het is hier ook treurig weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Snackie schreef:Ze vroeg hoe laat je naar stal ging daay:=
het is hier ook treurig weer
ken beuren xDaayx schreef:xDaayx schreef:Hahah![]()
Pff ben nu op mijn stage, moet voor vrijdag een afnemersanalyse af hebben. Wat een werk zeg, heb ik mij toch een beetje op verkeken. Vooral omdat ik een lastig product heb, aangezien we het zowel via de consumentenmarkt als de business to businessmarkt verkopen. Komt er dus eigenlijk op neer dat ik twee rapporten moet schrijven voor beide markten!! Ben bijna klaar met het consumentendeel, maar ik heb nog maar twee dagen dus dat gaat bikkelen worden!
Die stomme regen! Ziet de wereld er gelijk zo treurig uit. Hoorde wel op de radio dat het in de loop van de dag zou opklaren vanuit het westen, dus als het meezit is het droog als ik naar stal ga
Heb het gezegd, LinDat ik op mijn stage was. Dat wordt zeker aanpoten, maar ik heb nu het consumentendeel af
alleen de conclusie van dat deel nog haha!
slechte eigenschap JackMo schreef:Even een test...
( ik ben het Linda, even iets voor Maaike gedaan zodat ze kan posten)
xDaayx schreef:Heey Lin,
Jij werkte toch ook in Den Haag? Waar eigenlijk? Ik loop stage vlak bij MCH Westeinde. Zit jij bij mij in de buurt?
Ik werk op de Joseph Ledelstraat, dat zit achter de Elandstraat. Met de auto 5min van elkaar vandaan volgens routenet.

corinatoet schreef:
zoiets haha,
Serada schreef:Ja nog even en je moet hieraan gaan denken Wil..
xDaayx schreef:Jeej! Nog 10 minuutjes, dan mag ik naar huis. Kan me echt niet meer concentreren haha!
Serada schreef:xDaayx schreef:Jeej! Nog 10 minuutjes, dan mag ik naar huis. Kan me echt niet meer concentreren haha!
Heej buuv, koffie...???
Snackie schreef:Kwam jij vrijdag nog daay? dan zal ik eens kijken of ik een 2e paard kan regelen voor een buitenritje