What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 12:43

xan schreef:
Dat bedoel ik dus eigenlijk met arme jongen.
12 jaar, dat zijn toch gewoon nog kleine kinderen, hij heeft in ieder geval goed de aandacht gevraagd op deze manier.
Nu maar hopen dat hij ook goede hulp krijgt.

Dat zei Lars zijn juf ook al dat het aandacht vragen was.Starks zal ik wel horen van Lars hoe het verder op school ging.

mntj

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 13:06

update....
DE HEL.
ging gisteren naar ziekenhuis de hel...
was er een totaal verkeerde afspraak gemaaakt.
let op dubbele balie. zowel voor reuma als neuro.
zij nog tegen die griet klopt niet hoor. jawel is gecombineerd niet dus had een afspraak bij een neuroloog.
ze konden een neiuwe afspraak maken over 2 weken. ben als gevolg van de medecatie die ik nu slik aardig uit mn plaat gegaan. klachten formulier is mee hoor. haha.
na veel bellen en ook maar naar amsterdam naar het van bremen. die had ook niet eerser plek.
worden we na eenhalf uurtje door het van bremen gebeld dat er voor vandaag een uitvaller was en dat ik dar voor in de plek kon
joepiiiiiieeeee.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 13:09

wat eeen mooi enn goed instituut is dat zeg.
goed geholpen en van alles is nu in onderzoek.
heb nu ook al een punctie in de knie gahd en injectie erin.
was wel ff slikken ben niet zo held.
9 nov mag ik weet terug. dan weer verder kijken en hebben we de uitslagen van de onderzoeken.
tot die tijd rust en niet rijden. _O- _O- _O- _O- _O- _O- :D
geloof niet dat ik dat stukje goed heb begrepen. :+

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 13:09

jeetje nicol wat een gedoe zeg.
heeft zeker impact op de kids.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 13:27

Goed Mntj dat je naar het Van Breemen Inst kon.

En wees nu verstandig !!! Hou nu 3 wkn rust !!!
(ik weet het makkelijk gezegd door mij, maar wel goed bedoeld)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 14:34

mntj schreef:
jeetje nicol wat een gedoe zeg.
heeft zeker impact op de kids.

Lars heeft een brief van school gekregen en ze hebben er in de klas over gepraat,er staan nu foto`s op de site telegraaf.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:05

xan schreef:
Hoe zal het met Petra gaan ?

Ben je al een beetje wakker Petra ???

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:39

Liquita, is alles goed gegaan?

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:41

Londen was top! Veeeeeeeeeels te kort 3 dagen. We hebben veel gezien, ook omdat we een fietstour hadden. Links fietsen dus, echt raar is dat.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:43

Meiden mooie foto's hoor van jullie kür op muziek.
Mntj wat goed dat je doorgezet hebt met een afspraak, injectie is niet fijn.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:44

Ik ga naar stal, doei

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 18:01

mntj schreef:
wat eeen mooi enn goed instituut is dat zeg.
goed geholpen en van alles is nu in onderzoek.
heb nu ook al een punctie in de knie gahd en injectie erin.
was wel ff slikken ben niet zo held.
9 nov mag ik weet terug. dan weer verder kijken en hebben we de uitslagen van de onderzoeken.
tot die tijd rust en niet rijden. _O- _O- _O- _O- _O- _O- :D
geloof niet dat ik dat stukje goed heb begrepen. :+

Had je vanmorgen aan de foon natuurlijk nadat ik eindelijk het opnemen knopje had hahahaha :D
Hoop dat het goed helpt,duim voor je mee hoor.Komt goed en je roept me maar ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 18:01

Tytje schreef:
Londen was top! Veeeeeeeeeels te kort 3 dagen. We hebben veel gezien, ook omdat we een fietstour hadden. Links fietsen dus, echt raar is dat.

Leuk Tytje ,dat jullie het naar je zin hebben gehad.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 19:23

Hallo allemaal,

Hier ben ik dan. Het is allemaal erg tegen gevallen. M'n hele buik zat zo'n beetje vol met verklevingen. ze hebben m'n rechter eierstok moeten verwijderen. Links zit er nog. Ik heb dus toch een grote snee in m'n onderbuik gekregen. Had toen ik wakker werd een enorme pijn, echt niet normaal. Heb de maximale hoeveelheid morfine en nog andere pijnstillers gekregen. Nu gaat het redelijk, ben alleen zo suf als een konijn. Wil nog even proberen om wakker te blijven. Ben net zelf naar de w.c. Geweest, was pijnlijk maar alles beter dan op zo'n po-stoel. Helaas kan ik lang in een houding liggen, dus moet veel draaien en dat is ook best pijnlijk. Maar ik krijg voor het slapen gaan nog een shotje morfine en diclofenac.

ik zeg maar tot morgen! Oja, moet helaas wel een paar dagen blijven. Mits ik morgen op m'n handen door de gang kon....aldus de gyneacoloog.hahaha de grapjas!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:27

LIQUITA schreef:
Hallo allemaal,

Hier ben ik dan. Het is allemaal erg tegen gevallen. M'n hele buik zat zo'n beetje vol met verklevingen. ze hebben m'n rechter eierstok moeten verwijderen. Links zit er nog. Ik heb dus toch een grote snee in m'n onderbuik gekregen. Had toen ik wakker werd een enorme pijn, echt niet normaal. Heb de maximale hoeveelheid morfine en nog andere pijnstillers gekregen. Nu gaat het redelijk, ben alleen zo suf als een konijn. Wil nog even proberen om wakker te blijven. Ben net zelf naar de w.c. Geweest, was pijnlijk maar alles beter dan op zo'n po-stoel. Helaas kan ik lang in een houding liggen, dus moet veel draaien en dat is ook best pijnlijk. Maar ik krijg voor het slapen gaan nog een shotje morfine en diclofenac.

ik zeg maar tot morgen! Oja, moet helaas wel een paar dagen blijven. Mits ik morgen op m'n handen door de gang kon....aldus de gyneacoloog.

