mijn paps en mams komen bijna thuis.. maar de keuken is nog school *gewoon bijgehouden * en de kamer heb ik gister stof gezogen.. en ziet er verder ook nog wle normaal uit.. duuuuus ikl denk dat ik t maar zo laat wel verschrikkelijk dat er in het weekend een broertje bij is.. want die laat alles achter zijn kont vallen en ruimt NIETS op.. duus heb ik de hele week weer om zijn troep op te ruimen!
Arme amanda alleen maar opruimen ! Mar ik zet ze dadelijk in het land En dan morgen denk ik ook nog even van 3 tot 5 en dan doe ik zijn springschoenen om!
O okee is goed! kom je dan naar de manege of thuis?
lovis
Geplaatst: 24-06-10 13:08
heb 1x gehad toen ik nog thuis woonde en m'n ouders op vakantie waren geweest dat m'n moeder zei toen ze thuis kwamen, had je niet even kunnen stofzuigen? (hadden de avond er voor de hele woonkamer en keuken schoongemaakt en stofgezogen, alle kranten en folders opgeruimd. zelfs de planten hadden water gehad).
is goed lies, stonden voor morgen nog van 7-9 op het land. maar dat moet je dan maar even wijzigen want volgens mij heb jij les toch? volgens mij stonden ze nog met z'n 2en
ik kom je wel thuis ophalen. Ik zit dan bij marianne thuis. zal nog even de route berekenen en dan weet ik echt hoe laat. Denk dat we daar hooguit een uur zijn en dan gaan we terug. Zijn dus om 13.00 uur weer terug voor de wei. Loof en fi staan van 1 tot 3 en bo van 3 tot 5
geen idee of morgen middag wei nog vrij is. maar lovis kan volgens mij overal wel bij. heeft alleen nog niet met luxor en lexus gestaan, rest volgens mij wel en dat ging goed.