Ik zie de zon schijnen.......echt waar........
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Hey anietje
Ik weet het dat je heel goed moet opletten bij de Liddl vanwege de maten. Zoals het nu op het internet staat zijn het allemaal paardenmaten, 215 cm onderlengte......maar goed, longeerlijn of emmer is nooit weg, zeker niet als je een paard hebt die Blando heet en alles wil proeven, hahahaha......
Het ruitermes is wel handig!
AnitaJoeri schreef:ik koop niks meer voor Joepi,mijn huis schuur en op stal ligt genoeg,ik heb 3 zweetdekens,2 winterdekens een tussendeken.een paar zomerdekens een vliegendeken waardoor hij op hol is geslagen haha,6 halsters enz.Ik denk dat ik beter zelf kan gaan verkopen ,maar niet voor een euri hoor.
spettertjuh schreef:Nou oke dan ..... mag je Bizzy houden, krijg je wel marieke erbij en
Spetter wordt al genoeg verwend door Xenia en Kayleigh...heeft pas weer een chabrak gekregen van Kayleigh (wel een mooie)![]()
Lieve meiden zijn het hoor.......

Xeen schreef:spettertjuh schreef:Nou oke dan ..... mag je Bizzy houden, krijg je wel marieke erbij en
Spetter wordt al genoeg verwend door Xenia en Kayleigh...heeft pas weer een chabrak gekregen van Kayleigh (wel een mooie)![]()
Lieve meiden zijn het hoor.......
Spatter heeft alleen van mij een Halstertje en Slobber gehad
dat is niet veel
en Kay d'r chabrak is heeeél tof![]()

echt waar... 
Karin heeft weer het lekkere weer hoor