Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Aah jullie winnen vast wel, mijn school is toch overal slecht in
esiebessie schreef:Oooh oke! Hahaha naja -28 is maar een paar graden kouder dan dat het hier is geweest 's nachts.Aah jullie winnen vast wel, mijn school is toch overal slecht in
. OVC is goed in debateren, vorig jaar stonden we in de landelijke finale
niet dat het dit jaar gaat lukken, maar dit bepaalt mijn PO cijfer
maar dat was niet alleen de rededat ik blij ben dat ik niet uitgekozen ben. Ik zou (als ik gekozen was) dus vorige week een week school missen, donderdag mis ik een groot deel en over een paar weken komt mijn italiaanse uitwisseling, dus mis ik weer een week school. Vond dat toch een beetje veel worden. En ik vind allang leuk dat ik uitgekozen ben, want was officieel een project voor atheneum, maar omdat ik zo goed stond voor wiskunde hebben ze mij ook op de lijst gezet
Romana01 schreef:ik wil er zeker toch een keer heen, maar liever wel als het wat warmer ismaar dat was niet alleen de rededat ik blij ben dat ik niet uitgekozen ben. Ik zou (als ik gekozen was) dus vorige week een week school missen, donderdag mis ik een groot deel en over een paar weken komt mijn italiaanse uitwisseling, dus mis ik weer een week school. Vond dat toch een beetje veel worden. En ik vind allang leuk dat ik uitgekozen ben, want was officieel een project voor atheneum, maar omdat ik zo goed stond voor wiskunde hebben ze mij ook op de lijst gezet
Kirsten_D schreef:Romana01 schreef:ik wil er zeker toch een keer heen, maar liever wel als het wat warmer ismaar dat was niet alleen de rededat ik blij ben dat ik niet uitgekozen ben. Ik zou (als ik gekozen was) dus vorige week een week school missen, donderdag mis ik een groot deel en over een paar weken komt mijn italiaanse uitwisseling, dus mis ik weer een week school. Vond dat toch een beetje veel worden. En ik vind allang leuk dat ik uitgekozen ben, want was officieel een project voor atheneum, maar omdat ik zo goed stond voor wiskunde hebben ze mij ook op de lijst gezet
Dat klinkt zeker doordacht! Goed je het nadeel inziet van school missen voor leuke dingen.![]()
Oohw echt ik heb geen inspiratie meer voor motivatiebrieven schrijven..