VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 17:29

Hackie schreef:
:Z Morguh....

morge ?? hier is a middag hahahahhahahahahahahahahah

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:33

ATE schreef:
winnitou schreef:
Was gisteren even bij rowan gaan liggen, om 20.30 sliep ie nog niet, duurde ook nog wel even voordat hij in slaap viel maar ik schrok om 02.00 uur wakker. Ben toen maar even wat klusjes gaan doen. Was op hangen nieuwe was in de machine etc. vanmorgen waren we allebei al om kwart voor zeven uit bed. vorig schooljaar zaten we al in de auto op weg naar Westzaan en nu kunnen we nog lekker rustig thuis wat doen, wat een luxe!

lekker he rustig aan doen
heeft hij oook naar zijn zin op school?

Iedere dag iets meer, de eerste twee dagen had hij het er moeilijk mee dat hij geen vriendjes had vooral met buitenspelen. En iedere ochtend weer over ik wil niet overblijven, want ik heb niemand om mee te spelen... Gistermiddag kwam hij uit school met de mededeling dat hij een vriendje had en vanmiddag waren er weer 2 bij gekomen, Een wou al meteen met ons mee om te spelen maar hij moest naar zijn oma toe. Dus dat wordt volgende week...
Dus in een week tijd vind ik dat hij het al aardig doet.
Ja hij mist natuurlijk wel zijn vriendjes van zijn andere school maar ookdat zal wel wennen...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:44

Ik ga zowaar a.s. zondag weer eens naar de manege. Een kindloze zondag (of komt ie toch 's avonds weer thuis).
Van de weekenden daarna is het van de 10 maar 1 weekend (lees zondag) dat hij naar zijn vader kan want paps gaat naast de zaterdagen ook die zondagen aan het werk. Kwestie van keuzes maken he!!!!
Heb denk ik net iets te veel uitgekeken naar een vrijgezellen weekend. Het voordeel is dat we wel nog heel vaak naar de camping kunnen als het redelijk weer is.
Maar volgens mij snappen jullie wel waar ik hem in gedachten voor uitmaak.....

winnitou

Re: VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:45

zit ik hier toch weer eens in mijn eentje te ******

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:38

moet eerlijk bekennen dat ik geen fut heb om alles terug te lezen.
ben tussen door maar wat aan het opruimen hier.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:38

ga zo afsluiten. lekker mijn bedje in,
welterusten allemaal

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 23:18

winnitou schreef:
welterusten allemaal

ik zal de jurk als ik niet vergeet zondag ff in me kast liggen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 07:40

Goeiemorgen!!!

Wat een weertje weer, en het ruikt heerlijk buiten.

We gaan zo op weg naar Putten om Liuiqta naar haar nieuwe stekkie te brengen. Ik zal jullie vertellen dat ik niet eens een rot gevoel heb :o . Geen idee hoe ik straks ga reageren natuurlijk, maar dat zullen we wel zien.

Afscheid nemen is niet leuk.
Afscheid nemen is niet fijn.
Maar een echt afscheid is het niet,
want je mag nu lekker paard zijn.

Gelukkig!!!Je bent niet uit mijn leven verdwenen.
En dat voelt erg fijn.
Ik kan naar je toe komen,
en dan lekker bij je zijn.

Je bent en blijft mijn alles,
mijn mooiste en liefste PRINSES.
Ik hoop dat je super oud mag worden.
LIQUITA, YOU ARE THE BEST!!!!

Afbeelding

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:02

ATE schreef:
winnitou schreef:
welterusten allemaal

ik zal de jurk als ik niet vergeet zondag ff in me kast liggen

je bent een kanjer, dank je

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:04

LIQUITA schreef:
Goeiemorgen!!!

Wat een weertje weer, en het ruikt heerlijk buiten.

We gaan zo op weg naar Putten om Liuiqta naar haar nieuwe stekkie te brengen. Ik zal jullie vertellen dat ik niet eens een rot gevoel heb :o . Geen idee hoe ik straks ga reageren natuurlijk, maar dat zullen we wel zien.

Afscheid nemen is niet leuk.
Afscheid nemen is niet fijn.
Maar een echt afscheid is het niet,
want je mag nu lekker paard zijn.

Gelukkig!!!Je bent niet uit mijn leven verdwenen.
En dat voelt erg fijn.
Ik kan naar je toe komen,
en dan lekker bij je zijn.

Je bent en blijft mijn alles,
mijn mooiste en liefste PRINSES.
Ik hoop dat je super oud mag worden.
LIQUITA, YOU ARE THE BEST!!!!

