** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 6!!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flevolander

Re: ** Manege Belle Epoque Topic**[Deel 6!!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 15:38

Yaraa schreef:
Iriis_ schreef:

Ja

Bitjee, sporen, ennuh, me zusje heeft een nieuwe broek!
En we hebben voor een Anky dressuur zadel gevraagd Kwijl
Ik moet een keer naar jullie toe komen rijden, en dan passen Nagelbijten / Gniffelen
Of met de trailer ofzo.. Nagelbijten / Gniffelen
Dat zei Ron Clown

zoooo vett!! een Anky dressuurzadel Kwijl

Gaaf hoor, het nieuwe model of het oude model ?

Persoonlijk vind ik die vierkante lepel bij het eerste model toch wel echt chique de poep..

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 15:41

DenK4ever schreef:
mag ik ook nog wel mee doen Nagelbijten / Gniffelen
kreeg een pb dat ik niet zo aardig was Bloos

Nee.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 15:42

Flevolander schreef:
Gaaf hoor, het nieuwe model of het oude model ?

Persoonlijk vind ik die vierkante lepel bij het eerste model toch wel echt chique de poep..

De nieuwste als het goed is, daar vonden wij de beenligging heel fijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 15:44

DenK4ever schreef:
mag ik ook nog wel mee doen Nagelbijten / Gniffelen
kreeg een pb dat ik niet zo aardig was Bloos

Offcourse ! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:05

Ik heb gister trouwens op Worlino gereden Lachen. Was weer eens leuk Nagelbijten / Gniffelen. Ik blijf haar lastig vinden hoor. Dan ben ik gewoon lekker aan het draven, maar dan loopt ze net niet met dat hoofdje waar ik haar wil hebben, dus ik denk, ik rij een volte, en beetje buiging, stelling, nou, niet dus. Dan gooit ze gewoon haar hoofd in de lucht en gaat ze lopen rennen. Net als wat Ayla doet Melis Ja. Zodra je stelling vraagt, gooit ze haar hoofd wat omhoog en gaat ze lopen rennen. Op een gegeven moment werd ik daar streng van in mijn hand en dan wordt het alleen maar erger. Heb toen elke keer als ik boos op haar werd 10 tellen volledig stilstaan gedaan, daarna een beetje belonen. Dan eerst in de stap weer ontspanning opzoeken (bij mij én bij haar), dan in draf, en uiteindelijk nog een keer die wending erbij nemen. Ben naar Sandra toe gegaan en die heeft me het een en ander te oefenen gegeven. Zit volgende week als het goed is weer op haar Ja. Galopovergang was moeilijk, maar haar galop was fijn!, ze bleef netjes in galop en heb haar maar een paar keer moeten bijtikken Lachen. Het is wel een leuk beessie om op te rijden Haha!. Ik voelde me iig wel iets minder een beginner dan op Nimondro ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:08

Ik ga trouwens vanavond mijn haar verven Nagelbijten / Gniffelen

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:15

Wat voor kleur ?

Iriis_

Ik moet zo rijden, maar ik voel me echt niet lekker... Boos!

Melanie_B

Emmaa_ schreef:
Ik heb gister trouwens op Worlino gereden Lachen. Was weer eens leuk Nagelbijten / Gniffelen. Ik blijf haar lastig vinden hoor. Dan ben ik gewoon lekker aan het draven, maar dan loopt ze net niet met dat hoofdje waar ik haar wil hebben, dus ik denk, ik rij een volte, en beetje buiging, stelling, nou, niet dus. Dan gooit ze gewoon haar hoofd in de lucht en gaat ze lopen rennen. Net als wat Ayla doet Melis Ja. Zodra je stelling vraagt, gooit ze haar hoofd wat omhoog en gaat ze lopen rennen. Op een gegeven moment werd ik daar streng van in mijn hand en dan wordt het alleen maar erger. Heb toen elke keer als ik boos op haar werd 10 tellen volledig stilstaan gedaan, daarna een beetje belonen. Dan eerst in de stap weer ontspanning opzoeken (bij mij én bij haar), dan in draf, en uiteindelijk nog een keer die wending erbij nemen. Ben naar Sandra toe gegaan en die heeft me het een en ander te oefenen gegeven. Zit volgende week als het goed is weer op haar Ja. Galopovergang was moeilijk, maar haar galop was fijn!, ze bleef netjes in galop en heb haar maar een paar keer moeten bijtikken Lachen. Het is wel een leuk beessie om op te rijden Haha!. Ik voelde me iig wel iets minder een beginner dan op Nimondro ROFL

Hm wat raar. Heb er eigenlijk geen last van met dat hoofdschudden.. Ook niet als ik strenger wordt.

Haha, dat even stilstaan heb ik ook wel is gedaan met d'r ja.. Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:22

Flevolander schreef:
Wat voor kleur ?

Blond Vork

@ Mel; ik denk dat het van mij ook nog een beetje onwennigheid bij haar was hoor Lachen. Dit was in totaal pas de tweede keer dat ik op haar reed, en dat is ook alweer een poosje geleden Lachen

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:28

Ik heb het nu ook blond, nou moest toch wel ff wennen toen ik in de spiegel keek Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:29

Jullie zien wel resultaat Vork

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:36

Aangezien ik Emma ga helpen met de opening, ga ik de college maken!!

