'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Manon_S

Re: 'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 10:25

Goedemorgen Haha! .
Gister was gala van Baken Park, Sabine had me uitgenodigd.
Jeetje wat had Elja een leuke jurk aan Lachen .
Het was erg gezellig Ja .

Vandaag paardrijden, hopelijk neemt Sabine muziek mee whaha Tong uitsteken .

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 10:31

Noouu gisteren gala gehad!
Heb eerst echt lopen kloten met die wimpers en moest daarna een beetje opschieten Tong uitsteken . Thuis nog foto's gemaakt met jurk en alles en opgestuurd naar het noorden, aangezien ze heel benieuwd naar me waren Haha!

Kerstdiner was gezellig, het eten iets minder Clown. Maarjah dat houd je altijd. Daarna téveel foto's gemaakt van de groep en vriendinnen Huilen van het lachen ..
Pas toen iedereen eindelijk klaar was naar de aula, het was al helemaal vol Tong uitsteken ..
Het dansen ging iets minder makkelijk op zulke hoge hakken dus dat heb ik echt gemerkt aan het einde. maaaar.... toen gebeurde er iets echt niet nakkes nada niet leuk gewoon... Ik had net drinken gehaald met een vriendin en ging effe zitten.. Toen kwam er een jongen tussen ons inzitten maar die had volgens mij een beetje te veel gedronken.. Enn je raad het al... hij staat op en tikt zo met ze arm het driekwart gevulde fernandez drinken op me en op me hele jurk.. Nou je raad al dat ik niet blij was en tegen hem geschreeuwd heb dat hij een doekje moest halen .. nouu me hele avond was daarna echt verpest. ook al zag je het niet in het donker , ik vond het gewoon niet leuk meer.. Bovendien deden met voeten heel erg pijn en me wimpers lieten aan de binnenkant los..
Dus na nog effe gedanst te hebben en gezeten wou ik gewoon naar huis,.. ik smsje gestuurd naar me vader... ik ga naar buiten in de kou..
Nou ik tig jaar gewacht, maar hij kwam maar niet.. Ik ging bellen, bleek die het niet gehoord te hebben omdat ze telefoon nog op stil stond.. Nouuu fijn... kon ik nog langer wachten in me eentje in de ijskou..
Hij komt eindelijk, ik hem ook nog is afgekat, wat ik eigenlijk niet wou..
nou ik brak echt.. heb effe uitgehuild bij mama Bloos. Me mooie jurk helemaaal naar de klöte (word nu overigens gewassen, maar tóch) , ik half bevroren...
Snel gedoucht en naar bed gegaan. De kou heeft me lekker weer goed gedaan, want het hoesten is weer erger geworden.. joepiee al drie maanden ziek.. Me voeten zijn zwaar opgezwollen en heb nog steeds spierpijn.. Nou wat me perfecte avond moest zijn eindigde niet zo leuk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 10:40

Klinkt leuk Kirs! Haha!
Alleen wel minder dat je vader je pas zo laat kwam ophalen dan Scheve mond

Mijn vader komt me altijd precies op tijd ophalen, meestal is hij er zelfs eerder Tong uitsteken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 11:02

Ik rijd een Friese merrie. Als ik haar lang en laag rij dan wordt ze zwaar in mijn handen (rugpijn tot gevolg) en loopt ze heel erg op de voorhand. Dit ondanks het rijden van veel overgangen en figuren. Nu rijd ik haar met kortere teugels en is ze meer voorwaarts en lang zo zwaar niet op de hand. Nu loopt ze voor het mooie (denk ik) net niet rond genoeg en heeft ze meer moeite met het ontspannen van haar rug. Hoe kan ik hier een middenweg in vinden?
Martine Gianotten

Anky: “ Afwisselen! Stukjes lager, daarna weer korter en hoger instellen. Hangen betekent dat het paard achter het been is. Stel niet te laag in, wissel heel veel af en als een beetje lager goed gaat, ga je een stapje verder. Veel wisselen in tempo en houding.”

Een antwoord van anky op een vraag. Vraag me af of dat bij dunja ook kan..
na al die jaren denk ik niet.. wel jammer want ze heeft een heerlijke aanleuning..

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 11:03

Holaa... Haha!

Net lekker gesprongen op Chib Lovers

EN DUSSELDORF WAS VETTT!!!!!!!!!
WOW ZOO ONWIJS LEUKE GROEP EN GEZELLIGHEID!!
HEB ZO GENOTEN Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 11:09

Leuk is Dusseldorf hé? Haha!

Mooi dat je lekker gesprongen hebt Lachen

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 11:16

Top en als je dan ook nog zo oud bent dat je gezellig iets kan drinken met vriendin in een Irish Pub Haha!
Super man..

