LIQUITA schreef:Hallo allemaal,
Hier ben ik dan. Het is allemaal erg tegen gevallen. M'n hele buik zat zo'n beetje vol met verklevingen. ze hebben m'n rechter eierstok moeten verwijderen. Links zit er nog. Ik heb dus toch een grote snee in m'n onderbuik gekregen. Had toen ik wakker werd een enorme pijn, echt niet normaal. Heb de maximale hoeveelheid morfine en nog andere pijnstillers gekregen. Nu gaat het redelijk, ben alleen zo suf als een konijn. Wil nog even proberen om wakker te blijven. Ben net zelf naar de w.c. Geweest, was pijnlijk maar alles beter dan op zo'n po-stoel. Helaas kan ik lang in een houding liggen, dus moet veel draaien en dat is ook best pijnlijk. Maar ik krijg voor het slapen gaan nog een shotje morfine en diclofenac.
ik zeg maar tot morgen! Oja, moet helaas wel een paar dagen blijven. Mits ik morgen op m'n handen door de gang kon....aldus de gyneacoloog.
Sterkte Liquita, geniet van de morfine shotjes en laat alles aan je voorbij gaan, je hoeft nu even niet de controle te houden. Er wordt voor je gezorgd en laat dat gebeuren.
Ga zo proberen te slapen en zodat je lichaam weer kan aansterken.
dikke knuffel van mij!!!!
en truste voor straks
Zorg dat je een leuk muziekje in de buurt hebt voor als je vannacht wakker ligt/