Valt erg mee, zoveel mensen zijn er nog niet ziek geworden. Vind het erg dat er zoveel bedrijven zijn geruimt met ook gezonde dieren.
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-10 19:12
Aloa...
Nieuwe smiley , leuk
Allereerst iedereen nog bedankt voor de lieve berichten. Coby heeft jullie al ingelicht. Venga heeft inderdaad bronchitus, dus zoals verwacht. Hij had geel slijm in zijn luchtwegen. En de kruising naar de longen was verdikt (normaal mespuntje). Venga moet dus vier weken aan de ventilpulim en deze week aan de antibiotica en de ontstekingsremmers. Meneer moet zo veel mogelijk naar buiten en zal per 1/4 tijdelijk intrekken in de box van tender, zodra hij het land op mag, gaat hij gelijk 24/7. Dus mocht iemand zijn paard buiten gooien en Venga kan en mag er bij, dan graag. Al zijn er al heel wat lieve stalgenootjes die hem al vaak uit zijn box hebben getrokken, heel erg bedankt jullie.
Dus.......... ik zoek nu een bijrijdpaard. , nee hoor, grappie.
Vandaag heb ik met meneer 4 rondjes baan gestapt, hij hoeste verschrikkelijik. Waarschijnlijk komt het slijm wat in zijn luchtwegen vastzat nu los, want hij had nu ook een loopneus.
@ coby: gefeliciteerd met je oma.
@ marion: gelukkig voel je je al weer iets beter
@ angelique: leuke foto van jou en kylie.
@ ilvy: wat heb jij toch een vervelende baan. Beetje hardlopen in washington, klinkt geweldig. Ik zag je rijden vandaag, ging het goed?
@ iedereen die ik mogelijk vergeten ben: / / / / /
Ik reageer zolaat omdat ik heerlijk een weekendje weg was. Lekker naar center parcs.
Lekker er even tussenuit geweest Kim,dat doet een mens goed.
En nu duimen dat Venga snel opknapt in de buitenbox en op het land.
taverno
Geplaatst: 22-03-10 21:06
Tence leek vandaag wel een dressuurpaard,ik had hem uitbesteed vandaag. Na de bekende opstart problemen liep hij als een zonnetje. Best een leuk paard om te zien dan.
Kim, toch prettig dat ze ondekt hebben wat het is en er iets aan kunnen doen. Ik hoop dat het snel beter gaat zodra hij lekker in de buitenbox staat en het land op kan! Ik zag jullie lekker stappen op de baan vanmiddag, toch nog een beetje kunnen genieten van het lekkere weer? Het rijden ging lekker, Noah en ik leren steeds nieuwe dingen bij en dat is hardstikke leuk om te oefenen. Tence liep ook lekker vandaag ja Tav, hij was lekker voorwaarts en vrolijk!
nikkielvis
Geplaatst: 23-03-10 08:26
He Kim fijn dat je nu weet wat je al een beetje wist. Nu maar hopen dat ie snel opknapt.
Marion Tence liep weer lekker na een opstart probleempie.
Ilvy ook lekker gereden. Inderdaad erg vervelend in washington hardlopen en dan nog een kleurtje krijgen ook.
Angelique is inderdaad een leuke foto. Ben zo benieuwd wat voor een verrassing er uit Kylie komt.
Elvis lekker losgegooid gister. Hij was lekker voorwaarts. Vandaag maar weer is op zijn rug. Was erg vies kreeg het hem niet schoon. Meneer heeft gerold in de binnenbak. Mag hij eigenlijk niet want dan blijft ie een gelijk een paar weken geel.
Wauw dat ie een mooie hengst, dat zal een mooi veulen worden!
Splinter
Geplaatst: 23-03-10 10:32
coole papa zeg
wat een heerlijk weertje ffies in huis rommelen en dan maar naar stal
jarrah
Geplaatst: 23-03-10 11:22
Splinter schreef:
coole papa zeg
wat een heerlijk weertje ffies in huis rommelen en dan maar naar stal
Lekkerlekkerlekker! Ik zit nog tot half 7 op school, dus als Tiffes en Lief nog even lekker buiten mogen spelen... graaaaag
Ik ben helemaal heppiedepeppie met mijn nieuwe zadeltje! Ik mag hem nu 2 weekjes op proef, dus ik ben erg benieuwd hoe we het gaan vinden!! Gisteravond gelijk ook mijn nieuwe laarzen aangedaan, als ik dan eenmaal een nieuw zadel heb wordt het natuurlijk ook tijd om mijn laarzen in te gaan lopen Straks zijn we nog echt poepsjiek... dat wordt echt even wennen voor mij, na jaren zonder hakken en afgedankte spullen gedaan te hebben
Hele gave hengst. Inderdaad met zo'n pappa en Kylie als moeder wat komt eruit en ook welke kleur? Lijkt me zo spannend wordt het een hengst of merrie nee ik zou er nooit aan beginnen als ik een merrie had kan dan geen afstand doen.
Wat leuk Lisette dat je een nieuw zadel (op proef) hebt! Wat voor eentje is het? En mooie nieuwe laarzen je bent helemaal bling bling straks, natuurlijk wel alles netjes poetsen he? Ik kan pas na vijven naar stal want mijn tuf tuf staat bij de APK . Ik was al een weekje te laat, maar wat een gemis gelijk haha.
Net hebben Noah en ik voor het eerst samen gegaloppeerd, zat er tegenop maar ben nu zo blij en trots op hem. Hij deed zo zijn best
nikkielvis
Geplaatst: 24-03-10 08:38
Goed zo Ilvy. Lekker he als je zo lekker heb gereden omdat paardlief zo zijn best doet. Hop hop hop paardje in galop.....
Lisette hoop dat het goed zit en dat jullie er maar veel plezier van mogen hebben. Zo vervelend als je niet een fijn zadel heb.
He Marionhoe was je lunch eigenlijk met de managers. Gister helemaal vergeten te vragen. Was ook ineens lekker druk in de kantine.
Wat een weer was het gister en het wordt vandaag nog mooier. Is wel sneu want Elvis heeft het zo warm. Hij moet echt even een vachtje uitdoen. Na een kleine 10 minuten in de bak rijden zweet ie zich kapot. Nou en dat heeft ie al heel lang niet zo erg gedaan. Hij doet wel erg zijn best. De kleine draak.
Vandaag even lindsey haar zweetmes gebruiken. Geen zorgen heb het gevraagd. kijken of ik wat meer haar van die kleine haarbal af kan halen. Het is echt sneu maar hij heeft het zo warm.
Cer
Geplaatst: 24-03-10 09:27
Mogguh! * valt niemand op dat ik ietwat laat op mn werk ben *
Enfin, het was een mooie dag gisteren Ook geweldig om mn aangifte te doen.. Maar ja, t hoort erbij, gelukkig is dat goed gelukt!
Arme Elvis..
Fijn dat je nu een goed zadel hebt Jarrah! Dat rijdt wel zo prettig en niet te vergeten voor Tif loopt het wel zo lekker