Waauuwwww uitgaan was zoooo heerlijk

Elletjeeee het was toppieee meissiee!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

succes emmaaa !
Manon_S schreef:Ik vind het btw altijd leuk om dit liedje te zingen, vooral het reffrein.
http://www.youtube.com/watch?v=CMMvEIjr3CI
OMG, nu ik weet dat Maaike zingt durf ik ''het ook te zeggen hoor''.....
is dan meer bléren
Manon_S schreef:EN dat lijkt me dus zo eng.
Je denkt dat de klik er is maar als je het paard wat langer hebt dat het dan gewoon niet gaat.
Astor schreef:Manon_S schreef:Ik vind het btw altijd leuk om dit liedje te zingen, vooral het reffrein.
http://www.youtube.com/watch?v=CMMvEIjr3CI
OMG, nu ik weet dat Maaike zingt durf ik ''het ook te zeggen hoor''.....
nou door jou vind ik het refrein ook weer erg leuk en ga het vaak luisteren haha
.
. Sabinee__ schreef:Manon_S schreef:Whahahaha.
Goed zeg dat je dat durft , ik durf het nog steeds niet.
Had eens zown instrumentalliedje gedownload en toen probeerde ik het dus helemaal zelf. Ik dacht echt zo van.. hmm ku.t.
Me moeder zegt dat ik ook zangles moet volgen.
Ken je Luigiano van X Factor? Hij heeft de neiging om via zijn keel te zingen.
Dan zie je zijn spieren en aders helemaal opzwellen als hij zingt.
Nou ik zing ook via me keel en niet via mn buik, bij mij zwelt het dan niet zo op maar je voelt het als je een tijdje achter elkaar zingt welNiet zown fijn gevoel
.
Toen ik het Sabine vertelde dat me moeder vond dat ik goed kon zingen wilde ze me absoluut horen zingen.
Ik wilde echt niet acapalla, het blijft eng.
Ik wilde het wel 1x opnemen en aan mensen vragen wat zij van ''die'' stem vonden.
Alleen me stem klinkt zo anders als ik het opneem met mijn camera.
Echt een hele andere stem en de tonen zijn dan ineens anders, echt vaag.
Ohh jaa hahaha.
Dat had ik gister met mn nichtje ook .. Hoorde van een neef dat ze goed kon zingen, wilde het natuurlijk horen.
Jezus, dat kind is 10 en heeft me der toch een stem!
.
geniet van het mooie weer !
En dan vertellen vanuit Marga Minco ofzo..
.
.