Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lay

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 19:12

Marion, mocht Mandy morgen komen! Veel plezier!

Leuke foto's iedereen!! :D

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 19:39

Lay schreef:
Iedereen nog fijne kerstdagen!!
Enne Pres ik ga denk ik morgen een poging wagen om te rijden!! :D Ik ben erg te spreken over de bak en de longeerring! Het is dat er een laag sneeuw in ligt, maar anders was die nog super te rijden geweest.. En dat is de afgelopen jaren wel anders geweest... Mijn complimenten aan John! ;)

ik wil morgen ook ff rijden denk ik (:) hoop dat ik nog beetje op tijd terug ben }:0

Ik ben ook superblij met de bak(ken)
Voorgaande jaren konden we idd na 1 vriesdag/nacht al niet meer rijden, ben wel blij dat t nu niet meer is

Ko heb ik in de sneeuw nog normaal kunnen longeren, Biz helaas niet, sneeuw klompt onder zijn ijzers :(:)

Nu ff lekker uitbuiken van t eten :Y)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 20:08

hey lady's
ook lekker aan het uitbuiken hier met een kopje koffie.
Morgen allemaal hobbelen joh?
De longeer was vanmiddag best wel nat om te zien.
Heb er niet door heen gelopen dus of hij te doen was weet ik niet.
Wel weet ik dat wannadoo vandaag heeft laten zien dat hij een heus zeepaardje is. Helemaal aan het genieten in die grote plas in de paddock. Wat een dotje (L)

als jullie het er morgen er allemaal op wagen misschien dat ik dan ook wel een rondje mee doe.
( wannadoo heeft al twee weken niets gedaan, ben benieuwd)
laten jullie even weten hoe de bak dan is of was want ik denk niet dat ik er erg vroeg ben.
Ik ga vanavond nog lekker stappen :P hihi

marion ben benieuwd of het morgen gaat lukken met mandy meissie, ik duim voor jullie!

Kussies pres

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 20:33

ik ben er morgen ook niet vroeg, als ik ga rijden dan wordt t eind van de middag
Longeerbak was begin middag goed te doen
Ik heb ook al bijna 2 weken niet gereden (:)

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 21:36

Citaat:

Klopt en dat zal dalijk in de rijbak ook wel zijn dat hij even erg nat is na het ontdooien van alles en de sneeuw weg is. Had er ook zout of hoe je het noemt voor de vorst of tijdens de vorst in kunnen strooien maar is niet goed voor de paarden hoeven en ijzers zeg maar

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 22:38

Ik heb cadeautjes gekregen.. . :=
Armband, oorbellen, mega pyama shirt O:), mini doekjes om op te verven (10x10 cm), onderbroeken en een ring! :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 00:08

johnvt schreef:
Citaat:

Klopt en dat zal dalijk in de rijbak ook wel zijn dat hij even erg nat is na het ontdooien van alles en de sneeuw weg is. Had er ook zout of hoe je het noemt voor de vorst of tijdens de vorst in kunnen strooien maar is niet goed voor de paarden hoeven en ijzers zeg maar

ja logisch na alle regen en sneeuw natuurlijk.
Ik denk ook niet dat we iets aan zout gehad zouden hebben. Bedoel er is zoveel nattigheid gevallen, denk dat het dan iets eerder ontdooit zal zijn, maar is niet goed voor de hoeven inderdaad en uiteindelijk schiet de bak er ook niets mee op.

Bedoelde ook echt niet dat de longeer slecht was hoor!
Er is zoveel gevallen, daar doe je helemaal niets aan.
Ik hoop alleen stiekem een beetje dat moeder natuur een beetje mee werkt zodat we dalijk allemaal weer lekker kunnen hobbelen in een droge bak en in een droog pak :Y)

ik ben niet gemaakt voor dit weer:P
allemaal een leuke eerste kerstdag gehad?

Groetjes pres

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 07:58

Pres, Ja hoor, we gingen bij me opa en oma eten, en daarna verzon me tante dat we even een spelletje met ze allen moesten doen, eerst hints gespeelt, daarna nog wie ben ik?. ik moest wel lachen idereen zat met een briefje op zen voorhoofd geplakt, :D

Aman, Leuk!! :D ik krijg vandaag pas me cadeautjes ;( :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 08:59

Goedemorgen allemaal

Marion komt Mandy nog vandaag en zoja hoe laat komt ze?

Ga maandagmiddag Queenie in laten slapen. Het is genoeg geweest voor haar. Ze was gisteren slecht met haar kanker, nu gaat het wel weer. Ze eet nog goed en is soms nog wel vrolijk maar ze sliep en toen kwamen er hele snottebellen uit haar neus. Ze heeft het soms ook heel erg benauwd. Hoop Suzan nog even te spreken vandaag om te vragen of er maandag nog plek is bij de dierenarts en als zij het met mij eens is krijgt ze een spuitje voordat het te erg wordt. Hoe moeilijk dit ook zal zijn, ik kan en mag het gelukkig voor haar beslissen. Ze is dan ruim 15 jaar oud geworden en dat is een hele mooie leeftijd.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 09:23

Weet iemand hoe Abtswoude te rijden is?....sneeuwvrij?

