.Ik ga euries verdienen!!!
Tot vanavond
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
LIQUITA schreef:Wij reserveren wel altijd. Op zaterdag kan het wel druk zijn, en ik denk dat je niet de enige zult zijn die vooraf een hapje gaat eten. Zodra je binnen bent en een tafeltje hebt, kun je meteen je eten gaan halen. Als het druk is moet je wel even moet wachten om je eten te laten wokken, maar mijn ervaring is dat het nooit heel erg lang duurt.
mntj schreef:blhe.. denk jij nicol dat t vervelend is die starttijd.
weet rona dr tijden voor de selectie. ben echt de hele dag op route.
11.30 1e proef overkamping 2e proef dus om 14.30 uur.
waarschijnlijk zal de prijsuitrijking rond een uur of 16.30 zijn.
en dan weer uurtje rijden naar huis.
echt de hele dag op route.
2e proef telolen de punten niet eens voor winst. gaat t alleen om het kampioensschap. leuke hobby hebben we he.
Nicole1995 schreef:mntj schreef:blhe.. denk jij nicol dat t vervelend is die starttijd.
weet rona dr tijden voor de selectie. ben echt de hele dag op route.
11.30 1e proef overkamping 2e proef dus om 14.30 uur.
waarschijnlijk zal de prijsuitrijking rond een uur of 16.30 zijn.
en dan weer uurtje rijden naar huis.
echt de hele dag op route.
2e proef telolen de punten niet eens voor winst. gaat t alleen om het kampioensschap. leuke hobby hebben we he.
Tja, daar word je ook niet echt blij van,en Blitz ook niet denk.Op de trailer weer wachten en dan mag ie weer,weer losrijden.....hoeveel starts hebben ze wel niet dan.Waar is het?
mntj schreef:Nicole1995 schreef:Tja, daar word je ook niet echt blij van,en Blitz ook niet denk.Op de trailer weer wachten en dan mag ie weer,weer losrijden.....hoeveel starts hebben ze wel niet dan.Waar is het?
heleboel. is selectie dus allerlei a/b en c en d/e maten zaterdag de b en l en voor de ab. de M1 en M2.
1e keer starten en de beste 6 gaan naar de overkamping. dus daar zit dan weer wat tijd en rekenwerk tussen.. begint smorgens tot sávonds/ zondag is de m en z voor de c en d/e pony's.
dan rij je in de z tegen zo'n 15 tot 20 andere.hoe bedoel je geen talenten. net alsof de z niets is.
bij de paarden krijgen ze het niet zo vol hahaha.
Nicole1995 schreef:Vanavond op SBS 6 een paardenfilm Hidalgo om 20.30