Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

asfact

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:11

leuke foto's zeg, wat een leuk stukje daar , die paardjes staan in een paradijsje, en zien er ook super tevreden uit,

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:29

Ja ze zijn er zo rustig. Owen was ook heel relaxt en opgewekter Haha! hij staat er super goed, maar toch.. mis m wel hoor!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:06

Ja, maar dat is logisch als je een hele tijd hem verzorgd hebt!

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:14

Haha! Haha! Haha! Mooi verslagje Daay.
Ik mis alleen nog wat boerderij diertjes.
Je bent de dik opgezwollen cavia's vergeten. Nagelbijten / Gniffelen
Die zaten in het hok waar we aan de koffie zaten. Knipoog Maar om nog eventjes iets aan te vullen Tong uitsteken
Vanmorgen had ik tussen half 10 en 10 uur afgesproken met Dayna, om vervolgens tussen half 11 en 11 uur bij Marjolijn en Sander aan te komen.
Daay een kleine misrekening gehad, dus zat nog wakker te worden.
Telefoon niet aan dus ik dacht wat nu?? Nagelbijten / Gniffelen
Maar ineens ging de foon en Daay was ineens klaarwakker Haha! Haha! Haha! Haha!
Geeft niet hoor, we waren toch netjes op tijd. Nagelbijten / Gniffelen
Ook ik was blij Owen toch wel weer te zien, alleen het rijden werd me toch even iets te veel dus heb ik dat aan Dayna over gelaten. Bloos
Tja het gemis zal ik toch altijd wel blijven houden van dit ventje, maar ik weet dat hij het goed heeft en dat hij gelukkig is, dus ben ik daar zeer tevreden over.
Toen Owen ons zag kwam hij ook gelijk naar ons toe, en dit was voor mij ook erg moeilijk.
Ook Daay had het toch even erg zwaar, dus wilde ik me toch wel even wat groter houden, maar op een gegeven moment lukte me dat toch niet echt meer. Verdrietig
Ben erg blij dat ik hem weer even heb gezien en geknuffeld, maar heb het er toch nog steeds wel moeilijk mee. Verdrietig
Zal ook wel mede oorzaak hebben van mijn pech het afgelopen jaar. Verward
Gelukkig gaat het met Ietsen de goede kant op dus heb ik nu afgesproken met Marjolijn, zodra ik met Ietsen naar buiten kan dat ik naar haar toe kom en dat we samen een ritje gaan maken.
Dat is wel niet gelijk volgende week, dat duurt nog wel even, maar we houden verder toch wel contact Bloos
Ben vandaag wel erg laat met mij reactie, maar moest na Owen nog naar Rotterdam voor een verjaardag, en ben net klaar met Ietsen, want dat gaat ook gewoon door Nagelbijten / Gniffelen

De foto's zijn wel erg leuk geworden Daay, ik wil ze allemaal hebben van je. Knipoog

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:15

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:16

Komt helemaal goed, Wil. Zet ze op een schijfje voor je.

ps het zijn er wel 80 hihi

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:17

xDaayx schreef:
Komt helemaal goed, Wil. Zet ze op een schijfje voor je.

ps het zijn er wel 80 hihi

wauwwww Haha! Haha! Haha!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 21:43

80! , Zozo! hihi

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 12:51

whaha die foto van een gelanceerde Anky whihoeeee.......
Leuke foto's van Owen, beter dat je nog contact hebt met de huidige eigenaar

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 17:25

Ja, dat vind ik ook leuk voor wil en dayna! zo kan je altijd nog eens gaan kijken.

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:32

Zijn we ook zeker nog wel van Plan An Knipoog
Maar heb wel een dipdag vandaag.
pfffff het zijn en blijven toch moeilijke dingen om je kind te verkopen. Bloos

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 18:42

Ja, dat kan ik me helemaal voorstellen.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 21:15

Ja, die Anky zeg! Ze staat overal in de schijnwerpers met de actie. Ik vind het wel sneu voor d'r maar het is toch een beetje de keerzijde van de roem. Als je dan een blunder maakt ziet meteen heel Nederland het. Ik hoop voor haar dat ze er weer gauw bovenop komt.