Hier voor de deur is het nog drama namelijk,vannacht helemaal toen Cilla nog op de scooter naar huis moest |(
Ik ga Kim zo even een pb tje sturen.....en afwachten :D

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 09:27

spettertjuh schreef:
Goedemorgen allemaal

Ga maandagmiddag Queenie in laten slapen. Het is genoeg geweest voor haar. Ze was gisteren slecht met haar kanker, nu gaat het wel weer. Ze eet nog goed en is soms nog wel vrolijk maar ze sliep en toen kwamen er hele snottebellen uit haar neus. Ze heeft het soms ook heel erg benauwd. Hoop Suzan nog even te spreken vandaag om te vragen of er maandag nog plek is bij de dierenarts en als zij het met mij eens is krijgt ze een spuitje voordat het te erg wordt. Hoe moeilijk dit ook zal zijn, ik kan en mag het gelukkig voor haar beslissen. Ze is dan ruim 15 jaar oud geworden en dat is een hele mooie leeftijd.

Och...Karin wat moeilijk he als je ziet dat het leven eigenlijk niet meer leuk is voor Queenie... |(
Bij BoBo had ik er ook vrede mee....

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 09:31

spettertjuh schreef:
Goedemorgen allemaal

Sterkte kaar!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 09:42

guten morgen
hier is de sneeuw weg,maar de grond is nog bevroren.Daardoor dus ook wat water in de bak.
Denk trouwens niet dat zout slecht is voor paardenhoeven.Paarden met hoefproblemen lopen juist in zeewater en op zout zand aan de kust.

Ga zo de laatste hand aan mijn 9 gangen diner leggen.lekker lang tafelen vandaag.Heerlijk.

Marion heel veel succes met het ophalen van mandy.
Dat jullie het maar heel leuk en gezellig mogen hebben in de toekomst.

Karin heel veel sterkte met wat komen gaat.Ook al weet je dat het de goede beslissing is zal het toch erg verdrietig zijn.

Allemaal een hele fijne dag

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 09:46

Hoe laat komt Mandy nou Marion en komt ze nog wel vandaag?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 09:47

spettertjuh schreef:
Goedemorgen allemaal

ahhhh Kaar, heel veel sterkte :(:) je hebt een juiste beslissing gemaakt, hoe moeilijk die ook is ;( :(:)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 09:48

doppie45 schreef:
Weet iemand hoe Abtswoude te rijden is?....sneeuwvrij?

Hier voor de deur is het nog drama namelijk,vannacht helemaal toen Cilla nog op de scooter naar huis moest |(
Ik ga Kim zo even een pb tje sturen.....en afwachten :D

De Abtswoude is wel sneeuwvrij, maar kijk uit op de laan, want die is nog behoorlijk glad!!
(ik zou persoonlijk niet met trailer de laan op/af willen rijden)

Anit, zeewater is natuurlijk wel heel anders voor de voeten dan pekel ;)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 09:49

spettertjuh schreef:
Hoe laat komt Mandy nou Marion en komt ze nog wel vandaag?

Ik heb nog niet van Kim gehoord.....en wil ook nog niet bellen,misschien ligt ze nog op bed?
Als het goed te rijden was zou ze vandaag komen :D
Ik wacht nog wel even een uurtje en dan ga ik haar bellen....

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 09:52

We wachten nog maar even dan?

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 10:03

Zo tot dalyk, ik hoop dat mandy vandaag komt Marion.
Ik ga nu aankleden en met de fiets naar stal :D

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:17

spettertjuh schreef:
We wachten nog maar even dan?

Het hofje bij het land is nog spiegel glad |( eind van de middag willen ze met een shovel proberen om een stuk sneeuw vrij te maken....zodat ze morgen ochtend kunnnen laden :D

Nou nog een dagje geduld hebben dan maar :D
Laatst bijgewerkt door doppie45 op 26-12-09 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:30

Kom pas net me bedje uitgerold :o
Zo aankleden en dan naar bizje :+:

Marion hopen dat ze dan morgen gebracht wordt

Kaar, sterkte. Het zal een goede maar moeilijke beslissing zijn :(:)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:46

morgen!
He bah kaar wat een rotnieuws... Sterkte

marion, wat jammer dat ze niet komt vandaag. Maar wel stukken veiliger.

Heeft er al iemand gereden? :P

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 13:34

ik lees vanavond alles bij, maar voor nu een snel berichtje.. :)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 13:36

de bak is goed te doen! Buiten lay der vervelende gedrag om heb ik heerlijk gereden :D

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 13:40

zo weer klaar om naar mijn werk te gaan
de laan was inderdaad glad ik heb achterwiel aandrijving bijna de slaaot ingegaan heb mijn auto maar aan de weg gezet was best eng glee eerst naar links daarna naar rechts
heb peet achteruit laten rijden ik was er een beetje te schijterig voor zat te bibberen van schrik haha
hoop dat inderdaad moeder natuur meewerkt mijn bakjes waren ijs maar de dooi gaat doorzetten hopen op morgen

kaar heeel veel sterkte maandag