Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hij staat er super goed, maar toch.. mis m wel hoor!!
Mooi verslagje Daay.
Maar om nog eventjes iets aan te vullen

xDaayx schreef:Komt helemaal goed, Wil. Zet ze op een schijfje voor je.
ps het zijn er wel 80 hihi

maar puberen hoort er bij he
Snackie schreef:Staat paardmaar puberen hoort er bij he
Serada schreef:Snackie schreef:Staat paardmaar puberen hoort er bij he
Eeeh staat = stout neem ik aan???
xDaayx schreef:Zo'n eentje wil ik er ook wel, waar kun je ze bestellen?
xDaayx schreef:Hahah![]()
Pff ben nu op mijn stage, moet voor vrijdag een afnemersanalyse af hebben. Wat een werk zeg, heb ik mij toch een beetje op verkeken. Vooral omdat ik een lastig product heb, aangezien we het zowel via de consumentenmarkt als de business to businessmarkt verkopen. Komt er dus eigenlijk op neer dat ik twee rapporten moet schrijven voor beide markten!! Ben bijna klaar met het consumentendeel, maar ik heb nog maar twee dagen dus dat gaat bikkelen worden!
Die stomme regen! Ziet de wereld er gelijk zo treurig uit. Hoorde wel op de radio dat het in de loop van de dag zou opklaren vanuit het westen, dus als het meezit is het droog als ik naar stal ga
Serada schreef:xDaayx schreef:Hahah![]()
Pff ben nu op mijn stage, moet voor vrijdag een afnemersanalyse af hebben. Wat een werk zeg, heb ik mij toch een beetje op verkeken. Vooral omdat ik een lastig product heb, aangezien we het zowel via de consumentenmarkt als de business to businessmarkt verkopen. Komt er dus eigenlijk op neer dat ik twee rapporten moet schrijven voor beide markten!! Ben bijna klaar met het consumentendeel, maar ik heb nog maar twee dagen dus dat gaat bikkelen worden!
Die stomme regen! Ziet de wereld er gelijk zo treurig uit. Hoorde wel op de radio dat het in de loop van de dag zou opklaren vanuit het westen, dus als het meezit is het droog als ik naar stal ga
Jeetje Daay, klinkt heavy zeg! Dat wordt dag en nacht werken volgens mij. Even een ander vraagje, hoelaat ga jij naar stal?
Dat ik op mijn stage was. Dat wordt zeker aanpoten, maar ik heb nu het consumentendeel af
alleen de conclusie van dat deel nog haha!