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 11:52

Leuk Jane dat je het zo gezellig heb gehad Haha! .
Ik ga even naar mijn konijntje toe op de moestuin en dan op naar de manege Lachen .

Doeeg iedereen Lovers .

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:38

Kirsten_S schreef:
Ik rijd een Friese merrie. Als ik haar lang en laag rij dan wordt ze zwaar in mijn handen (rugpijn tot gevolg) en loopt ze heel erg op de voorhand. Dit ondanks het rijden van veel overgangen en figuren. Nu rijd ik haar met kortere teugels en is ze meer voorwaarts en lang zo zwaar niet op de hand. Nu loopt ze voor het mooie (denk ik) net niet rond genoeg en heeft ze meer moeite met het ontspannen van haar rug. Hoe kan ik hier een middenweg in vinden?
Martine Gianotten

Anky: “ Afwisselen! Stukjes lager, daarna weer korter en hoger instellen. Hangen betekent dat het paard achter het been is. Stel niet te laag in, wissel heel veel af en als een beetje lager goed gaat, ga je een stapje verder. Veel wisselen in tempo en houding.”

Een antwoord van anky op een vraag. Vraag me af of dat bij dunja ook kan..
na al die jaren denk ik niet.. wel jammer want ze heeft een heerlijke aanleuning..

Kirs, laat Dunja please. Ze is een dame op leeftijd die al meer dan 15 jaar manegewerk doet!
probeer dat te accepteren.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 13:40

Ik vond het ontzettend leuk vanmorgen!
Springen ging fijn!
M'n peute heeft ook even op Dun gezeten! Haha, ze zei van te voren dat ze dat niet zou durven. Hihi!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:56

Emmaa_ schreef:
Wie weet Lachen
Als ik "vroeg" kan afspreken (dus rond een uur of 11, al denk ik niet dat, dat gaat lukken) dan kan het misschien nog, maar anders is het echt niet mogelijk No Cheer

Had echt rekening gehouden met de 21ste, anders had ik er ook niet overheen gepland Scheve mond

Nee jaa sorry.. Ik ging er ook helemaal vanuit dat het de 21ste zou zijn..
Vind het echt jammer Boos!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:00

Kirsten_S schreef:
Noouu gisteren gala gehad!
Heb eerst echt lopen kloten met die wimpers en moest daarna een beetje opschieten Tong uitsteken . Thuis nog foto's gemaakt met jurk en alles en opgestuurd naar het noorden, aangezien ze heel benieuwd naar me waren Haha!

Kerstdiner was gezellig, het eten iets minder Clown. Maarjah dat houd je altijd. Daarna téveel foto's gemaakt van de groep en vriendinnen Huilen van het lachen ..
Pas toen iedereen eindelijk klaar was naar de aula, het was al helemaal vol Tong uitsteken ..
Het dansen ging iets minder makkelijk op zulke hoge hakken dus dat heb ik echt gemerkt aan het einde. maaaar.... toen gebeurde er iets echt niet nakkes nada niet leuk gewoon... Ik had net drinken gehaald met een vriendin en ging effe zitten.. Toen kwam er een jongen tussen ons inzitten maar die had volgens mij een beetje te veel gedronken.. Enn je raad het al... hij staat op en tikt zo met ze arm het driekwart gevulde fernandez drinken op me en op me hele jurk.. Nou je raad al dat ik niet blij was en tegen hem geschreeuwd heb dat hij een doekje moest halen .. nouu me hele avond was daarna echt verpest. ook al zag je het niet in het donker , ik vond het gewoon niet leuk meer.. Bovendien deden met voeten heel erg pijn en me wimpers lieten aan de binnenkant los..
Dus na nog effe gedanst te hebben en gezeten wou ik gewoon naar huis,.. ik smsje gestuurd naar me vader... ik ga naar buiten in de kou..
Nou ik tig jaar gewacht, maar hij kwam maar niet.. Ik ging bellen, bleek die het niet gehoord te hebben omdat ze telefoon nog op stil stond.. Nouuu fijn... kon ik nog langer wachten in me eentje in de ijskou..
Hij komt eindelijk, ik hem ook nog is afgekat, wat ik eigenlijk niet wou..
nou ik brak echt.. heb effe uitgehuild bij mama Bloos. Me mooie jurk helemaaal naar de klöte (word nu overigens gewassen, maar tóch) , ik half bevroren...
Snel gedoucht en naar bed gegaan. De kou heeft me lekker weer goed gedaan, want het hoesten is weer erger geworden.. joepiee al drie maanden ziek.. Me voeten zijn zwaar opgezwollen en heb nog steeds spierpijn.. Nou wat me perfecte avond moest zijn eindigde niet zo leuk..