Graag wil ik weten wat jullie passie is met paarden.
Zo kan je o.a kijken naar dressuur of spring gericht.

Daarnaast wil ik ook graag weten of je later iets met paarden wilt gaan doen,
of je er verder in wilt.

En je allerliefste droom wil ik weten!
GRAAG HEEL SNEL OPSTUREN NAAR MIJ!!!!!!
Laatst bijgewerkt door Melanie_B op 06-06-08 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:37

Echt zo snel mogelijk Vork

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:41

Graag ook vermelden wat je doel is.
En een foto van je lievelingspaard/eigenpaard neer zetten! Optijd insturen aub, anders geen foto Knipoog

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:41

hier neerzetten?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 16:43

Ja hoor mag

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 17:02

graag wil ik ook weten wat jullie favoriete paarden kleur is !

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 17:16

Okee Mel hier is mijne:

Moeilijke keuze vind ik dat zeg, springen of dressuur, om eerlijk te zijn neig ik beetje meer naar het springen aangezien ik dat laatste tijd wat meer doe en het ook lekker gaat! Maar ook dressuur vind ik erg leuk om te doen, en het blijft toch de basis van alles!
Ik ben later niet van plan iets te gaan doen met paarden, vind het super om er nu mee te werken, maar ik voel niet de drang om er later me beroep van te maken. Wel zou ik er in mijn vrije tijd ontzettend graag aandacht aan willen besteden!
Mijn droom is, zoals velen van ons(die nog geen paard hebben): een eigen paard! Verder niets aan toe te voegen eigenlijk, dat lijkt me geweldig! Mocht dit voorlopig niet zo zijn, zou ik ook graag een paard bij willen rijden Lachen!
Áls ik ooit in het bezit mocht komen van een paard, zou ik daar graag mee willen dressuren, ook wedstrijden,
maar het lijkt me ook super om de springtkant op te gaan! Een parcours hier en daar lijkt me wel wat! Pling
Tenslotte is mijn favoriete paardenkleur: bruin/zwart.

zoiets? Clown

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 17:19

Damn heb ik weer, se-week volgende week, wordt ik gister met ontzettende keelpijn en vermoeidheid wakker..
Nu gaat wel iets beter, maar ga toch maar evne rustig aan doen dit weekend naast het leren..
Ben toe aan vakantie Knipoog

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 17:44

Intresse:
Toen ik Bandit net had maakte we vaak de omgeving onveilig en reed ik voornamelijk met hem buiten, maar na 1.5 jaar buiten rond gehobbelt te hebben vond ik dat het tijd werd om weer is wat meer aan de slag te gaan omdat ik merkte dat voor mij en mijn paard toch wel weer een keer nodig was. En toen zijn we fanatiek met Priveles begonnen, waarna het na een hoop gepush van stalgenoten begon te kriebelen om wedstrijden te gaan starten en zodoende zijn we afgelopen maart voor het eerst gestart. Hoewel we nu dus voornamelijk bezig zijn om aan de basis te werken met ze tweeën, spreekt de springsport ons toch ook wel aan en een springzadel staat dus hoog op ons verlanglijstje. Ik weet zeker dat ik hem nog wel is uit ga brengen in de springsport mits er geen gekke dingen tussenkomen *klopt af* en wie weet rijden we ook nog wel is een oefencross uit Lachen

Toekomstperspectief:

Ik volg momenteel een opleiding dierverzorging waarna ik HBO wil gaan doen en ik uiteindelijk Dierfysiotherapie wil gaan studeren voor Paarden en honden.

Droomwens:
Dat Bandit nog heel wat jaartjes bij mij blijft Haha!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 17:59

Broccoli schreef:
Hi allemaal!

Ik ben Nadine Daalder, van de woensdagles om 17:30 uur en de zaterdagles van 9:00 uur.
Is het ok als ik hier ook kom binnenvallen en meekletsen?

Tuurlijk mag dat Haha!
Welkom in het topic!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 18:25

Ik ga mijn haar nú verven Nagelbijten / Gniffelen. En als Mel de collage en de stukjes tekst inlevert staat de opening klaar!. Hij is niet super uitgebreid, maar er staat wel wát in Haha!

En Melis, de foto's van dinsdag zitten in bordermaker Lachen. Als ik klaar ben met verven dan zal ik ze online zetten Knipoog

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 18:28

Stoer Emma wel straks een foto van je nieuwe haar he?
Je gaat toch highlights doen net zoals mij? Haha!

Ik zal als ik terug ben dat stukje naar Mel sturen en dan zie ik vast de foto's van Ayla Lovers
Nog bedankt Em ik ben benieuwd!! Ik moet nu alweer gaan...
Moet dansen Kusje heb er helemaal geen fut meer voor Bloos

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 18:40

Emmaa_ schreef:
Ik ga maar eens even aan de opening werken Vork. Met "discussies" bedoelde ik onze eindeloze gesprekken waarvan iedereet lachen over Sander's stang en over lekkere mannen Clown.

Zou iedereen aub een foto van je lievelingspaard willen opsturen? Lachen. Dan kan ik nog even aan een collage werken Lachen

ik hoef dat niet meer toch?