.Gister was gala van Baken Park, Sabine had me uitgenodigd.
Jeetje wat had Elja een leuke jurk aan
.Het was erg gezellig
.Vandaag paardrijden, hopelijk neemt Sabine muziek mee whaha
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
.
.
. Thuis nog foto's gemaakt met jurk en alles en opgestuurd naar het noorden, aangezien ze heel benieuwd naar me waren 
. Maarjah dat houd je altijd. Daarna téveel foto's gemaakt van de groep en vriendinnen
..
..
. Me mooie jurk helemaaal naar de klöte (word nu overigens gewassen, maar tóch) , ik half bevroren... 

.
.
. Kirsten_S schreef:Ik rijd een Friese merrie. Als ik haar lang en laag rij dan wordt ze zwaar in mijn handen (rugpijn tot gevolg) en loopt ze heel erg op de voorhand. Dit ondanks het rijden van veel overgangen en figuren. Nu rijd ik haar met kortere teugels en is ze meer voorwaarts en lang zo zwaar niet op de hand. Nu loopt ze voor het mooie (denk ik) net niet rond genoeg en heeft ze meer moeite met het ontspannen van haar rug. Hoe kan ik hier een middenweg in vinden?
Martine Gianotten
Anky: “ Afwisselen! Stukjes lager, daarna weer korter en hoger instellen. Hangen betekent dat het paard achter het been is. Stel niet te laag in, wissel heel veel af en als een beetje lager goed gaat, ga je een stapje verder. Veel wisselen in tempo en houding.”
Een antwoord van anky op een vraag. Vraag me af of dat bij dunja ook kan..
na al die jaren denk ik niet.. wel jammer want ze heeft een heerlijke aanleuning..
Emmaa_ schreef:Wie weet
Als ik "vroeg" kan afspreken (dus rond een uur of 11, al denk ik niet dat, dat gaat lukken) dan kan het misschien nog, maar anders is het echt niet mogelijk
Had echt rekening gehouden met de 21ste, anders had ik er ook niet overheen gepland
Kirsten_S schreef:Noouu gisteren gala gehad!
Heb eerst echt lopen kloten met die wimpers en moest daarna een beetje opschieten. Thuis nog foto's gemaakt met jurk en alles en opgestuurd naar het noorden, aangezien ze heel benieuwd naar me waren
Kerstdiner was gezellig, het eten iets minder. Maarjah dat houd je altijd. Daarna téveel foto's gemaakt van de groep en vriendinnen
..
Pas toen iedereen eindelijk klaar was naar de aula, het was al helemaal vol..
Het dansen ging iets minder makkelijk op zulke hoge hakken dus dat heb ik echt gemerkt aan het einde. maaaar.... toen gebeurde er iets echt niet nakkes nada niet leuk gewoon... Ik had net drinken gehaald met een vriendin en ging effe zitten.. Toen kwam er een jongen tussen ons inzitten maar die had volgens mij een beetje te veel gedronken.. Enn je raad het al... hij staat op en tikt zo met ze arm het driekwart gevulde fernandez drinken op me en op me hele jurk.. Nou je raad al dat ik niet blij was en tegen hem geschreeuwd heb dat hij een doekje moest halen .. nouu me hele avond was daarna echt verpest. ook al zag je het niet in het donker , ik vond het gewoon niet leuk meer.. Bovendien deden met voeten heel erg pijn en me wimpers lieten aan de binnenkant los..
Dus na nog effe gedanst te hebben en gezeten wou ik gewoon naar huis,.. ik smsje gestuurd naar me vader... ik ga naar buiten in de kou..
Nou ik tig jaar gewacht, maar hij kwam maar niet.. Ik ging bellen, bleek die het niet gehoord te hebben omdat ze telefoon nog op stil stond.. Nouuu fijn... kon ik nog langer wachten in me eentje in de ijskou..
Hij komt eindelijk, ik hem ook nog is afgekat, wat ik eigenlijk niet wou..
nou ik brak echt.. heb effe uitgehuild bij mama. Me mooie jurk helemaaal naar de klöte (word nu overigens gewassen, maar tóch) , ik half bevroren...
Snel gedoucht en naar bed gegaan. De kou heeft me lekker weer goed gedaan, want het hoesten is weer erger geworden.. joepiee al drie maanden ziek.. Me voeten zijn zwaar opgezwollen en heb nog steeds spierpijn.. Nou wat me perfecte avond moest zijn eindigde niet zo leuk..
Jeetje!
(vraag of me moeder ze erop wil plakken
)
Jane_ schreef:Holaa...
Net lekker gesprongen op Chib
EN DUSSELDORF WAS VETTT!!!!!!!!!
WOW ZOO ONWIJS LEUKE GROEP EN GEZELLIGHEID!!
HEB ZO GENOTEN
Echt super!!
Hoe was de kerstmarkt? Heb je nog foto's gemaakt?!
Broccoli schreef:Ik vond het ontzettend leuk vanmorgen!
Springen ging fijn!
M'n peute heeft ook even op Dun gezeten! Haha, ze zei van te voren dat ze dat niet zou durven. Hihi!
En wat goed dat het zo goed ging!
Iriis_ schreef:Wooooh kút zeg!! Balen is dat!Jeetje!
Ik ben wel super benieuwd naar die foto's van jou in je outfit! En naar je nepwimpers![]()
Want die wil ik ook op gaan doen!(vraag of me moeder ze erop wil plakken
)
Maar echt balen joh. Echt een nachtmerrie als dat gebeurd
, want het is echt niet makkelijk! Heb echt getiereliert omdat het niet lukte
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Wooooh kút zeg!! Balen is dat!Jeetje!
Ik ben wel super benieuwd naar die foto's van jou in je outfit! En naar je nepwimpers![]()
Want die wil ik ook op gaan doen!(vraag of me moeder ze erop wil plakken
)
Maar echt balen joh. Echt een nachtmerrie als dat gebeurd
Jaaa ik was echt van slag! Ook al zei iedereen jaaah je ziet het bijna niet..
Maar tóch, het voelt gewoon niet goed meer en wou het gewoon uit doen!
Ik zou zeker je moeder vragen het op te doen, want het is echt niet makkelijk! Heb echt getiereliert omdat het niet lukte
![]()
precies,.. waarom moet het nou bij mij gebeuren!
Daar ben ik namelijk écht benieuwd naar!
! 
? 

!
!
(maar €5 bij coolcat
)
Emmaa_ schreef:Mooie jurk zeg Kirs!
Ik heb net ook éindelijk een kerstjurkje gekocht(maar €5 bij coolcat
)
En een leuk shirt
! Maar zeker geen echte gala jurk, zeg maar een coctail jurkje? Wel leuk hoor!!
!