Hackie schreef:Morguh....
morge ?? hier is a middag hahahahhahahahahahahahahah
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:winnitou schreef:Was gisteren even bij rowan gaan liggen, om 20.30 sliep ie nog niet, duurde ook nog wel even voordat hij in slaap viel maar ik schrok om 02.00 uur wakker. Ben toen maar even wat klusjes gaan doen. Was op hangen nieuwe was in de machine etc. vanmorgen waren we allebei al om kwart voor zeven uit bed. vorig schooljaar zaten we al in de auto op weg naar Westzaan en nu kunnen we nog lekker rustig thuis wat doen, wat een luxe!
lekker he rustig aan doen
heeft hij oook naar zijn zin op school?
. Geen idee hoe ik straks ga reageren natuurlijk, maar dat zullen we wel zien.
LIQUITA schreef:Goeiemorgen!!!
Wat een weertje weer, en het ruikt heerlijk buiten.
We gaan zo op weg naar Putten om Liuiqta naar haar nieuwe stekkie te brengen. Ik zal jullie vertellen dat ik niet eens een rot gevoel heb. Geen idee hoe ik straks ga reageren natuurlijk, maar dat zullen we wel zien.
Afscheid nemen is niet leuk.
Afscheid nemen is niet fijn.
Maar een echt afscheid is het niet,
want je mag nu lekker paard zijn.
Gelukkig!!!Je bent niet uit mijn leven verdwenen.
En dat voelt erg fijn.
Ik kan naar je toe komen,
en dan lekker bij je zijn.
Je bent en blijft mijn alles,
mijn mooiste en liefste PRINSES.
Ik hoop dat je super oud mag worden.
LIQUITA, YOU ARE THE BEST!!!!
LIQUITA schreef:Zo ... we zijn op de terug weg. Alles is goed gegaan. Liquita was heel rustig in de wei. De nieuwe vriendinnetjes boeide haar nog niet zo veel en anders om ook niet. Ze vond De ruinen in het land naast haar veel interessanter. Ik ben in ieder geval met een gerust hart weg gegaan. alle mensen waren super aardig. Heb nog wat foto's en een filmpje gemaakt. die volgen later, zit nu in De auto. stonden stil voor een kapotte vecht brug. nu rijden we weer langzaam . moet wel heel nodig plassen. Whaha ha .
nou tot Laterr maar weer. Doegie .

.Nicole1995 schreef:@winnitie;Het komt uit eindelijk allemaal goed hoor,ik weet het het is een *** gevoel als ze bij je huilen om dat ze hun vriendjes zo missen en zeggen terug te willen.Ik heb het allemaal mee gemaakt,bij Lars ging het ook zo.Gelukkig goed op genomen in de klas en nu heeft hij zoveel vriendjes hier.Tot een jaar geleden ,we wonen hier nu 3.5 jaar heeft ie nog wel eens een terugval gehad dat hij terug wilde maar nu niet meer er ging steeds meer tijd tussen zitten voordat dat weer gebeurde.Nu gaat het prima met hem.je hebt ook geen gemakkelijke ex man als ik je verhalen zo lees,hopelijk gaat ie nog bijdraaien.Met mijn ex gaat het nu met ons contact beter dan ooit,dat is erg fijn.Als er bij mij of hem iets is passen we het op elkaar aan geen enkel probleem,hij had hem 2 jaar geleden mee genomen naar Nieuw zeeland naar zijn zus die geemigreerd was.Dat vond ik wel heel erg ver maar dacht hij is in goede handen en hij heeft een pracht tijd gehad daar(vakantie ).hoop voor jou dat het ook zo allemaal kan strakjes.
LIQUITA schreef:Thanks!!!
Hier dan de foto's.
Liquita mocht eerst in haar eentje de wei verkennen. Nou, dat was al snel goed hoor.
Het was even rennen en bokken toen de andere merrie's de wei op kwamen. Maar al snel keerde de rust terug (zie filmpje).
Hier staat Liquita nog in haar eentje. De 7 andere merrie's staan helemaal aan de andere kant van de wei.
En nog een BIG HUG en een KNUFFEL voor dat we weg gingen.
Als het ff mee zit ga ik a.s. maandag al naar haar toe.
En dan hier de link naar het Filmpje: Liquita's eerste dag in Putten.
ATE schreef:heb net ff filmpje gekeken duurd echt mega lang voor geladen is maar wel erg leuk om te zien
ga je maandag al naar haar toe?????????
ben je wat vergeten ???
.
. Of bedoel je dat je vindt dat ik al snel naar haar toe ga??? winnitou schreef:NOU...toevallig sla ik ook twee vliegen in één klapook een mooie omgeving om op kamp te gaan. Twee vliegen in een klap dan.
Was het erg emotioneel voor je, het afscheid nemen?
. We gaan in september naar Wolfheze en volgend jaar weer 2X naar Kootwijk en dat ligt in dezelfde omgeving. winnitou schreef:Nicole1995 schreef:@winnitie;Het komt uit eindelijk allemaal goed hoor,ik weet het het is een *** gevoel als ze bij je huilen om dat ze hun vriendjes zo missen en zeggen terug te willen.Ik heb het allemaal mee gemaakt,bij Lars ging het ook zo.Gelukkig goed op genomen in de klas en nu heeft hij zoveel vriendjes hier.Tot een jaar geleden ,we wonen hier nu 3.5 jaar heeft ie nog wel eens een terugval gehad dat hij terug wilde maar nu niet meer er ging steeds meer tijd tussen zitten voordat dat weer gebeurde.Nu gaat het prima met hem.je hebt ook geen gemakkelijke ex man als ik je verhalen zo lees,hopelijk gaat ie nog bijdraaien.Met mijn ex gaat het nu met ons contact beter dan ooit,dat is erg fijn.Als er bij mij of hem iets is passen we het op elkaar aan geen enkel probleem,hij had hem 2 jaar geleden mee genomen naar Nieuw zeeland naar zijn zus die geemigreerd was.Dat vond ik wel heel erg ver maar dacht hij is in goede handen en hij heeft een pracht tijd gehad daar(vakantie ).hoop voor jou dat het ook zo allemaal kan strakjes.
Hoop het wel, nu kan ik hem af en toe wel een trap voor zijn kont geven en dat is zachtjes uitgedrukt.
en alles is de gewoonste zaak van de wereld, Maar nou wil meneer wel wat anders omdat hij alle weekenden werkt. Nou zoals de afspraak is: in het weekend bij mij dan de dinsdag erna bij paps. Hoera ik kan de komende 10 weken heel vaak weer paardrijden op dinsdag (eerst weer zien dan geloven ) en paps gaat dan ook met hem naar het zwembad voor de zwemles(ja alles inclusief).
winnitou schreef:Ja...ik heb een foto "gepikt" van Hyves van jullie huifkar vakantieLIQUITA schreef:Ik denk dat ik vanavond maar eens verder ga met de vakantie foto's. Nog maar 25 pagina's en een paar berichten en we zitten weer aan het einde van Part 5.
had je nou van mij al een foto?
Maar als je liever een andere wilt...stuur maar op hoor