Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

konientje

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:05

hallo allemaal, ik ben weer op aarde! als 1e....jeeeeemig sec, wat een verhaal! heel veel sterkte ermee, arm beesie.

als 2e...ik typ mijn verhaal zonder hoofdletters en inclusief spelfouten :D lekker makkelijk met 1 hand!

ik hou mijn eigen verhaal kort. het is me alles meegevallen, maar nu is de verdoving aan het uitwerken en ik hem me een pijn! zit wel lekker thuis, maar ook met een reden...lees en huiver...

in het ziekenhuis lag een 25 jarig meisje naast me. ze woog 160 kilo,boulimia, borderline etc maarrr een schat v.e meid. enfin...ze kwam voor het trekken van een paar kiezen omdat ze angst heeft bij tandarts. wat me opviel is dat ze steeds enorm benauwd was. ze was al compleet buiten adem als ze moest plassen op de postoel die naast haar bed stond. vanacht klonk ze ook al slecht,veel hoesten. de volgende ochtend nog lekker gekletst. ze wilde dit keer naar de gewone toilet, dit raade ik sterk af. ik zei ook dat ze dit met hulp moest doen en ik het dan nog niet slim vond want ze was zo benauwd. na 5 min kwam er een zuster en ging naar de wc....en toen hoorde ik een gil...ze was neer gegaan in de wc en zusters sjouwden haar weer op bed. ze was vreeeeselijk kortademig. ze riep om hulp en ik vond net of de zusters dchten dat ze zich aanstelde. totdat ze stopte met ademen....potverdikkeme hey, toen moest ze hart massage enzo...ze zijn een uur met haar bezig geweest en ik ben maar snel de kamer uit gelopen....ze was na 1,5 uur reanimatie overleden. |( zo bizar! waarschijnlijk longembolie...

ik weet dus nu niet of ik meer last heb van mijn arm of om haar verlies. vreselijk...

anyway...ik hoop zaterdag lekker even bij prymera te kijken. afleiding is welkom :o

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:11

getver,wat een verhaal Nienke,dat wil je toch niet mee maken,brrrr.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 22:54

jemig, wat een mega-bizar verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je behoorlijk van slag bent, dat verwacht je toch gewoon niet... Pff, heb je er nog wel over kunnen praten met verpleging ofzo?

Hill is vandaag happy geweest volgens Cees, is lekker mee geweest naar buiten. Toen ik kwam voelde hij zich ook goed. Koppie is nog steeds bloedheet dus de ontsteking zit er wel, zwelling is ook niet minder. Maar hij heeft er dus geen of weinig last van. Eten is wel nog matig heb ik het idee.
Zaterdag maar eventjes weer tempen, kijken of de koorts nu ook gezakt is.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 23:28

Jeetje Nienke, wat een verhaal! Verschikkelijk zeg!!
Gelukkig is het met jou allemaal mee gevallen!

Sec, fijn dat Hill een goede dag had!

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:24

Tjee zeg...wat een verhaal Nienke. Ik hoop dat jij dit een plekje kan geven. Nu maar opknappen vanwege je schouder, zodat je lekker naar Pry kan.
Gelukkig kan Hill wel lekker naar buiten.

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 08:55

Goedemorgen

Jeetje Nienke verschrikkelijk als je dat mee maakt. Hoe gaat het nu met jou?

Sec hopelijk gaat die ontsteking snel weg bij hem.

konientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:15

hello ik heb vanacht veel pijn gehad maar toch wel geslapen. ja het was een hele gebeurtenis in dat ziekenhuis.

vandaag even met mijn vriend naar de markt geweest om boodschapjes en dat ging redelijk. morgen ga ik lekker naar prymera!kan niet wachten... <3 3 dagen geleden, das lang hoor haha moet bijna afkicken.

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:17

Jeetje Nienke. Dat is echt erg zeg!

@sec. Wel fijn dat ie lekker met de groep mee naar buiten kan. Hoop dat het allemaal mee gaat vallen.

@Marlon. Ben vanmorgen nog bij je zus in de winkel geweest. Heb iets moois gekocht voor de kuur. Ze mag alleen natuurlijk niet aan je verklappen wat het is :) Ze heeft inderdaad erg veel kleding hangen en is erg behulpzaam.