Vandaag weer een werk annex schooldag gehad. Vanmorgen mijn directeur geinterviewd en op film gezet. Dat was echt heel erg leuk. Daarna op school twee projectbesprekingen gehad, vier uren les en in de avond weer mijn eerste presentatie sinds het nieuwe schooljaar. Ondanks de drukte was het weer een leuke dag! Knipoog

Gister heb ik een beetje de technieken van Iris doorgenomen maar dat is nog niet zo makkelijk. Dat wordt weer een hoop oefenen voor Thom und Linda... Haha!

Esther, gaat het al beter met je zadel?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 21:20

ja gaat beter hoor.....Alleen is Bokito zwaar aan t puberen geslagen sinds zaterdag...pffff kan hem wel achter t behang plakken af en toe....
Vandaag ook weer behoorlijk aan t vechten geweest om hem in t gareel te krijgen, uiteindelijk ging die wel lekker naar mijn idee. Hoewel die t ff nodig vond om tijdens het aanspringen in galop dr ff een paar bokken uit te gooien...gek paard....

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 21:42

Staat paard Nagelbijten / Gniffelen maar puberen hoort er bij he Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 22:09

Ik ga maar even een berichtje plaatsen want anders staat de laatste zolang op dezelfde datum. Tong uitsteken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 22:11

Snackie schreef:

Eeeh staat = stout neem ik aan??? Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 22:14

Zooo Thom heeft hard gewerkt (not!). Hij heeft wel twee uur lekker op het land staan vreten. Met zijn heerlijke kont in het groene Langelaangras en hij zag er heel tevreden uit. Het was voor mij gewoon een avondje kletsen, thee drinken en lekker met Thom knuffelen. Mijn supergroom Dave deed de rest.

Heerlijk zo'n avondje relaxen... Schijnheilig

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 07:29

Serada schreef:
Snackie schreef:

Eeeh staat = stout neem ik aan??? Haha!

Ja Bloos

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 07:29

Wat heb jij een super groom zeg! ideaal!

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 07:52

Zo'n eentje wil ik er ook wel, waar kun je ze bestellen? Tong uitsteken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 08:21

xDaayx schreef:
Zo'n eentje wil ik er ook wel, waar kun je ze bestellen? Tong uitsteken

Je kan ze vinden in de Supergroomcatalogus. Het kost je wel wat maar dan heb je ook wat! Duivel

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 08:29

Hahah Haha!

Pff ben nu op mijn stage, moet voor vrijdag een afnemersanalyse af hebben. Wat een werk zeg, heb ik mij toch een beetje op verkeken. Vooral omdat ik een lastig product heb, aangezien we het zowel via de consumentenmarkt als de business to businessmarkt verkopen. Komt er dus eigenlijk op neer dat ik twee rapporten moet schrijven voor beide markten!! Ben bijna klaar met het consumentendeel, maar ik heb nog maar twee dagen dus dat gaat bikkelen worden!

Die stomme regen! Ziet de wereld er gelijk zo treurig uit. Hoorde wel op de radio dat het in de loop van de dag zou opklaren vanuit het westen, dus als het meezit is het droog als ik naar stal ga Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 10:33

xDaayx schreef:
Hahah Haha!

Pff ben nu op mijn stage, moet voor vrijdag een afnemersanalyse af hebben. Wat een werk zeg, heb ik mij toch een beetje op verkeken. Vooral omdat ik een lastig product heb, aangezien we het zowel via de consumentenmarkt als de business to businessmarkt verkopen. Komt er dus eigenlijk op neer dat ik twee rapporten moet schrijven voor beide markten!! Ben bijna klaar met het consumentendeel, maar ik heb nog maar twee dagen dus dat gaat bikkelen worden!

Die stomme regen! Ziet de wereld er gelijk zo treurig uit. Hoorde wel op de radio dat het in de loop van de dag zou opklaren vanuit het westen, dus als het meezit is het droog als ik naar stal ga Haha!

Jeetje Daay, klinkt heavy zeg! Dat wordt dag en nacht werken volgens mij. Even een ander vraagje, hoelaat ga jij naar stal?

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 10:38

Serada schreef:
xDaayx schreef:
Hahah Haha!

Jeetje Daay, klinkt heavy zeg! Dat wordt dag en nacht werken volgens mij. Even een ander vraagje, hoelaat ga jij naar stal?

Heb het gezegd, Lin Tong uitsteken Dat ik op mijn stage was. Dat wordt zeker aanpoten, maar ik heb nu het consumentendeel af Haha! alleen de conclusie van dat deel nog haha!