Lay schreef:Pffff Poes is al de hele dag vervelend onrustig..... Ze wilde gister de medicijnen niet innemen..... En dit krijg je er helaas van....Een onrustige, niet lekker in haar vel zittende kat....
storm op komst
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Princesspres schreef:Jetta schreef:Kijk, al die oplossingen heb ik zelf ook wel bedacht, uitgevoerd e.d., ik ben best slim. Het geeft niet het gewenste resultaat. Daarom heb ik een waterkoker gekocht, voor mijn lieve paard. Die waterkoker gaat mooi in mijn kastje, kan ie niet misbruikt worden door mijn minder sociale stalgenoten, die ik helaas schijn te hebben. Bah, dat valt mij tegen!
![]()
heb ik iets gemist?!
sybje schreef:[/quote]Ik weet niet of ik me nu aangesproken moet voelen zie een paar pagina's terug en dan et eerste berichie..
Maar als het naar mij gericht is voel ik me in dat geval niet echt aangesproken en vind ik het een beetje overdreven.
Jetta schreef:sybje schreef:Ik weet niet of ik me nu aangesproken moet voelen zie een paar pagina's terug en dan et eerste berichie..
Maar als het naar mij gericht is voel ik me in dat geval niet echt aangesproken en vind ik het een beetje overdreven.
[/quote]