heb nu nog geen oranje aan. doe vanavond wel m'n oranje/blauwe shirt aan. heb verder geen oranje (behalve m'n fleece trui, maar dat is nu beetje warm). steef het oranje dekje ligt al op stal
Ik rij laatste tijd weer met mijn hollandcollege shirt ... ook oranje ahah...maar die zitten in de was ...toen keek ik in mijn kast en dacht owja dat shirt heb ik ook nog joh
zijn jullie eigenlijk weleens bij de primark geweest? ik ben er laatst geweest.. en ga volgende week weer.. alleen dan met iemand anders dies er nog nooit geweest vind het echt wel een leuke winkel.. heel goedkoop!
Nou toen ik er was lag alles over de hele vloer, de rij van de kassa zat tegen die van de pashokjes aan, iedereen liep te graaien en ze hadden niks leuks. Ook omdat alle rekken al bijna helemaal leeg waren
haha dan heb jij een andere ervaring dan ik ik vben soçohtends gegaan.. alles hing netjes op de rekken.. lag vrijwel niets op de vloer.. personeel was aardig *beveiliging daarentegen heel onaardig* en best wel leuke dingen.. kassa rij was helemaal leeg.. was meteen aan de beurt.. alleen bij de pashokjes was het wat drukker!
Ja nouja ik heb er 1 vlakbij m'n huis, daar is het eigenlijk nooit een zootje. Tenmiste heb het nog niet meegemaakt En daar hoef ik niet zover voor te rijden, Primark hebben we bijna een uur over gedaan om er alleen al te komen door alle files