Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:Haha, sorry... Ik vind dit echt hilarisch...'1 wortel per dag omdat ze ook paar snoepjes krijgt'.....
Je moet eens weten hoe ik me paarden voer/wortel en of appels geef
.
. Manon_S schreef:Melanie_B schreef:Haha, sorry... Ik vind dit echt hilarisch...'1 wortel per dag omdat ze ook paar snoepjes krijgt'.....
Naja als je zag hoe dik ze was toen ik haar ophaalde.... en daarnaast stond ze op een groter weiland met kuil bijgevoerd. Jouw paarden zijn ook niet te vergelijken met Melody, qua training is het veel minder intensief.
Manon_S schreef:Melanie_B schreef:Haha, sorry... Ik vind dit echt hilarisch...'1 wortel per dag omdat ze ook paar snoepjes krijgt'.....
Naja als je zag hoe dik ze was toen ik haar ophaalde.... en daarnaast stond ze op een groter weiland met kuil bijgevoerd. Jouw paarden zijn ook niet te vergelijken met Melody, qua training is het veel minder intensief.
!
Melanie_B schreef:Haha, sorry... Ik vind dit echt hilarisch...'1 wortel per dag omdat ze ook paar snoepjes krijgt'.....
Aan jou de keus! Broccoli schreef:Manon, ik vind het heel goed dat je zo bezig bent met het voerbeleid! Daar kunnen een hoop minipaardeneigenaren een voorbeeld aan nemen!
Muesli zou niet mijn voorkeur hebben, zit toch vaak een hoop zooi in.
Wortel kun je best geven hoor. Heb alleen ooit eens horen zeggen dat ze als ze echt veel krijgen, daar ook fris van kunnen worden. Maar ik neem aan dat we het dan hebben over abnormale hoeveelheden.
Ik las hier iets van brood: daar dus wel mee oppassen. Brood kan enorm gaan opzwellen en koliek veroorzaken!
!??