Sterkte Liquita, geniet van de morfine shotjes en laat alles aan je voorbij gaan, je hoeft nu even niet de controle te houden. Er wordt voor je gezorgd en laat dat gebeuren.
Ga zo proberen te slapen en zodat je lichaam weer kan aansterken.
dikke knuffel van mij!!!!
en truste voor straks
Zorg dat je een leuk muziekje in de buurt hebt voor als je vannacht wakker ligt/

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:47

Jeetje Liquita,da`s wel ff wat anders als waar je voor heen ging.Heel veel sterkte,ik had toen met mijn keizersnede ook dat ik niet lekker lag.En kreeg kussens waar ik tegen aan kon liggen met mijn knieeen opgetrokken tegen de hekjes aan zo lag ik toch het beste.Maar dat zullen ze vast al gedaan hebben bij je denk ik,hopelijk ben je snel weer thuis.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:50

heb een uitnodiging voor de griepprik binnen. Nu nog even over denken of ik het wel wil. In de tijd dat ik in Westzaan woonde kreeg ik het niet van de huisarts daar (voor die tijd wel) en nu verwacht ik het niet en daar ligt de uitnodiging. Maar is pas voor november dus kan nog even afwegen wat ik doe.... (wil gewoon helemaal nooit meer ziek worden, zelfs niet ene klein beetje, vind dat ik al genoeg heb gehad)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:54

de schoolavond ging vanavond niet door (i.v.m de kerkklimmer)
Heb nu onverwachts een kindloos avondje

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:57

LIQUITA schreef:
Hallo allemaal,

ik zeg maar tot morgen! Oja, moet helaas wel een paar dagen blijven. Mits ik morgen op m'n handen door de gang kon....aldus de gyneacoloog.hahaha de grapjas!

Poeh, dat klinkt wel heftig! Ik hoop dat je ondanks de pijn, maar dankzij de pijnstillers, evengoed nog wat kunt slapen! Welterusten en snel beter worden!!!! :*

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:59

winnitou schreef:
heb een uitnodiging voor de griepprik binnen. Nu nog even over denken of ik het wel wil. In de tijd dat ik in Westzaan woonde kreeg ik het niet van de huisarts daar (voor die tijd wel) en nu verwacht ik het niet en daar ligt de uitnodiging. Maar is pas voor november dus kan nog even afwegen wat ik doe.... (wil gewoon helemaal nooit meer ziek worden, zelfs niet ene klein beetje, vind dat ik al genoeg heb gehad)

Ik weet ook niet of ik dat zou doen, als ik zo'n uitnodiging zou krijgen. Sommige mensen worden er juist heel erg ziek van, terwijl ze zonder zo'n prik zo gezond als een vis zijn. Mijn eerste ingeving is niet doen, maar ja... dat is makkelijk gezegd als je er niet zelf voor staat!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:06

ooh liquita das niet zo mooi
gelukkig ben je in goede handen wou erik ff bellen maar kreeg iemand anders aan de lijn ja stom was zijn werk foon natuurlijk
ik weet niet of ik jouw mag bellen
laat dat maar ff zien hier dan bel ik jouw
morgen dan he nu moet je ff goed rusten
liefst jo en ook van de meiden

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:18

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Ik weet ook niet of ik dat zou doen, als ik zo'n uitnodiging zou krijgen. Sommige mensen worden er juist heel erg ziek van, terwijl ze zonder zo'n prik zo gezond als een vis zijn. Mijn eerste ingeving is niet doen, maar ja... dat is makkelijk gezegd als je er niet zelf voor staat!

heb jaren lang wel de griepprik gekregen en ging altijd goed. De jaren dat ik het niet heb gehad heb ik juist als ik ziek werd heel veel last van mijn longen gehad. De laatste 2 jaar gaat het goed (zou het toch ook met die kat te maken hebben gehad) en dat wil ik wel zo houden. Heb (bijna) 2 jaargeleden griep gehad en dat was ook de laatste keer dat ik echt ziek was (operatie uitgezonderd).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:22

ik denk dat ik mezelf maar moet verbieden om bij AH boodschappen te doen. Kom er niet zo vaak maar als ik er kom (de AH aan de Vermiljoenweg)....neem altijd meer mee dan ik wil. Met afrekenen moet ik altijd meer betalen dan ik had ingeschat en mijn boeken kast wordt ook steeds voller. Zit nu lekker met een boek op de bank. (werd me geadviseerd om te gaan doen ipv de rolgordijnen ophangen, heb nog geluisterd ook).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:23

Hackie kom nou een keer met je adres dan kan ik je een pakje sturen (met truffelpepernoten)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:44

winnitou schreef:
ik denk dat ik mezelf maar moet verbieden om bij AH boodschappen te doen. Kom er niet zo vaak maar als ik er kom (de AH aan de Vermiljoenweg)....neem altijd meer mee dan ik wil. Met afrekenen moet ik altijd meer betalen dan ik had ingeschat en mijn boeken kast wordt ook steeds voller. Zit nu lekker met een boek op de bank. (werd me geadviseerd om te gaan doen ipv de rolgordijnen ophangen, heb nog geluisterd ook).

He he, goed zo!!!!!! :D