Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ook bultje op me lip enzo kon eerst amper praten, gelukkig gaat het nu al wat beter...
omdat wiskunde uitvalt 
das balen Tessa.

d0nnaa_dan schreef:Roos, ik heb je aangestoken met de H&M koopwoede
@ Lisa; ik wil nog een scapa dekje, kleur navy met een zelfde kleur polo.
Ze stuurt het vandaag of morgen allemaal op, en dan komen er foto's aan!
Ik hoef niet naar school vandaag, ben een beetje ziekjes. Hoofdpijn, keelpijn, duizelig en verhoging..
Ik ga van de week ook nog even naar andere kleding kijken, echt een leuke site is het!
Sterkte op de begravenis als je nog gaat (of inmiddels al bent geweest) ! 
Shetjjee__x schreef:ik ben ook terug.. echt stom, ik had zo gym en we gingen eerst volleyballen dus dat was wel leuk. maar daarna gingen we soort trefbal doen.. ik sta zo in het veld krijg ik opeens kei-hard een bal tegen me mond aan (heb slotjes). ren zo naar de wc en zit me hele mond onder het bloed!!en ook bultje op me lip enzo kon eerst amper praten, gelukkig gaat het nu al wat beter...
morgen volgens mij weer eerste 2 uur vrijomdat wiskunde uitvalt
Hopen dat het snel geneest! 
Shetjjee__x schreef:zijn alle quotes al ingeleverd Roos? anders moet je het ff zeggen als er pagina's nog niet zijn ingeleverd en je er ook niks over gehoord hebt ofzo..

Dominiqueee schreef:Heb een topic over Ginger gemaakt in OV ([OV] [EG] Ginger, 16-jarige welsh x exmoor). Vinden jullie het duidelijk genoeg?

Dominiqueee schreef:@ Tessa: Dat heb ik ook een keer gehad! Doet erg pijn. Hopen dat het snel over gaat...
@ Roos: Ja, dat is een goed idee. Ga die linkjes ook ff veranderen in foto's, want sommige mensen nemen de moeite niet om die hele tekst te lezen.
Grrrrrrr ik zie geen edit knop bij dat bericht! Nu kan ik m ook niet wijzigen

Het is een gekleurde plastic bal met gaten erin, en daarin zit een belletje. Ze kunnen hem net oppakken met hun tandjes en dan weggooien, en hij is ook errug gewild als voetbal!

d0nnaa_dan schreef:Mijn konijnen hebben weer een dolle bui, wordt helemaal gék van dat rinkelballetje!
Ze hebben hem inmiddels ook al helemaal gesloopt, dus moet binnenkort eventjes een nieuwe halen
Ze smijten hem zo enthousiast door het hok heen dat hij helemaal is gebarsten
Vooral als ze s'ochtends eten willen..