Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:san heb jij nog iets gehoord van je naamgenoot.
gaat t al weer iste beter
_sandra schreef:mntj schreef:san heb jij nog iets gehoord van je naamgenoot.
gaat t al weer iste beter
hoi mntj, san is gisteren weer naar ziekenhuis gegaan. voelde allemaal niet goed aan. ze hebben voor zekerheid nog een foto gemaakt. maar alles zat prima. wel kreeg ze de opmerking dat ze dr mitella goed moest omhouden(wat ze niet deed) anders kan het niet goed aanhelen. in het kort, het gaat niet lekker, veel pijn en ze baalt dat ze niks kan!!! dr dochters moeten haar helpen met aankleden.

. xan schreef:mntj schreef:zit nog steeds in mn eentje te lllll.
ga maar weer verder leren.
t's zo saai.
Gaat het al lekker met het leren ?????
Bij deze wil ik me wel een keer opgeven als schrijfster (als jij jureerd dus)
Maar dan moet je me nog wel een goede uitleg geven.
Maar het lijkt me heel leuk en leerzaam
maar dat wist je al.Dan moeten Xan en ik maar eens een avondje cursus van je krijgen
Hoe het allemaal moet
LIQUITA schreef:YEAH...ik heb vanavond (alvast) een allermooiste verjaardagskado gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
Namelijk deze kleine schat!!!!
Ik ben zo blij...ik ben zo blij![]()
![]()
![]()
![]()
Nu moet ik me gaan verdiepen in het opvoeden van een puppie. Casper vind het nog allemaal wel vreemd, maar is heel voorzichtig. Echt lief om te zien. Ik ben benieuwd hoe het vanacht zal gaan, of ik een beetje kan slapen, hahahaha.
LIQUITA schreef:en hoe is de nacht verlopen liquita ??YEAH...ik heb vanavond (alvast) een allermooiste verjaardagskado gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
Namelijk deze kleine schat!!!!
Ik ben zo blij...ik ben zo blij![]()
![]()
![]()
![]()
Nu moet ik me gaan verdiepen in het opvoeden van een puppie. Casper vind het nog allemaal wel vreemd, maar is heel voorzichtig. Echt lief om te zien. Ik ben benieuwd hoe het vanacht zal gaan, of ik een beetje kan slapen, hahahaha.
Nicole1995 schreef:Weet iemand hoe het is gegaan met Nikee en Sarah die gister naar de kliniek weer zijn geweest?

xan schreef:Jasses, alles doet me zeer
En ik heb een vreselijk hoestje !!!!
Maar wat er ook gebeurd, ik zit zaterdagavond op me paard !!!!

.[/quote