Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Lucy

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 23:39

haha nee wist ik ook niet!
dacht wel dat ze samen een stal hadden of zoiets, maar wist niet dat ze en stel zijn.

waar zie je dat in je bit dan? (blz)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 23:42

goh is natuurlijk ook geen toeval dat ze samen op die foto staan :Y)
en op de foto van de groom van minderhoud zie je gal ook rijden volgens mij :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:46

Groom? Waar zie jij een groom? Ik ging net even googlen omdat ik het nu zeker wilde weten en toen stond op de wiki van hans peter dat die een relatie heeft met edward gal. Dus ze hebben en een stal samen en wonen samen.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 23:49

haha oke wist wel dat ze homo zijn en samen een stal hadden, maar verder niet de link gelegd :Y)
die groom is op blz 22, daar heeft peter minderhoud het een stukje over zijn groom :p
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 15-01-12 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:50

Oh dat is al jaren zo... Edward Gal had eerst relatie met een vrouw... hoe heet ze nou... die zit ook in de paarden... Nicole ofzoiets die helpt hem ook nog steeds met trainingen enzo.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 23:52

Nicole Werner? dat is zijn zakenpartner in iedergeval

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:54

Volgens mij wel... maar goed ik ben totaal geen Gal-fan.... ben niet zo gecharmeerd van paarden die hun voorbenen achter hun oren kunnen leggen maar dan hun achterbenen niet meer normaal kunnen optillen.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 23:58

whahahahaha _O-
ik wist niet zo veel over hem en hoorde van iemand dat hij altijd heel vriendelijk reed enzo,
nou toen zag ik een stukje waar ze iemand anders training aan het filmen waren en toen kwam hij ook langs (hij flitste langs maar het viel me even op), nou ik werd niet blij van wat hij allemaal met zn handen aan het doen was!
zou wel moment opname zijn geweest maar vind m meteen niet zo leuk meer..

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:02

hij maakt een breiwerkje Lucy ;) maar zonder gekheid... zoek Carl Hester eens op... dat vind ik veel mooier.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 00:14

heb ff stukje van carl hester opgezocht (niet de proef, dan zie je teminste hoe ze ECHT rijden en niet alleen in de proef) en vind ik er idd echt fijn uitzien!
hele mooie stille vriendelijke hand.
hij kreeg wat tips over de gallop en wissels en je ziet echt dat hij heel erg bezig is met zijn paard en je ziet steeds even een handje naar voren gaan om te belonen enzo

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 00:28

haha heb nu na carl hester ff Gal opgezocht.. oke zo na elkaar zie je het nog veel erger!
hij doet echt veeel met zn handen, je ziet de heletijd dat hij in de mond van het paard werkt, en toen het paard in plaats van vanuit passage naar grotere/vlottere draf een gallop pasje deed kreeg hij even een flinke ruk in zn mond...
Carl Hester ziet er veeeeel losser, soepeler en ontspannender uit!

maar ik ga nu slapen want dat was ik een uur geleden eigenlijk al van plan :+ gelukkig ben ik morgen vrij

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 08:58

_Lucy schreef:
haha oke wist wel dat ze homo zijn en samen een stal hadden, maar verder niet de link gelegd :Y)
die groom is op blz 22, daar heeft peter minderhoud het een stukje over zijn groom :p

Dan heb jij een andere bit dan ik, want in mijn bit staat op blz 22 de bitmodelactie.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 09:32

Ik ben sowieso niet zo van die hoge dressuur top...
Er was dus deze twee weken de ICNN in drachten met de intrnationale ruiters.
Ze zaten allemaal niet stil, benen klapperden en handen dus ook.
Pony liep met neusje eruit dan even zagen en hop het zag er weer mooi uit.

Ik weet niet ik dacht altijd dat de top maar met hun tenen hoefden te wiebelen om het paard een oefening te laten doen. Dat is dus niet zo :+

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 10:41

Oh haha, ik heb de bit van 12 januari 2012. Hij was dus toch aangekomen zaterdag avond.. Zaterdag rond 8uur zat ie nog niet in de bus maar zondag wel, beetje raar :p

Kom nu net aan bij het stuk over de ICNN Drachten :P

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:02

@Lucy: Ik ga inderdaad met hem samenwonen, ga namelijk in Nijmegen studeren en dan gaan we daar of in Groesbeek een huisje/appartementje zoeken :) Dus niet met hem gaan samenwonen... Tsja dat is nogal lastig ook omdat ik daar enorm naar toe leef dan heb ik ook geen gezeur hier thuis meer met m'n ouders en dat ik alles voor ze moet doen enzo.

Even nog over dat stalgenootje, evelijn jij zegt dat ik ze beter kwijt dan rijk ben maar toch is dat niet zo, dankzij hun komt Ferro veel buiten op een dag, in mijn eentje red ik dat niet dan komt hij alleen buiten wanneer ik er ben. Nu komt hij ook de hele ochtend buiten (ongeveer 4 uur) en daarna ook nog een uur met mij of ik longeer nog even met hem. Dus zonder hen kan ik ook echt niet, zij doen hem sowieso al 1x per week op de dagen dat ik moet werken.

