benookduiker schreef:ATE schreef:
De 80 staat voor 80 minuten duiktijd dus de tijd dat je onderwater bent en dieper zit dan 1.5 meter
Wil je me dronken hebben
nou wil wel eens zien jou dronken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
benookduiker schreef:ATE schreef:
De 80 staat voor 80 minuten duiktijd dus de tijd dat je onderwater bent en dieper zit dan 1.5 meter
Wil je me dronken hebben

meelen schreef:ATE schreef:7 gaat winnen
Ik heet 10 hoor.

natuur5D schreef:ik moet nu even boodschappen doen en

natuur5D schreef:een groepsfoto van iedereen te paard is natuurlijk nog spectaculairder
natuur5D schreef:ik moet nu even boodschappen doen en
xan schreef:natuur5D schreef:ik moet nu even boodschappen doen en
Natuur5D, er gaat steeds wat fout met jou plaatjes. Althans bij mij.
niet iedereen heeft zo n goeie juf gehad met cursus xan

meelen schreef:natuur5D schreef:een groepsfoto van iedereen te paard is natuurlijk nog spectaculairder
Hahaha, Sanne en ik samen op Tornado
ernaast ! 
LIQUITA schreef:ATE schreef:naakt????????????
Gelukkig kan ik fotoshoppen

iRiS_mIkEy schreef:WE MOETEN NOG OP GAAN SCHIETEN MET VERZINNEN..!!![]()
LIQUITA schreef:Dus iedreeen SNEL een foto van jezelf (met of zonder paard) opsturen....via email (adres te krijgen via PM) of via PM. Dan kan ik er aan beginnen, want voor je het weet zitten we op pagina 500!!!!
meelen schreef:Waar zit zo'n winkel dan ?

LIQUITA schreef:meelen schreef:Waar zit zo'n winkel dan ?
Ach...overal
ATE schreef:LIQUITA schreef:Dus iedreeen SNEL een foto van jezelf (met of zonder paard) opsturen....via email (adres te krijgen via PM) of via PM. Dan kan ik er aan beginnen, want voor je het weet zitten we op pagina 500!!!!
jij maakt toch wel ff mooie foto van mij en ate ?

.
meelen schreef:@LIQUITA , die heb je zeker snel gewijzigd he?!

ATE schreef:LIQUITA schreef:Dus iedreeen SNEL een foto van jezelf (met of zonder paard) opsturen....via email (adres te krijgen via PM) of via PM. Dan kan ik er aan beginnen, want voor je het weet zitten we op pagina 500!!!!
jij maakt toch wel ff mooie foto van mij en ate ?
xan schreef:Liquita wanneer ben jij op de manege om evt foto's te nemen ???

en niet iets geeft.