meelen schreef:Wij gaan ook niet in het hoogseizoen. Hebben volgens mij vanaf 7 t/m 27 september vakantie.Met mij zijn ze ook altijd blij, ik hoef niet in het hoogseizoen, ik heb geen kleine kinderen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Jawel, ff snel...zag er leuk uit. We moeten er eerdaags even echt voor gaan zitten. Want Erik begon van de week al van dat we ook thuis konden blijven omdat we ook nog zo veel in huis willen doen. Maar ik wil heel graag een weekje lekker met z'n tweetjes weg.Heb je nog naar Gümbet gekeken?
LIQUITA schreef:meelen schreef:Jawel, ff snel...zag er leuk uit. We moeten er eerdaags even echt voor gaan zitten. Want Erik begon van de week al van dat we ook thuis konden blijven omdat we ook nog zo veel in huis willen doen. Maar ik wil heel graag een weekje lekker met z'n tweetjes weg.Heb je nog naar Gümbet gekeken?

LIQUITA schreef:meelen schreef:Jawel, ff snel...zag er leuk uit. We moeten er eerdaags even echt voor gaan zitten. Want Erik begon van de week al van dat we ook thuis konden blijven omdat we ook nog zo veel in huis willen doen. Maar ik wil heel graag een weekje lekker met z'n tweetjes weg.Heb je nog naar Gümbet gekeken?