan. Na het spelen, toen ze ging liggen slapen, ben ik ook weer m'n bed ingedoken en hebben we geslapen tot half 10 uur. Nu ligt ze heerlijk te slapen in de bench met het deurtje open.
Casper vind het nog steeds vreemd. Hij is wel echt heel voorzichtig, maar weet niet zo goed wat hij er mee aan moet. Hij kwijlt op het moment heel erg. Dit gaat vast goed komen, ook voor hem is het wennen. We geven hem ook extra aandacht, hij moet zich niet achter gesteld gaan voelen.
LIQUITA schreef:Straks even bij mijn andere kind kijken. Liquita had gisten toch weer wat verhoging. 'S avonds om 22 uur nog bij haar langs geweest en toen had ze 38,8 graden. De dag daarvoor had ze een temp. van 37,5 . Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken, ben bang dat ze toch een klein beetje mee pikt van het virus. Ik ga straks maar even naar de dierenwinkel om een zo'n vitaminenshot te halen.

_sandra schreef:meelen schreef:Hoi Sandra, gaat het weer een beetje beter met je?
verkoudheid gaat stukken beter, ben nu alleen beetje doof aan rechteroor. maar ja luister toch nooit goed, dus dat maakt niet uit! wel irritant, steeds rare zoem in mijn oor
ga nog maar ff door met neus spray!