_Rijkie_ schreef:![]()
Arme Rijkie... bijna weekend!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Fieke schreef:zie het idd, viel mij niet eens op!!
Kel moet jij morgen Perla weer doen??
Ik ben er 's middags dus ik zorg dat ze dan nog even naar buiten komt!
Wordt geen wei voor ons denk ik want het gaat hozen vannacht en aangezien er maar 1 druppel hoeft te vallen en de wei gaat dicht, wordt het niks

Verder lekker geshopt!
Gaan foto's maken met new in t bos! Hopelijk wil die een beetje fotgeniek zijn

maar heb het zelf nog niet ondervonden! JoNew schreef:Zo ben ik ook weer eens! Heb lekker een weekje vrij! Nouja vrij zijn druk in huis aan de slag. Muur geschilderd, schuur opgeruimd, kasten opgeruimd, trapleuningen geschilderd en weet ik wat nog meer.. Allemaal van die klusje die anders blijven liggen. Gisteren wel lekker een dagje weg geweest! Eerst even naar Divoza voor nieuwe rijbroek en daarna naar den haag en schevingen geweest. Op de pier een tijdje naar het bungeejumpen zitten kijken!Verder lekker geshopt!
![]()
![]()
![]()
Morgen mag ik mijn trouwjurk weer aan!Gaan foto's maken met new in t bos! Hopelijk wil die een beetje fotgeniek zijn
![]()
Wel leuk om die jurk weer eens aan te hebben.. Wel een geregel nog want wil mijn haar op laten steken, new moet gewassen worden, make up en jurk aan hijsen wat niet alleen gaat, fotograaf regelen en new ook nog eens op locatie krijgen.. Haha ik kan weinig in die jurk.. Nouja in ieder geval niet hem op de trailer zetten. Maar dat ging carlo doen. Stoer he!
JoNew schreef:Ik ben er vanavond en heb bluetooth (geloof ik) dus graag! En zal zweepje met zakje meenemen. Hihi voer was ik al van plan!
Tja zal misschien wel kunnen maar vrees dat ik dan toch echt even een lesje nodig heb.. Misschien is er vanavond iemand op stal die spoedcursus kan geven!
Ga nu maar weereens ff aan de slag!