Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Blackje schreef:Ja sorry, heb wel eens van die acties
das wel héél erg leuk zeg Joki! Geniet ervan!

Ik zie geen posts meer
This is the place to be!
Bonte schreef:Mendi, wat had jij morgen dan?
ennn als Niki der is kunnen jullie wel even met z'n 2en op pascal klimmen voor de foto
Hopen maar dat ie uitkomt
(had er notabene een andere wens voor opgeofferd!!!)
...kreeg gister niet meer voor elkaar om op bokt te komen....hopelijk is dit probleem snel verholpen
.
).Nu niet meer omdat ze het Marnixbad hadden afgebroken.
.Denk dat ik pas half 3 klaar ben op stal
.
mooi weer dus super voor een buitenrit.Nog langs veel enge obstakels gereden (waaronder een kantmaaier die de berm maaide en daarbij half op het fietspad kwam),ook nog flinke woordenwisseling gehad met een koppel ,er waren 2 honden waaronder 1 Boerboel-achtige hond.
.Die vent een paar x gevraagd in alle talen (volgens mij waren het Polen )oftie zijn hond terug wil roepen,hij keek en bleef gewoon staan...
.)
.En die mensen..tsja...uhm...ze waren nooit eerder paarden tegen gekomen...het was hun hond niet...wat een gezeik als je 100 x vraagt of ze die hond terug willen roepen...dat soort gasten zou zo'n hond niet mogen hebben...anders gewoon aanlijnen...bah
Ik ben (helaas) wakker en moet nog 2 uur wachten voordat ik mag eten. Heb echt honger!! Grr
en zondag naar Amstelland, druk weekend

)
heb al even op de kaart gekeken. Leek me wel handig voor zondag
gaat de foto nog door zaterdag?!?!?!