gelukkig dat je het zo leuk heb gehad, wie had je als leiding dit keer.... @ Mariss hoeveel was jouw"permanetje" ik wil het waarschijnlijk ook doen maar heb geen idee hoe duur en waar ik het kan laten doen... hoe was het in new york...?
lekker hoor, was ik gister me pa aan het helpen met het paard inspannen voor de koets( wehadden puzzelrit) dus ik hou paard vast paard schiet in ene omhoog komt met zijn ijzer tegen me slechte knie aan daar nu een bult en blauw op( is nog niet zo erg) daarna rende hij weg en komt zijn elleboog tussen het limoen( voor de mensen die het niet weten dat is het ijzere ding dat aan de koets zit waar het paard tussen moet) en het paard vast, nu een hele bult er op onwijs blauw en ken niet goed meer bewegen heel fijn. daarna moest ik zelf nog op een paard die onwijs druk was maar kon maar met 1 hand goed rijden, dus het schoot niet egt op, wel een lekker kleurtje gehad en zelf ik ree ik een t-shirt ja jullie horen het goed, Martina in een t-shirt....
is iedereen op vakantie of zo...? ben ik zo'n eenzaam type dat niet op vakantie gaat en hier dus de hele tijd tegen zich zelf gaat aan praten, moet zo auto rijden hoop nou toch wel eens dat ze al een afspraak heeft gemaakt voor een examen, het mag nou toch wel eens opschieten heb het nou wel gehad ik heb al niet zo veel tijd en nu gaan er ook nog eens elke week 2 uur af omdat ik aan het auto lessen ben... pfff fijn we hebben net een bestelling binnen gehad voor de dag van de verpleging voor met pinksteren als me vader en ik alleen in de bakkerij zijn, de bestelling lijd 100 vruchtenvlaaitjes en 238 gezorterde punten(slagroon vruchten marsepijn) pfff en dat moet ik ff in me eentje maken terwijl het brood in de oven zit pfff
dank je wel...ondertussen is de zwelling al redelijk afgenomen en de blauwe plek word steeds mooier moet zo al weer auto rijden over 8 weken mag ik afrijden :D:D
whaha het is een mooie foto Mariss leuke kat ook, maar waar had jij nou je haar gedaan en voor hoeveel eurootjes....? moet vandaag weer werken kijken of ze nog weten wie ik ben na 2 weken vrij geweest, moet ik nu gewoon weer 24 uur in de week werken pfff
ohh girls... nog 2 uur en dan ga ik op vakantie lekker een lang weekend naar de bossen met de paarden ben een beetje moe mag ook wel na 10 uur werken pff... moest om 3 uur beginnen vanacht tot 1 uur vanmiddag pff wil nu naar me bed... nou meiden ik spreek jullie wel weer dinsdag avond of zo... en duimen jullie even voor me ik moet dinsdag om 4 uur me examen herkansen van PMV egt moeilijk hoop dat ik het haal anders moet ik het volgend jaar weer herkansen...