Leuk is dat he, superschattig. Lief heeft niet zo'n baard als normaal nog, maar goed nu stond ze natuurlijk snachts binnen en bleven de lampen savonds langer aan, ipv dat ze in september ook snachts stond en in het donker scheelt wel qua vacht!
als ik moet scheren, wordt het weer een streepje, een brazilian wax
cassandra84
Geplaatst: 09-11-11 08:48
Heel veel sterkte met Hill.
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-11 09:17
Veel sterkte met Hill..
Mijn ouwe gaat weer als de brandweer op dr nieuwe shoes Heeft even een weekje gekwakkeld, maar nu weer fit
En ik ben helemaal blij met deze foto
Zo, net weer sollicitaties verstuurd, en nu mn auto naar de keurder brengen..
Zal morgen proberen het een beetje uit te leggen. Lig nu in bed en ben doodop. Een te lang verhaal voor de telefoon. Het is allemaal niet erg duidelijk, maar er zijn beschadigingen aan het bot gevonden, mogelijk een breuk
Ik hoop dat Hill een beetje opknapt van zijn medicatie. Voor jou nu...rust een beetje uit van deze dag
cykie
Geplaatst: 09-11-11 23:23
Sterkte Sec! Hoop ook dat hij opknapt van zijn medicatie. Arme Hill
Fa is trouwen ook niet kaal. Vandaag weer in de buitenbak gereden. Ik heb de gebruiksaanwijzing weer gevonden. Vorige keer ging het wat moeizaam. Het begin is altijd moeilijk. Het is en blijft een diesel. Maar uiteindelijk liep ie wel lekker.
taverno
Geplaatst: 10-11-11 08:34
Goedemorgen
Hoogste tijd om op te staan.
Cynth. ik hoorde dat jij een videoband van mij hebt gekregen?
Klopt Marion! Ik zal aan mn vader vragen of hij deze band op dvd wil zetten. Doet ie vast wel. Hij kan wel een bedrijfje beginnen Pure business! Kun je weer genieten van de hele oude beelden
taverno
Geplaatst: 10-11-11 09:35
Tof,er is sindsdien wel wat verandert op stal.
secricible
Geplaatst: 10-11-11 09:49
Zoals beloofd dus het verhaal
Dinsdag dus een ellendig paard in de stal gevonden, arts is geweest en die dacht direct aan een tumor of sinusitis, ontsteking in de bijholtes. Beide niet meer te behandelen voor Hill dus wat hij voorstelde was foto's maken voor de zekerheid en als hij gelijk had zouden we met een lege trailer naar huis rijden... Dus woensdagmiddag naar de kliniek gegaan en eerst foto's gemaakt. Op de foto's was niets te vinden, behalve een bult (maar die hadden we al gezien aan de buitenkant..), en op 1 van de foto was een klein kruisje te zien wat ze niet konden plaatsen. Hij kon me ook niet vertellen wat het was. De oorzaak van de pus konden ze ook niet zien. Helaas vallen op een rontgenfoto alle botten over elkaar, dus op de foto's was heel veel chaos te zien van alle botten en beenderen en holtes, dus moeilijk om er echt iets uit te halen.
Voorstel was om door te gaan voor een echo, dus ze hebben zijn kop geschoren en toen kwam er een tweede bult tevoorschijn, naast de andere. Koppie onder de echo en daar was wel iets te zien. Onder beide bulten is een grote ravage van bot te zien, stukjes botsplinters en op 1 plek lijkt het alsof er een krater zit met een stuk bot er onder. Dat zal hoogst waarschijnlijk een breuk zijn, maar helaas kun je met de echo alleen op de oppervlakte kijken, dus we weten niet of er dieper nog meer rommel zit.
Daarna nog een scoop gemaakt, omdat de oorzaak van de ontsteking niet gevonden werd en ze een sinusitis nog niet uit konden sluiten. Op de scoop kwamen er overal vandaan kleine beetjes pus, maar de haard was nergens te vinden. Ook daar dus geen oorzaak mee gevonden.
Nu zou de beste optie zijn om een CTscan te maken, maar daarvoor moet hij onder narcose en Hill heeft een hartruis dus dat risico wil ik niet meer nemen. Bovendien verandert het weinig aan de mogelijkheden bij het behandelen...
Op dit moment hebben ze nog weinig hoop, maar willen ze ook niet opgeven. De ravage op zijn hoofd moet rustig worden en dan zou hij er nog oud mee kunnen worden. De bulten gaan echter niet meer weg. Hij mag nu 2 weken proberen om te herstellen op pijnstillers, antibiotica en zalf om de zwelling te helpen weg te trekken. Lukt dat niet is er helaas maar 1 mogelijkheid. Een tumor hebben ze niet gevonden, maar willen ze ook niet uitsluiten.
Grote vraag is hoe die ravage ontstaan is. Enige verklaring volgens de DA is dat hij een klap moet hebben gehad of zich gruwelijk hard heeft gestoten, maar er is nooit never een wond te zien geweest en dat vind ik zoooo vreemd... Dus voorlopig heb ik nog heel veel twijfels over hoe dit ontstaan is. Naar mijn idee moet dit van binnenuit zijn gekomen, maar de enige verklaring is een klap van buitenaf.
Joh sec heftig zeg, waar zit het dan op zn hoofd? Op zn wang/ kaak? eronder? Maar waarom denk je dat het van binnenuit komt? Was het niet accuut dan? had hij altijd al een bult?
Iig veel sterkte, ik hoop dat de medicatie aanslaat
secricible
Geplaatst: 10-11-11 11:00
Op het voorhoofd, tussen zijn ogen. Er is geen wond geweest oid dus kan me weinig voorstellen bij een klap omdat hij nooit een wond heeft gehad. Bult zat er opeens, maar zat er al een paar weken voor hij ergens last van kreeg. Ze dachten aan een schiefeltje, maar het is dus veel meer. Zwelling pus enzo is binnen een paar uur gebeurd.
Wat een heftig verhaal Secricible. Ik hoop zo voor jullie dat Hill opknapt. Duimen draaien maar.
cassandra84
Geplaatst: 10-11-11 13:03
Jeetje Sec echt heftig om te lezen. Heel veel sterkte Sec en jullie. Met zijn allen duimen maar.
taverno
Geplaatst: 10-11-11 17:33
Het was heerlijk weer vanmiddag op stal.Moest er al vroeg zijn voor de smid en daarna heeft stalgenootje Tence gereden over de baan waar hij lekker actief was.