Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb ik gepobeerd van me af te schrijven ..... (had was wel 10x langer maar heb het maar ingekort want anders leest niemand het meer hihi)

annitavier schreef:Ik weet dat hij 1x per maand de facturen doet maar ergens hoopte ik niet nu al! Waarom ??? Geen idee want betalen moet ik toch
Volgens mij wordt het een erg leuke week, moet ook echt met m'n witte jas aan de kindjes gaan helpen en de 'chirurgen' lopen ook echt in OK-pakken rond die de kinderen ook aankrijgen (in miniformaat). Kan niet wachten! 
xveer schreef:Ik kom net terug vanuit het LUMC, er is binnenkort de week van het 'Teddybear Hospital' waarbij kindjes met hun teddybeer naar de dokter kunnen gaan. Echt superleuk en ik mag daar doktertje gaan spelen!Volgens mij wordt het een erg leuke week, moet ook echt met m'n witte jas aan de kindjes gaan helpen en de 'chirurgen' lopen ook echt in OK-pakken rond die de kinderen ook aankrijgen (in miniformaat). Kan niet wachten!
cassandravh schreef:Kelly_Taco schreef:Cassan, ik zou gewone kleding aan doen, wel een broek!
ik zal mn rokje na vandaag niet meer aandoen hoor naar stal ^^
marijk als je je nog bedenkt voor knotten
misschien lukt het toch wel, ging net fve proberen!
alleen als je tijd/zin hebt en alles hè... ;$