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 16:58

Goedemiddag allemaal...
Gelukkig Nienke dat je ondanks de pijn wel geslapen hebt.
Cykie...je maakt ons nu wel nieuwsgierig hoor :D
Onze paardjes zijn weer geent en hebben ook nog ene lekker worteltje van Doc gehad. Vandaag was hij dus de worteldokter. Wel grappig...Amaye heeft natuurlijk al een paar keer prikken gehad voor ontstekingen en zo en die weet het al dat als ze braaf staat bij het prikken dat ze dan wat krijgt. Als Doc klaar is, begint ze al meteen haar mond af te likken en te kijken naar Doc. Freya was toch wat argwaanderder (stom woord). Ze keek eerst naar zijn hand en snuffelde eerst voordat ze wortel van hem aanpakte, maar toen was het wel gelijk goed. Ze hebben beiden hem vergeven :+ Nu lekker weekend *\o/* Het wordt mooi weer, dus genieten maar.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:00

Leuk dat je naar Marlon haar zus bent geweest Cynthia.

Nienke,fijn dat je alweer zo snel naar Prymera kan.Toen ik 2 jaar geleden aan mijn enkel geopereerd was zat ik 11 weken in het gips waarvan ik er ruim 2 weken niet mocht belasten.Heb Tence toen ook al die tijd niet gezien.Vreselijk was dat.

Het was wel ineens een stuk frisser vanavond,heb wel lekker gereden moet ik zeggen.
Tence heeft gisteren weer een leren randje onder zijn ijzers gekregen en dat maakt toch uit vind ik.

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:58

Tence nieuwe schoenen met mooie leren afwerking /3 en loopt nu lekker *D

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 10:32

Nienke, je bent al weer lekker op de been zo te lezen! En vandaag lekker naar je paardje, daar knap je pas echt van op. ;)
Vind het ook altijd al erg als ik Xantha een paar dagen niet zie.

Cynthia, ben benieuwd hoor!! Ik heb zelf iets gemaakt :o

Sec, Hil stond gister op stal lekker zijn hooi te eten en ik vond hem al weer een stuk vrolijker uit zijn oogjes kijken! :)

YEAHHHHHH ik heb gisteren een heerlijk buitenrit gemaakt met Xantha!! *\o/*
Helen en Chipie waren mee en Esther mocht Kevin lenen (zo lief! Thanks Pauline :D )
In het begin was het best even koud maar later was het heerlijk, lekker in de zon!
Ze hebben zich alledrie keurig gedragen.
Xantha was superbraaf! <3 Dit was mijn eerste echte verre rit met haar!
Vlietlanden is leuk!
Op de terugweg over de dijk werden we aangevallen door een koe }:0 , gelukkig stond er een hek tussen.
Xantha stond gelijk te jumpen := maar was ook weer snel rustig. Tja je bent een Lusitano of niet.

konientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 11:42

xantha wat heerlijk dat je zo genoten hebt van je buitenrit. ik vind buitenrijden eigenlijk gewoon het leukste. ik baal dan ook echt dat prymera zich zo achterlijk gedraagd de laatste tijd. en aangevallen door een koe? hihihi ja dat zijn soms woeste beesten haha.

ik ga even met mijn vriend mee de honden uitlaten en dan lekker naar stal! jeeee de zon schijnt :D

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 18:55

Fijn dat Tence beter loopt met dat leren randje!
Leuk Debbie dat je zo'n heerlijke buitenrit gemaakt hebt. De vlietlanden is zeker leuk om naartoe te gaan, maar het is wel een heel groot rondje. Moet je echt de tijd voor nemen. Ik ga morgen met Helen een ritje maken. Waarschijnlijk naar het westerpark. Moet nog even van het mooie weer genieten he. Ben erg benieuwd trouwens wat je gemaakt hebt voor de kuur. Ik ben daar niet zo handig in....Moet binnenkort ook weer een surprise in elkaar flansen. Tjeerd gaat me hier gelukkig mee helpen. Het is ook voor zijn familie dus dat is het minste wat hij kan doen. :)

@Nicam. Jullie paardjes kunnen er dus weer tegenaan deze koude winter. Hi hi worteldokter. Ik zou hem ook niet zo snel vertrouwen hoor. De man met de enge naalden hi hi.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:52

Klinkt als een heerlijke buitenrit zeg, Debbie. Inderdaad een gaaf rondje ,heb ik toen ook lekker gemaakt met Hill, was echt super.
Lief dat je nog ffies naar Hill hebt gekeken. Hij leek net ook wel redelijk fris. Hoop echt dat de botstukjes ingekapseld worden, dan zou het gevaar geweken zijn.

