Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

!

.

Mensonides schreef:Ik had wel zin gehad maar ik kan zondag ook niet...
Doe dan m'n kur op muziek!
een andere keer kan ik wel
Maar wil heel veel doen zondag dus ik weet 't niet zeker. 
Heb echt op de grond gelegen van het lachen
hahahahaha best wel grappig! 
Anike schreef:Loise, zou ik misschien eerder kunnen starten? ben vrij die zaterdag en ga savonds op verjaardag... en heb nieuwe coupons besteld, maar nog niks gehad.. denk niet dat ik ze heb voor zaterdag!
help...
Misschien kun je KNHS bellen hoe lang het nog duurt met je coupons? Als het nog lang duurt kun je misschien blanco coupons eisen
Vaillant schreef:Lekker Bonny dat het springen fijn gaat, op wie reed je dan? want Krimh is er toch ff uit?
Ik heb trouwens een mededeling voor degene die het nog niet weten Vaillant en mijn moeder en ik dus ook, gaan Poelenbrugh verlaten. We gaan zodra we een plek hebben bij manege Beukers dus waarschijnlijk wordt dat februari.
De pijzen worden gewoon echt teveel en bij Beukers heb je net zoveel alleen geen bos, maar in mijn voordeel dus weer veel springen. Dubbele gevoelens dus.

.
als er maar genoeg sneeuw is maar is op onze hoogtes geen probleem denk ik

. Toen was ik ook naar een andere plaats!
maar nu eerst even lekker shoppen in Amsterdam
. 

denk zal ook maar eens kijken hoe het gaat op poel
alles goed hier?
Maantje gaat echt met de dag vooruit en je ziet hem groeien, nu 2 jaar en 7 maanden en 1.67 hoog
rij nu ook op een grote zwarte merrie, Lister, paar dagen in de week en bijna elke dag op Hitchcock het oude paard van dressuurjury Piet Groen
echt stoer hij kan álles piaffe passage om de pas en om de twee enzo echt stoer beest
heb volgende week vrijdag Kur op muziek met hem