Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EllaBellaah schreef:oh hebben ze tegen mij niks over gezegt en staat ook niet in de bijsluiter... Wel idd de hele dag veel drinken
L_bonsai_L schreef:ik zou denk ik idd ook voor shadow kiezen.
en je kan je dekje toch alsnog houden? ookal is ie te groot (denk dat dat t probleem was)
dan heb je er misschien nog iets aan als je later een ander paardje gaat rijden.
ik heb ook dekjes en die gebruik ik nooit, maar vind t toch zonde om weg te doen..
Maren schreef:nouja ik kan hem wel blijven houden maar ik heb er dan niks meer aan![]()
ik moet nu inderdaad tussen swieber en shadow kiezen. maar ik ben echt aan het twijfelen. want swieber is gewoon een ontzettend makkelijk paard die wel even loopt voor je. en shadow moet je echt rijden. en dat delen gaat niet lukken want dat wil onze stalbaas niet... ik weet ook niet waarom.![]()
ik heb ook zoiets dat swieber nu ook al 28 is en dat hij zijn pensioen wel nodig heeften shadow is nu 14 en die heeft een knie die steeds op slot springt en als we willen dat dat over gaat moet hij weer aan het werk. en hij heeft een handige kleine ruiter nodig en de stalbaas zegt dat ik dat ben
aerdenhout1 schreef:Maren schreef:nouja ik kan hem wel blijven houden maar ik heb er dan niks meer aan![]()
ik moet nu inderdaad tussen swieber en shadow kiezen. maar ik ben echt aan het twijfelen. want swieber is gewoon een ontzettend makkelijk paard die wel even loopt voor je. en shadow moet je echt rijden. en dat delen gaat niet lukken want dat wil onze stalbaas niet... ik weet ook niet waarom.![]()
ik heb ook zoiets dat swieber nu ook al 28 is en dat hij zijn pensioen wel nodig heeften shadow is nu 14 en die heeft een knie die steeds op slot springt en als we willen dat dat over gaat moet hij weer aan het werk. en hij heeft een handige kleine ruiter nodig en de stalbaas zegt dat ik dat ben
EEEUH...stalbazin dan altijd nog! En Swieber is nog lang niet aan zijn pensioen toe Maren!
Als je dat denkt dan ben je toch iets minder paarden mens als ik dacht!
Ik vind het niet zo leuk om dit soort dingen te lezen hier op bokt, als jij dacht dat Swieber te oud was, dan had je er niet meer op moeten gaan zitten, of in elk geval moeten overleggen met mij!
Ik kom nu een beetje over als zou ik Swieber door laten werken terwijl hij het eigenlijk niet zo leuk meer vind!
Jammer dit, heel jammer!
Moeten maar even praten van de week!