Net nog even zalfje gesmeerd, hij vind het volgens mij wel lekker...

Tence weer mooie hoefjes, klinkt goed allemaal :D

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:13

What happend?

@regio15Redactie Regio15.nl

Stompwijkseweg: betreft een amazone die van haar paard is gevallen. Zij wordt nu gestabiliseerd in de ambulance.

1 hour agovia TweetDeck

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:48

He getsie, hoop niet iemand van stal.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:58

oeioei... Klinkt niet prettig. Toen wij weg reden op stal reden er wel 2 meisjes langs, krijg hier altijd zo de kriebels van...

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:05

Ik zie niks erover staan op regio15.nl. Heb ook niks gezien of gehoord.

Vandaag een heerlijke rit gemaakt naar de Vlietlanden samen met Helen en Chippie. Was een superleuke rit. Alleen op de stukjes dat we wilden scheuren waren er steeds andere mensen. Eerst stond naast het ruiterpad een stel met een hond. Toen we daar voorbij waren lieten we ze gaan, komt ineens Barbara met Thijs eraan vanaf de andere kant. Moesten we weer bovenop de rem :) Het laatste stuk wilde we het dan nog een keer proberen, liepen er weer mensen naast het ruiterpad. Toen we daar voorbij waren hoefden ze niet zo speciaal meer te scheuren. Het allerlaatste stukje alleen omdat Fa het niet pikte dat Chippie hem inhaalde. En Chippie hoorde natuurlijk Fa achter zich dus ging ook steeds harder...
Ze waren echt superbraaf.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:12

zag jullie inderdaad terug komen, lekker hoor!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 19:57

leuk dat je een lekker ritje hebt gemaakt Cynth.
Ik had er vanmiddag niet meer aan gedacht anders had ik wel gevraagd hoe het was gegaan.

Ik weet wel hoe hard Fa kan gaan hoor! :j

Ik heb gewerkt,best wel druk geweest,morgen ben ik vrij maar dan heb ik ook nog 4 uur cursus. :(

Net lekker gegeten,heb een kapsalon bij de Ster gehaald,jammie!

konientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:19

goedesmorgens! ik heb gisteravond uit verveling een naambordje gemaakt voor op pry haar stal. zwaar mislukt maar je moet wat he om de tijd te doden hihi. dat flesje rum by the way...smaakte er heerlijk bij. :D (werken de pijnstillers wat sneller)

nu nog heeeel lang wachten tot bas thuis is en dan lekker naar stal. *\o/* evelien heeft een les van me gekregen bij mijn instructrice. ze rijd morgen en ben heel benieuwd hoe dat gaat. ben nog steeds heeeel blij met haar!

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 11:27

Goedemorgen....
Heerlijk al die buitenritten zeg. En dat Fa hard kan....ja dat weet ik nog wel hahahaha Er ging toen een wereld voor mij open.
Nu weer aan het werk.
@ Nienke...fijn die verveling zeg :n

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 13:51

Middag allemaal! was weer even bijlezen.
@nienkepienke, wat verschrikkelijk dat je zoiets mee hebt moeten maken in het ziekenhuis. Beterschap, hopelijk herstel je snel.
@Xantha, lekker zo'n buitenrit, ik zag de foto's op fb :).
@Tav, balen weer het weekend werken, ik ben volgend weekend weer aan de beurt. Paarden hebben gister lsng buiten gestaan, Tence stond voor het hek en kon niet wachten weer naar binnen te gaan.

Gister hebben Esther, Owen en ik met Noah geoeffend voor de kur. We hebben flink gelachen en inmiddels ook een onderwerp gekozen :D. Noah deed erg zijn best!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 13:59

wanneer is de kur?