Vandaag beginnen m'n eerste toetsen, ze hebben ineens bedacht om bijna alle toetsen in de aula te geven zodat we er aan wennen dat straks de centraal examens ook in de gymzalen zijn en je dan met veel mensen daar zit. Ik zat gelijk in de stress omdat de aula voor 90% uit glas bestaat en er dus enorm veel afleiding voor me is. Heb nu met mezelf afgesproken dat ik het vandaag gewoon ga proberen en mocht het echt niet lukken ik even met m'n mentor overleg voor een andere oplossing. Ben alleen bang dat die er niet zal zijn want ze zullen echt niet speciaal voor mij een extra lokaal nemen met een docent alleen voor mij. In het dislecten lokaal kan ik ook niet want die is echt enorm vol...

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 11:30

pff wat stom ella! vind ik ook niet echt handig, een toets geven in een aula met zo veel glas..
maar nu je weet dat je adhd hebt kan je toch ook extra tijd krijgen en in het 'extra tijd lokaal'?
bij ons deden ze iedereen met extra tijd bij elkaar, mensen met dyslexie en adhd ook (de adhders die extra tijd hadden teminste, volgens mij kregen ze niet allemaal extra tijd dus weet niet of jij daar onder valt?)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:35

_Lucy schreef:
pff wat stom ella! vind ik ook niet echt handig, een toets geven in een aula met zo veel glas..
maar nu je weet dat je adhd hebt kan je toch ook extra tijd krijgen en in het 'extra tijd lokaal'?
bij ons deden ze iedereen met extra tijd bij elkaar, mensen met dyslexie en adhd ook (de adhders die extra tijd hadden teminste, volgens mij kregen ze niet allemaal extra tijd dus weet niet of jij daar onder valt?)

helaas hier krijgen mensen met adhd géén verlenging omdat die vaak juist snel klaar zijn. Dat probleem heb ik ook, ik ben het zat na een tijdje en ga de boel afraffelen omdat ik zo snel mogelijk weg wil. Was vroeger op de TL ook binnen 1uur klaar bij een 2 uurs toets, nu heb ik dat iets minder maar ben nog steeds ruim optijd klaar. Dus om die reden mag ik niet in het dyslecten lokaal zitten. Dat lokaal is ook echt overvol dus ze kunnen niet meer leerlingen daar plaatsen en ze willen ook niet nog een lokaal vrij maken voor de 'overige' leerlingen die om wat voor reden dan ook niet goed functioneren in de aula. Naja ik heb het er wel met m'n mentor over als ik merk dat het écht niet gaat maar ik moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat ik nou eenmaal best vlot ben.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 11:49

ja maar daarom kregen ze bij ons juist extra tijd, omdat je je moeilijker kan consentreren, en het voor veel ook fijner is om met een kleiner geroepje in een lokaal te zitten.
maar bij ons zat het ook nooit zo vol, dan deden ze er nog een lokaal bij zodat er niet te veel in een lokaal zaten..
maarja dat is bij elke school natuurlijk anders..

ik heb met mijn dyslectie eigenlijk ook nooit extra tijd nodig bij een toets, maar vind het toch wel fijn dat ik het wel heb als ik het een keer nodig heb.
ik merk bijvoorbeeld ook wel dat ik een stuk langzamer moet lezen en me goed moet concentreren, anders lees ik gewoon iets anders dan er staat of lees ik over de helft heen..
en ik moet met schrijven over de simpelste dingetjes nadenken anders maak ik van die hele 'domme' foutjes, verkeerde ij ofzo
of als ik al verder denk dan dat ik schrijf gaat het ook nooit helemaal goed xD
maarja dat het niveau voor mij niet moeilijk was speelde ook wel mee, ik was eigenlijk altijd wel snel klaar.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 16:50

Meiden!! ik ben zenuwwapsig!!!!!! morgen eindpresentie brr!!!!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:07

Zo was een lange dag vandaag op stage, zit nu in de bus. Sjoerd en ik moesten nog even naar de Gamma rijden want een tl lamp was kaduuk gegaan en een bout van de trimtafel was doorgedraaid. Dus we hebben nog wel even iets anders kunnen doen gelukkig.
Zometeen boodschappen doen en dan lekker uitrusten. Vnaaf weer gtst! Eindigde niet leuk vrijdag dus ben benieuwd hoe het nu verder gaat!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:14

gewoon kwartover 1 presenteren en 17uur pas eten en 20.00!! pas de uitslag AAHHHHH

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 17:16

_Lucy schreef:
Oh haha, ik heb de bit van 12 januari 2012. Hij was dus toch aangekomen zaterdag avond.. Zaterdag rond 8uur zat ie nog niet in de bus maar zondag wel, beetje raar :p

Kom nu net aan bij het stuk over de ICNN Drachten :P

Ik heb bit nummer 191 met een meisje en 2 paarden voorop. Weet je zeker dat jij de bit hebt? Je had het namelijk over de hoefslag die niet binnen was gekomen...

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 18:05

Oh Whaha ik had het idd over hoefslag xD
Sorry :o had helemaal niet door dat je t over de bit had.. Al heb ik het wel geschreven.. Niet helemaal wakker dus :+

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:16

Hahaha slimmie :P

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:20

brrr brrr brrrrrr