Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:gina2003 schreef:Ok, dan kan ik ook niet komen, tegen die tijd wordt ik afgemat door noor ben ik bang..
Jaaa dat denk ik ook Haha![]()
Daarom doe ik vandaag maar rustig aan, gewoon lekker rustig longeren en daarna hopen dat ze geen natte rug heeft want ik wil op die lekkere sappige rug van der uitstappen op het kavelpad
Als je maar opgeladen bent voor morgen !
gina2003 schreef:Vond het al heel fanatiek dat ik gina weer een paar keer per week rijd, is ook sport, de meeste mensen doen helemaal niks aan sport, en om die sport te kunnen beoefenen, moet ik nog meer sporten voor conditie, hahaha
... 
dat vind ik ook geen sport, das meer iets wat je op de camping doet
Emmaa_ schreef:gina2003 schreef:Vond het al heel fanatiek dat ik gina weer een paar keer per week rijd, is ook sport, de meeste mensen doen helemaal niks aan sport, en om die sport te kunnen beoefenen, moet ik nog meer sporten voor conditie, hahaha
Iemand zei laatst tegen mij dat paardrijden toch geen sport was.. daar kon je écht niet moe van worden, een beetje op de rug van zo'n beest meeliften... Ik heb hem maar even duidelijk gemaakt dat hij zich daar niet over moet uitlaten tenzij hij een uur op Bailey of Dunja ofzo gaat

Tot latuurrr