Afbeelding

Weet niet of je het nog leest voor je vertrekt maar wens jullie sterkte en een fijne dag toe, hoe moeilijk ook, maar er iets moois van!

een dikke knuffel voor Liquita

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:51

@winnitie;Het komt uit eindelijk allemaal goed hoor,ik weet het het is een *** gevoel als ze bij je huilen om dat ze hun vriendjes zo missen en zeggen terug te willen.Ik heb het allemaal mee gemaakt,bij Lars ging het ook zo.Gelukkig goed op genomen in de klas en nu heeft hij zoveel vriendjes hier.Tot een jaar geleden ,we wonen hier nu 3.5 jaar heeft ie nog wel eens een terugval gehad dat hij terug wilde maar nu niet meer er ging steeds meer tijd tussen zitten voordat dat weer gebeurde.Nu gaat het prima met hem.je hebt ook geen gemakkelijke ex man als ik je verhalen zo lees,hopelijk gaat ie nog bijdraaien.Met mijn ex gaat het nu met ons contact beter dan ooit,dat is erg fijn.Als er bij mij of hem iets is passen we het op elkaar aan geen enkel probleem,hij had hem 2 jaar geleden mee genomen naar Nieuw zeeland naar zijn zus die geemigreerd was.Dat vond ik wel heel erg ver maar dacht hij is in goede handen en hij heeft een pracht tijd gehad daar(vakantie ).hoop voor jou dat het ook zo allemaal kan strakjes.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 12:46

Zo ... we zijn op de terug weg. Alles is goed gegaan. Liquita was heel rustig in de wei. De nieuwe vriendinnetjes boeide haar nog niet zo veel en anders om ook niet. Ze vond De ruinen in het land naast haar veel interessanter. Ik ben in ieder geval met een gerust hart weg gegaan. alle mensen waren super aardig. Heb nog wat foto's en een filmpje gemaakt. die volgen later, zit nu in De auto. stonden stil voor een kapotte vecht brug. nu rijden we weer langzaam . moet wel heel nodig plassen. Whaha ha .
nou tot Laterr maar weer. Doegie .

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 12:50

LIQUITA schreef:
Zo ... we zijn op de terug weg. Alles is goed gegaan. Liquita was heel rustig in de wei. De nieuwe vriendinnetjes boeide haar nog niet zo veel en anders om ook niet. Ze vond De ruinen in het land naast haar veel interessanter. Ik ben in ieder geval met een gerust hart weg gegaan. alle mensen waren super aardig. Heb nog wat foto's en een filmpje gemaakt. die volgen later, zit nu in De auto. stonden stil voor een kapotte vecht brug. nu rijden we weer langzaam . moet wel heel nodig plassen. Whaha ha .
nou tot Laterr maar weer. Doegie .

Wat goed om te horen dat het allemaal goed is verlopen,geeft je wel veel meer rust denk ik.Nu je weet dat ze prima staat.
Ben benieuwd naar het filmpje en foto`s

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 17:05

Thanks!!!

Hier dan de foto's.

Liquita mocht eerst in haar eentje de wei verkennen. Nou, dat was al snel goed hoor.
Afbeelding

Afbeelding

Het was even rennen en bokken toen de andere merrie's de wei op kwamen. Maar al snel keerde de rust terug (zie filmpje).
Hier staat Liquita nog in haar eentje. De 7 andere merrie's staan helemaal aan de andere kant van de wei.
Afbeelding

En nog een BIG HUG en een KNUFFEL voor dat we weg gingen.
Afbeelding

Afbeelding

Als het ff mee zit ga ik a.s. maandag al naar haar toe :j .

En dan hier de link naar het Filmpje: Liquita's eerste dag in Putten.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:40

heb net ff filmpje gekeken duurd echt mega lang voor geladen is maar wel erg leuk om te zien
ga je maandag al naar haar toe?????????
ben je wat vergeten ???

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:56

Nicole1995 schreef:
@winnitie;Het komt uit eindelijk allemaal goed hoor,ik weet het het is een *** gevoel als ze bij je huilen om dat ze hun vriendjes zo missen en zeggen terug te willen.Ik heb het allemaal mee gemaakt,bij Lars ging het ook zo.Gelukkig goed op genomen in de klas en nu heeft hij zoveel vriendjes hier.Tot een jaar geleden ,we wonen hier nu 3.5 jaar heeft ie nog wel eens een terugval gehad dat hij terug wilde maar nu niet meer er ging steeds meer tijd tussen zitten voordat dat weer gebeurde.Nu gaat het prima met hem.je hebt ook geen gemakkelijke ex man als ik je verhalen zo lees,hopelijk gaat ie nog bijdraaien.Met mijn ex gaat het nu met ons contact beter dan ooit,dat is erg fijn.Als er bij mij of hem iets is passen we het op elkaar aan geen enkel probleem,hij had hem 2 jaar geleden mee genomen naar Nieuw zeeland naar zijn zus die geemigreerd was.Dat vond ik wel heel erg ver maar dacht hij is in goede handen en hij heeft een pracht tijd gehad daar(vakantie ).hoop voor jou dat het ook zo allemaal kan strakjes.

