Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:ATE schreef:heb net ff filmpje gekeken duurd echt mega lang voor geladen is maar wel erg leuk om te zien
ga je maandag al naar haar toe?????????
ben je wat vergeten ???
Whahaha..dat was dus niet ff het filmpje bekijken. Ik krijg het filmpje meteen te zien.
Maar ik ga inderdaad a.s. maandag al naar haar toe. Enneh...wat moet ik dan vergeten zijn. Of bedoel je dat je vindt dat ik al snel naar haar toe ga???
ATE schreef:Ik ben toch heel benieuwd hoe gaat, of ze al een beetje aansluiting bij de groep heeft gevonden. Maak me er geen zorgen over hoor, maar ben gewoon benieuwd. Het wordt vast vanzelf minder vaak met de tijd.....denk ikja ik dacht zo snel al dus dacht die is wat vergeten mee te geven hhihihihihhihihihihihihihihihi
. LIQUITA schreef:ATE schreef:is trouwens geen verwijt hoor liquita dat je zo snel terug gaat naar liquita maar dat weet je toch wel he
NOU...het voelde wel even zo. NEE HOOR.
Maar ik heb me suf zitten piekeren of ik iets belangrijks was vergeten, een afspraakje met jou ofzo, whahaha
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ik ben toch heel benieuwd hoe gaat, of ze al een beetje aansluiting bij de groep heeft gevonden. Maak me er geen zorgen over hoor, maar ben gewoon benieuwd. Het wordt vast vanzelf minder vaak met de tijd.....denk ikja ik dacht zo snel al dus dacht die is wat vergeten mee te geven hhihihihihhihihihihihihihihihi.