Wooooh kút zeg!! Balen is dat! Bloos! Jeetje!

Ik ben wel super benieuwd naar die foto's van jou in je outfit! En naar je nepwimpers Tong uitsteken
Want die wil ik ook op gaan doen! Haha! (vraag of me moeder ze erop wil plakken Clown)

Maar echt balen joh. Echt een nachtmerrie als dat gebeurd Boos!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:01

Jane_ schreef:
Holaa... Haha!

Net lekker gesprongen op Chib Lovers

EN DUSSELDORF WAS VETTT!!!!!!!!!
WOW ZOO ONWIJS LEUKE GROEP EN GEZELLIGHEID!!
HEB ZO GENOTEN Haha!

Wat leukk!!! Haha! Echt super!!
Wat hebben jullie allemaal gedaan? Haha! Hoe was de kerstmarkt? Heb je nog foto's gemaakt?! Haha!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:03

Broccoli schreef:
Ik vond het ontzettend leuk vanmorgen!
Springen ging fijn!
M'n peute heeft ook even op Dun gezeten! Haha, ze zei van te voren dat ze dat niet zou durven. Hihi!

Ooh wat leuk Nadien! Haha! En wat goed dat het zo goed ging!
Haha, echt stoer dat ze uiteindelijk toch op Dun heeft gezeten! Tong uitsteken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:07

Iriis_ schreef:

Ik ben wel super benieuwd naar die foto's van jou in je outfit! En naar je nepwimpers Tong uitsteken
Want die wil ik ook op gaan doen! Haha! (vraag of me moeder ze erop wil plakken Clown)

Jaaa ik was echt van slag! Ook al zei iedereen jaaah je ziet het bijna niet..
Maar tóch, het voelt gewoon niet goed meer en wou het gewoon uit doen!

Ik zou zeker je moeder vragen het op te doen Tong uitsteken , want het is echt niet makkelijk! Heb echt getiereliert omdat het niet lukte Clown

precies,.. waarom moet het nou bij mij gebeuren!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:10

Kirsten_S schreef:
Iriis_ schreef:

Jaaa ik was echt van slag! Ook al zei iedereen jaaah je ziet het bijna niet..
Maar tóch, het voelt gewoon niet goed meer en wou het gewoon uit doen!

Ik zou zeker je moeder vragen het op te doen Tong uitsteken , want het is echt niet makkelijk! Heb echt getiereliert omdat het niet lukte Clown

precies,.. waarom moet het nou bij mij gebeuren!

Jaaa nee, ik zou dat ook hebben hoor. Ik heb ook altijd gewoon het gevoel dat iedereen dat ziet enzo
Je voel je dan toch niet zo zeker, en lekker meer. Tong uitsteken

Maar heb je foto?! Haha! Daar ben ik namelijk écht benieuwd naar! Tong uitsteken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:26

Jaaa daarom!!

Nouu ik had het naar me mail gestuurd maar het is nóg steeds niet aangekomen! ik ga het later wel weer effe proberen als het nog steeds niet komt!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:31

I gót andere pictures Haha!!
Van dat we met ze alle allemaal foto's gingen maken! Deze zijn met iets mindere goeie camera , er komen ook nog foto's van een wat betere camera Ja

Wie wil zien Tong uitsteken?

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:34

Ikkuh Lachen

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:52

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:53

Me jurk staat er wel een beetje raar op hier, maar bij andere zul je het geheel wel zien Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:11

Mooie jurk zeg Kirs Bloos! !

Ik heb net ook éindelijk een kerstjurkje gekocht Lachen (maar €5 bij coolcat Bloos! )
En een leuk shirt Hyper!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:18

Emmaa_ schreef:
Mooie jurk zeg Kirs Bloos! !

Ik heb net ook éindelijk een kerstjurkje gekocht Lachen (maar €5 bij coolcat Bloos! )
En een leuk shirt Hyper!

wooowww bij de cool catt Bloos! ! Maar zeker geen echte gala jurk, zeg maar een coctail jurkje? Wel leuk hoor!!

Dank u Haha!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:27

Het is wel een cocktail jurkje ja Ja
Maar voor die een á 2 sjieke gelegenheden die ik per jaar heb vind ik het prima Lachen

Is het voor aan naar school ofzo Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:12

Wow 5 euro is wel een koopje joh!
Lekker Em Haha!

Je jurk is vet Kirsten! Volgens mij heb ik die ook aan gehad Ja
Zit er op je rug van die 'aansnoer' touwtjes? Tong uitsteken
Ik vind hem echt leuk! Dat paars staat ook echt mooi bij je, en je haar is vet! Haha!