Hoop het wel, nu kan ik hem af en toe wel een trap voor zijn kont geven en dat is zachtjes uitgedrukt.
en alles is de gewoonste zaak van de wereld, Maar nou wil meneer wel wat anders omdat hij alle weekenden werkt. Nou zoals de afspraak is: in het weekend bij mij dan de dinsdag erna bij paps. Hoera ik kan de komende 10 weken heel vaak weer paardrijden op dinsdag (eerst weer zien dan geloven ) en paps gaat dan ook met hem naar het zwembad voor de zwemles(ja alles inclusief).
Laatst bijgewerkt door winnitou op 22-08-09 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:58

LIQUITA schreef:
Thanks!!!

Hier dan de foto's.

Liquita mocht eerst in haar eentje de wei verkennen. Nou, dat was al snel goed hoor.
Afbeelding

Afbeelding

Het was even rennen en bokken toen de andere merrie's de wei op kwamen. Maar al snel keerde de rust terug (zie filmpje).
Hier staat Liquita nog in haar eentje. De 7 andere merrie's staan helemaal aan de andere kant van de wei.
Afbeelding

En nog een BIG HUG en een KNUFFEL voor dat we weg gingen.
Afbeelding

Afbeelding

Als het ff mee zit ga ik a.s. maandag al naar haar toe :j .

En dan hier de link naar het Filmpje: Liquita's eerste dag in Putten.

ook een mooie omgeving om op kamp te gaan. Twee vliegen in een klap dan.
Was het erg emotioneel voor je, het afscheid nemen?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 18:19

ATE schreef:
heb net ff filmpje gekeken duurd echt mega lang voor geladen is maar wel erg leuk om te zien
ga je maandag al naar haar toe?????????
ben je wat vergeten ???

Whahaha..dat was dus niet ff het filmpje bekijken. Ik krijg het filmpje meteen te zien :P .

Maar ik ga inderdaad a.s. maandag al naar haar toe. Enneh...wat moet ik dan vergeten zijn :? . Of bedoel je dat je vindt dat ik al snel naar haar toe ga???

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 18:21

winnitou schreef:
ook een mooie omgeving om op kamp te gaan. Twee vliegen in een klap dan.
Was het erg emotioneel voor je, het afscheid nemen?
NOU...toevallig sla ik ook twee vliegen in één klap :j . We gaan in september naar Wolfheze en volgend jaar weer 2X naar Kootwijk en dat ligt in dezelfde omgeving.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 18:22

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:

Hoop het wel, nu kan ik hem af en toe wel een trap voor zijn kont geven en dat is zachtjes uitgedrukt.
en alles is de gewoonste zaak van de wereld, Maar nou wil meneer wel wat anders omdat hij alle weekenden werkt. Nou zoals de afspraak is: in het weekend bij mij dan de dinsdag erna bij paps. Hoera ik kan de komende 10 weken heel vaak weer paardrijden op dinsdag (eerst weer zien dan geloven ) en paps gaat dan ook met hem naar het zwembad voor de zwemles(ja alles inclusief).

Wat super voor je!!! Nu inderdaad maar hopen dat hij zich aan de afspraak houdt. Ik zal voor je duimen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 18:26

Ik denk dat ik vanavond maar eens verder ga met de vakantie foto's. Nog maar 25 pagina's en een paar berichten en we zitten weer aan het einde van Part 5.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:26

Bah ik word niet goed van de KNP (en voor heen ook al niet van het net maar daar ben ik van verlost (hoop ik)
Heb mijn mobiele internet bij KPN, gaan nu opeens weer mijn facturen richting Westzaan.
Wat een bureaucratisch stom log systeem hebben ze daar. Je heb nooit de goede aan de telefoon altijd weer een andere afdeling, na tijden wordt er gezegd dat je uiteindelijk toch een ander telefoon nummer moet hebben waar je weer ellenlang in de wachtstand blijft hangen en de meter maar doortikken (+ de kosten van de mobiele telefoon).
Heb het er toch zo mee gehad.
Wil hier wel een vaste telefoonaansluiting maar schijn dan weer niet om KPN heen te kunnen aangezien ik hier nog Geen telefoonaansluiting heb zitten op mijn naam. Bah hoe raak je gefrusteerd.........
Laatst bijgewerkt door winnitou op 22-08-09 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:27

LIQUITA schreef:
Ik denk dat ik vanavond maar eens verder ga met de vakantie foto's. Nog maar 25 pagina's en een paar berichten en we zitten weer aan het einde van Part 5.

had je nou van mij al een foto?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 18:31

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:

Ja...ik heb een foto "gepikt" van Hyves van jullie huifkar vakantie :o Maar als je liever een andere wilt...stuur maar op hoor :j

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:38

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Ja...ik heb een foto "gepikt" van Hyves van jullie huifkar vakantie :o Maar als je liever een andere wilt...stuur maar op hoor :j

toch wel een leuke he?