Leuke foto's iedereen!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lay schreef:Iedereen nog fijne kerstdagen!!
Enne Pres ik ga denk ik morgen een poging wagen om te rijden!!Ik ben erg te spreken over de bak en de longeerring! Het is dat er een laag sneeuw in ligt, maar anders was die nog super te rijden geweest.. En dat is de afgelopen jaren wel anders geweest... Mijn complimenten aan John!
hoop dat ik nog beetje op tijd terug ben
hihiCitaat:De longeer was vanmiddag best wel nat om te zien.

, mini doekjes om op te verven (10x10 cm), onderbroeken en een ring!
johnvt schreef:Citaat:De longeer was vanmiddag best wel nat om te zien.
Klopt en dat zal dalijk in de rijbak ook wel zijn dat hij even erg nat is na het ontdooien van alles en de sneeuw weg is. Had er ook zout of hoe je het noemt voor de vorst of tijdens de vorst in kunnen strooien maar is niet goed voor de paarden hoeven en ijzers zeg maar

ik krijg vandaag pas me cadeautjes
spettertjuh schreef:Goedemorgen allemaal
Marion komt Mandy nog vandaag en zoja hoe laat komt ze?
Ga maandagmiddag Queenie in laten slapen. Het is genoeg geweest voor haar. Ze was gisteren slecht met haar kanker, nu gaat het wel weer. Ze eet nog goed en is soms nog wel vrolijk maar ze sliep en toen kwamen er hele snottebellen uit haar neus. Ze heeft het soms ook heel erg benauwd. Hoop Suzan nog even te spreken vandaag om te vragen of er maandag nog plek is bij de dierenarts en als zij het met mij eens is krijgt ze een spuitje voordat het te erg wordt. Hoe moeilijk dit ook zal zijn, ik kan en mag het gelukkig voor haar beslissen. Ze is dan ruim 15 jaar oud geworden en dat is een hele mooie leeftijd.
Ga maandagmiddag Queenie in laten slapen. Het is genoeg geweest voor haar. Ze was gisteren slecht met haar kanker, nu gaat het wel weer. Ze eet nog goed en is soms nog wel vrolijk maar ze sliep en toen kwamen er hele snottebellen uit haar neus. Ze heeft het soms ook heel erg benauwd. Hoop Suzan nog even te spreken vandaag om te vragen of er maandag nog plek is bij de dierenarts en als zij het met mij eens is krijgt ze een spuitje voordat het te erg wordt. Hoe moeilijk dit ook zal zijn, ik kan en mag het gelukkig voor haar beslissen. Ze is dan ruim 15 jaar oud geworden en dat is een hele mooie leeftijd.
je hebt een juiste beslissing gemaakt, hoe moeilijk die ook is
doppie45 schreef:Weet iemand hoe Abtswoude te rijden is?....sneeuwvrij?
Hier voor de deur is het nog drama namelijk,vannacht helemaal toen Cilla nog op de scooter naar huis moest![]()
Ik ga Kim zo even een pb tje sturen.....en afwachten
spettertjuh schreef:We wachten nog maar even dan?
eind van de middag willen ze met een shovel proberen om een stuk sneeuw vrij te maken....zodat ze morgen ochtend kunnnen laden